Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Mooi je kan het
De cos opjes worden wel steeds beperkter.
Happer de hapquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Varen het volgende:
Chufi![]()
Effe of topic, zou het kunnen dat de Natasia/Brian clan mensen opstookt om Huub wat aan te doen? Ik snap niet dat er "buiten" mensen zijn die Huub van alles aan willen doen. Dgk is toch een spel. Ik ben absoluut geen B en A liefhebber, maar ik zou ze nooit iets aan kunnen doen![]()
On topic .Brian is lang alleen geweest, kon werkcariere niet combimeren met een relasie
Moet Brian niet naar bed.Hij maakt overuren die debiel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Varen het volgende:
Brian gaat met A en Barry in de sauna.
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.
Hoop geschreeuw, weinig wol. De kans dat Brian een knal voor z'n bek krijgt van een Huub-fan die de weg naar de werkelijkheid kwijt is lijkt me een stuk groter.
Maar goed, je weet het nooit, Huub is sowieso natuurlijk wel iemand die vrij makkelijk een knal voor z'n bek krijgt in een kroeg, dus als hij weer een keer loopt te gallen en er haalt iemand uit dan heb je zomaar kans dat dat iemand was die zich ook al een keer aan hem geërgerd heeft toen hij op TV was.
Moet die maar niet boos worden om Baryquote:
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen?) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.
Wietplantage.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Wat heeft Lieke ooit gedaan wat zo erg is?
edit: ze heeft gewerkt voor de AIVD, hmmm.....
mag ie tieten kijken nou is dat mooie TVquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zo met de spuitgast de sauna in.
Aman mag ook mee..
Niet waar, een huisgenoot had een wietplantage en zij had er niets mee te maken........ het was alleen toevallig in dezelfde woning als waar zij woonde.quote:
Gelukkig niet.Haat geweld en vooral als iemand gezopen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofd
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
DieeneBart kan niet in z'n eentje op stap?
1 keer geprobeerd zegt Claire...nooit meer gedaan.
Zittie nu telkens alleen achter de geraniums?
Andere plantjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Op die manier staat Amanda iig buiten de poort voor de finale begint......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Maar Dieenebart heeft ook zoenespecialediehardkop die niemand vergeet .. Herken ik zelfs nog .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
En nog staat Huub sterker met alleen Eric, die ook nog flink aan banden wordt gelegd door madame Flensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Die gast is de naam Barry onwaardig als hij wat met die slet doet. Ach ja voor de show hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Vandaag kwam Mikey met het nieuws het huis binnen dat ze buiten zeiden dat ze de villa niet konden winnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Spuit 11quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
Huub moet ff naar de buren...
Claire laat alvast het water in bad lopen...
Mikey slaapt
Eric is bij Spuit11&Brian&Amanda in de jacuzzi gekropen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |