Zie eens het charmante blauwe topje en het groene slipje (ze heeft zomaar wat uit de kast getrokken en het zal wel ongewassen zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef rooie3 het volgende:
En ja hoor Amanda moet weer met iemand in het badje.Doet ze met iedereen die binnen komt.
Del geilt op Barendquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
Huub moet ff naar de buren...
Claire laat alvast het water in bad lopen...
Mikey slaapt
Eric is bij Spuit11&Brian&Amanda in de jacuzzi gekropen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Perry heeft echt de hele tijd een blik alsof die hoognodig moet poepen
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:21 schreef Desii het volgende:
Het filmpje van DAG staat er
Hij praat alleen John de Mol na.... die reporter zet ook zijn geld in op Brian![]()
Eric gaat er gezellig bij zittenquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.
Volgens rat heeft rat heel veel zelfinzicht gekregen in de ook.
Volgens rat heeft rat het meeste recht op de overwinning, want rat zit er het langst in.
Volgens rat is Huub een duivel, en rat een kindje van God.
Volgens rat zou John zeker een goede man met heel veel mensenkennis zijn.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:07 schreef mootie het volgende:
Mag Bernd wel roken van Brian en Amanda? Daar zijn ze toch zo vreselijk tegen?
Rat maakte zich gisteren druk om de herrie in de slaapkamer vanwege Mikes nachtrust, nuquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:15 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat het aardig druk in de villa is.....![]()
Ja Willem, dat wordt neuken naast je.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
oops, lijkt ook allemaal zo op elkaar.
Maarten blijkt wel een goede gast te zijn, hij kletst gezellig meequote:Op woensdag 5 maart 2008 01:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Piet wel in is voor een lolletje, en dat hij dus bij
Brian en Amanda wel heel erg snel zal zijn uitgekeken.
Bram ziet er zo wel appetijtellijk uitquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:51 schreef Disana het volgende:
Volgens Barney hebben honderden mensen hem geld aangeboden om Huub een dreun te verkopen.
TY, nog een kwartiertje ofzo.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er nog, maar niet lang meer ...... bedankt voor het openen Prospera.
Trustequote:Op woensdag 5 maart 2008 03:04 schreef Donnie29 het volgende:
Mooie OP!!
Ik ga trouwens ook slapen.. trusten mensen..
Hij is weer mooi de OP ....... maar dat overtollige hoofdhaar was toch echtquote:
Damn je hebt gelijk, ik dacht echt dat het een pluk haar wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij is weer mooi de OP ....... maar dat overtollige hoofdhaar was toch echt
haar shirtje of BH die uit ging ........Maar het gifje was perfect
Welterusten allen.
Als het sarcastisch was bedoeld dan heb ik hem gemist ...., sorry
Mijn fout, Py is natuurlijk geen tandartsassistente, maar wel de capperquote:Op woensdag 5 maart 2008 06:03 schreef Charmian het volgende:
De nachtploeg een beetje meilig geworden door Jan de Brandweerman
Geeft nix, ik heb van de cossen genoten en lig hier in een deuk, heerlijk om de dag mee te beginnen![]()
![]()
alleen deze cap is wel verwarrend op de vroege ochtend![]()
[ afbeelding ]cap door Py, tandartsassistente
Kleine correctie:quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat een lekker lichaam, en wat een lelijk hoofd
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh, wie is die lelijkerd dan?
een danser die een paar keer is geweestquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:28 schreef Rens_Wilders het volgende:
Oh, wie is die lelijkerd dan?
Goedemorgen, eenschquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gezellige nachtCOS, bedank allemaal en Prospera je OP is top.![]()
Ik weet niet wat ik van Harry de bedhopper moet denken, nog maar even afwachten. Op VV staat dat hij idd 2 weken blijft, best lang.
Dat lees ik elders ook net:quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Hier niets over de actie van Brian vanochtend vroeg?
Brian die weer eens héél, maar dan ook héééééél creatief bezig is met sneeuw en het woord Scream? Maar helaas door die onverlaat van een Huub wordt gestoord waardoor zijn héééél creatieve en héééééél hilarische grap in rook gesmolten sneeuw opgaat.
Linkje vanwege lui:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2896645#2896645
quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:58 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gezellige nachtCOS, bedank allemaal en Prospera je OP is top.![]()
Ik weet niet wat ik van Harry de bedhopper moet denken, nog maar even afwachten. Op VV staat dat hij idd 2 weken blijft, best lang.
hij kan toch overdag wel een dutje doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:13 schreef Margo37 het volgende:
5.45 tot 7.30 was Brian dus wakker, zal vandaag wel moe zijn
Spuit Elf heet Barry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
Hij heeft wel een goed lichaam, die Appie.
hoe heet die nu echt?
Philipo di Salvido. Maar vrienden noemen hem Barry.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
hoe heet die nu echt?
Pick a name. Maar op tien.tv kiezen ze voor Barry...quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:18 schreef noekje het volgende:
hoe heet die nu echt?
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?quote:
Nee, ik had de streams uitgezet na Mike's vertrek.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:10 schreef Copycat het volgende:
Hier niets over de actie van Brian vanochtend vroeg?
Brian die weer eens héél, maar dan ook héééééél creatief bezig is met sneeuw en het woord Scream? Maar helaas door die onverlaat van een Huub wordt gestoord waardoor zijn héééél creatieve en héééééél hilarische grap in rook gesmolten sneeuw opgaat.
Linkje vanwege lui:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2896645#2896645
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?
Ik weet niet of ze echt een oogje op hem heeft, de wens is misschien de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft? en die blijft 2 weken?
Ach...daar hoopt iedereen op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar is spuit 11 nu wel die jongen waar Amanda een oogje op heeft?
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brianquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef T-lex het volgende:
Als ik het goed begrepen heb zou slappe-hap-harry ook boksen ofzo.
Nou komt dus vandaag Hans om met Brian te trainen. (uurtje of 13:00)
Dus toen Brian dit hoorde nodigde hij Harry uit om dan mee te trainen, ik ben benieuwd.
Op z'n frans dan hé, en met een zucht: Geo frey (sjo fre)quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Pick a name. Maar op tien.tv kiezen ze voor Barry...
Hij moet zijn miljoentje bij elkaar sprokkelenquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Dit was Brian dus vanochtend vroeg........humor hè?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:24 schreef Margo37 het volgende:
Amanda vond het wel een lekker ding maar ze heeft al een vriend waren haar woorden
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef T-lex het volgende:
Ach...daar hoopt iedereen op.Ik zie het niet gebeuren....
Amanda doet tegen iedereen aardig, maar ziet hem volgens mij niet zo zitten.
Dan jullie wel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:25 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet of ze echt een oogje op hem heeft, de wens is misschien de vader van de gedachte.![]()
Op VV staat dat hij 2weken blijft maar die vertrouw ik niet, afwachten maar.
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaamquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brian, zag ze gisteren samen lopen van jacuzzi naar binnen .
En dit nadat zijn hilarische grap in het water was gevallen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werkt in een puur mannen omgeving, is nogal op zn uiterlijk bezig (kijk zn lichaam), en slaapt bij Eric in bedquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kom zeg Barry is geen naam voor zo'n goddelijk lichaam
Ik zeg Geoffrey
Hij had ook zijn vingers niet in iemands neus. Dan wordt het dus nooit hilarisch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit nadat zijn hilarische grap in het water was gevallen.
[ afbeelding ]
Kutzooi!
Ze verschillen wel wat kwa bouw.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ook, vind die Barry een mooier en beter lichaam hebben dan Brian, zag ze gisteren samen lopen van jacuzzi naar binnen .
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
Hebben Brian en Amanda samen uitslaapdag?
Henk is al wakker, zie ik.
Brian mag alles want hij is de grote favoriet van John.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
Brian niet maar hij blijft gewoon liggen, moe van zijn Scream actie natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:47 schreef Dark het volgende:
Goeiemorgen!
En Herma is een dude. Zij moet bij voorbaat haar tong inslikken. Walgelijk mens.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian niet maar hij blijft gewoon liggen, moe van zijn Scream actie natuurlijk.
Klaas is naar de buren, Herma denkt ook dat hij gay is.
Gisteren noemde hij het nog "de coulisse" toen hij z'n mobieltje weg wou brengen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:49 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Bertram moet naar het hokje. Weet je waar het is vraagt Eric, ja daar bij de bosjes, zegt Bertram.
Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:53 schreef noekje het volgende:
En Herma is een dude. Zij moet bij voorbaat haar tong inslikken. Walgelijk mens.
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
en ook zoooo origineelquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.
Zie je welquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Dat gaat hem niet worden, denk ik. Een paar dagen geleden had Amanda het er met Brian over dat hullie nu in de minderheid waren en dat ze hoopte dat er ook iemand in zou komen die aan hullie kant stond. En een dag later komt die spuitgast erinquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.quote:
Hij lijkt me geen domme jongen en redelijk scherp, hoe lang hou je het dan bij B en A uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Ah bummer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.
Wat is onmeunig?![]()
Wat is Ehvn.Ik gok eindhoven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?
Aha, da's zeker dialect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft ff een demo met dat broodje...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
afbeelding ]
lekker plat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Volgens mij is Eric alleen maar gefocust op de grote neus van meneer. Hij zal nog steeds wel de gedachte hebben dat dat wat zegt over het geslacht van meneer.quote:
thanks, ik kende die hele alarmeringen.nl niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
Niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt.
Jammer, want mijn voortuin had best wel geëgaliseerd mogen worden.
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Ik hoorde Claire zeggen dat Mandy straks komt. Ze zal wel blij zijn dat alle Schwarzkopf pordukten verdwenen zijn, de biatch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.
Maar is Palma er?
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |