Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:17 schreef Dementor het volgende:
Mooi je kan het
De cos opjes worden wel steeds beperkter.
Happer de hapquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je zeikt er niet over als iemand er misschien mee bezig is en je opent er zelf een keer een in de eerste 5 minuten...
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:18 schreef Varen het volgende:
Chufi![]()
Effe of topic, zou het kunnen dat de Natasia/Brian clan mensen opstookt om Huub wat aan te doen? Ik snap niet dat er "buiten" mensen zijn die Huub van alles aan willen doen. Dgk is toch een spel. Ik ben absoluut geen B en A liefhebber, maar ik zou ze nooit iets aan kunnen doen![]()
On topic .Brian is lang alleen geweest, kon werkcariere niet combimeren met een relasie
Moet Brian niet naar bed.Hij maakt overuren die debiel.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Varen het volgende:
Brian gaat met A en Barry in de sauna.
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje overrated is dat er mensen zouden zijn die Huub iets willen aandoen.
Hoop geschreeuw, weinig wol. De kans dat Brian een knal voor z'n bek krijgt van een Huub-fan die de weg naar de werkelijkheid kwijt is lijkt me een stuk groter.
Maar goed, je weet het nooit, Huub is sowieso natuurlijk wel iemand die vrij makkelijk een knal voor z'n bek krijgt in een kroeg, dus als hij weer een keer loopt te gallen en er haalt iemand uit dan heb je zomaar kans dat dat iemand was die zich ook al een keer aan hem geërgerd heeft toen hij op TV was.
Moet die maar niet boos worden om Baryquote:
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen?) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Goh het is stoerder om Brian een klap te geven dan Huub.Maar Brian zal niet zo gauw een tik krijgen.
Huub mep je in een klap neer.
+1quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft..... ik denk dat mensen gestoord zijn als ze zich zo druk maken over een fucking TV programma (vergeten dat spelers Huub en Brian elkaar gisteren in de armen vielen) dat ze iemand voor z'n bek willen rammen..... ongeacht of die persoon dat nou wel of niet aankan.
Wietplantage.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Dementor het volgende:
Wat heeft Lieke ooit gedaan wat zo erg is?
edit: ze heeft gewerkt voor de AIVD, hmmm.....
mag ie tieten kijken nou is dat mooie TVquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:21 schreef Marieke_B het volgende:
Brian gaat zo met de spuitgast de sauna in.
Aman mag ook mee..
Niet waar, een huisgenoot had een wietplantage en zij had er niets mee te maken........ het was alleen toevallig in dezelfde woning als waar zij woonde.quote:
Gelukkig niet.Haat geweld en vooral als iemand gezopen heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij kent waarschijnlijk geen dronken Tukkers die een glas kapot slaan op Brian's achterhoofd
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
DieeneBart kan niet in z'n eentje op stap?
1 keer geprobeerd zegt Claire...nooit meer gedaan.
Zittie nu telkens alleen achter de geraniums?
Andere plantjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
Op die manier staat Amanda iig buiten de poort voor de finale begint......quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Maar Dieenebart heeft ook zoenespecialediehardkop die niemand vergeet .. Herken ik zelfs nog .quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:35 schreef Marieke_B het volgende:
En nog staat Huub sterker met alleen Eric, die ook nog flink aan banden wordt gelegd door madame Flensquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Die gast is de naam Barry onwaardig als hij wat met die slet doet. Ach ja voor de show hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef Sug4r het volgende:
Mooie OP bedankt Chufi![]()
Het zou wel lachen zijn als Barry met Amanda iets zou krijgen
Vandaag kwam Mikey met het nieuws het huis binnen dat ze buiten zeiden dat ze de villa niet konden winnenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:38 schreef Desii het volgende:
Dus nu hebben Brian en Amanda een informant die elke dag op straat de laatste nieuwtjes mee de villa inneemt
Een een "normale" gastspeler (iig iemand met hersens, die nog normaal functioneren)
Spuit 11quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:44 schreef Desii het volgende:
Huub moet ff naar de buren...
Claire laat alvast het water in bad lopen...
Mikey slaapt
Eric is bij Spuit11&Brian&Amanda in de jacuzzi gekropen
ist waar... hihihihihiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
En Del die geilt op Barend hi ha ho!!
Ja Del die geilt op Barend hi ha ho!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En Amanda denkt nu dat dat valse info is van Huub & Co?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vandaag kwam Mikey met het nieuws het huis binnen dat ze buiten zeiden dat ze de villa niet konden winnen
Barryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:48 schreef AutumnTears het volgende:kom je uit je werk zit er opeens een harry
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
En Del die geilt op Barend hi ha ho!!
Ja Del die geilt op Barend hi ha ho!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike heeft zich inmiddels omgedraaid
Oh hahahahaha sorryquote:
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hij slaapt wel heel onrustig inderdaad.
Trusten Leandraquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....
Truste all![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga proberen het wat minder onrustig te doen, maar mezelf kennende.....
Truste all![]()
![]()
Het bad lijkt 1,5 keer breder dan normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef AutumnTears het volgende:
de stream waar Claire in bad ligt ziet er op een of andere mannier vreemd uit of ligt dat aan mij?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het bad lijkt 1,5 keer breder dan normaal.
Denk dat ik ook maar naar bed moetquote:
Oeff dat is al snel..trusten en succes met opstaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
Ik ga mee ! Heb morgen (zo weer een wekker die om 4;45 begint te piepen).. Trusten
Larry doet een poepgebedjequote:Op woensdag 5 maart 2008 00:15 schreef mazaru het volgende:
Perry heeft echt de hele tijd een blik alsof die hoognodig moet poepen
[ afbeelding ]
Zijn gebed is verhoord. Hij heeft een poephoofd, en een poepaccentquote:
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn gebed is verhoord. Hij heeft een poephoofd, en een poepaccent
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?
Na Luuc Selene De Russen en zo ongeveer al het personeel hebben we nu Barry als hulpje!quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wie hij is, even bijlezen. Gastspeler voor B&A of zo, zwerver Mike was niet genoeg?
Als JdM hem persoonlijk zegt dat hij de ultieme winnaar is, dàn voelt Brian dat als eerlijkheid....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.
Daar had Huub volgens hem veel te veel voordeel bij. En hij ging een gesprek aanvragen met 'achter' om daar over te klagen.
Dus nu heeft hij Mike, die iedere dag naar buiten gaat, overlegt met hem in het papiaments. die voor hem contact kan opnemen met zijn rattenfamilie.
En spuitgast Karel die hem ondersteunt als Mike zijn klusjes buiten aan het opknappen is.
Ik denk niet dat dat genoeg is voor hem. Eigenlijk verwacht ik nog wel een familie van een man of vier, vijf, die ook binnenkomen met de mededeling dat Huub een dweil is, en de poort uit moet
Mi ta stima boquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, toen gisteren het bericht binnen kwam dat er een finale aan kwam. Toen stond rat op zijn achterste pootjes omdat hij vond dat het niet eerlijk was dat Eric er voor Huub in zat.
Daar had Huub volgens hem veel te veel voordeel bij. En hij ging een gesprek aanvragen met 'achter' om daar over te klagen.
Dus nu heeft hij Mike, die iedere dag naar buiten gaat, overlegt met hem in het papiaments. die voor hem contact kan opnemen met zijn rattenfamilie.
En spuitgast Karel die hem ondersteunt als Mike zijn klusjes buiten aan het opknappen is.
Ik denk niet dat dat genoeg is voor hem. Eigenlijk verwacht ik nog wel een familie van een man of vier, vijf, die ook binnenkomen met de mededeling dat Huub een dweil is, en de poort uit moet
Soort van...is ermee opgegroeid.....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:36 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als JdM hem persoonlijk zegt dat hij de ultieme winnaar is, dàn voelt Brian dat als eerlijkheid....
Barend kent in ieder geval heel veel mensen die del ook kent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mi ta stima bo![]()
Is deze Larry ook een papiamento-brother?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens rat is rat heel erg gegroeid in die kooi.
Volgens rat heeft rat heel veel zelfinzicht gekregen in de ook.
Volgens rat heeft rat het meeste recht op de overwinning, want rat zit er het langst in.
Volgens rat is Huub een duivel, en rat een kindje van God.
Volgens rat zou John zeker een goede man met heel veel mensenkennis zijn.
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeftquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Tja, intriest...maar die laatste zin zal niet lang op zich laten wachten, vrees ik....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het ergste is dat, op de laatste zin na, hij het ook allemaal gezegd heeft
sterker nog ik heb het hem horen zeggen zonder te blikken of te blozen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:41 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Hahahahahahaha....je hoort hem het bijna zeggen....
Hij zei dat ie van de vrouwen was, maar ik twijfel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Zou zo maar eens zo kunnen zijn, kunnen we wel aan Ferry over laten .....quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig
bezig te gaan houden.
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:46 schreef tipsch het volgende:
Als ik Larry zo zie op de caps, krijg ik goede hoop dat hij er eigenlijk zit om Eric gezellig bezig te gaan houden.
Wat denk je, maakt hj kans?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bennie vind del in ieder geval een lekker wijf.
En aan de blikken en gebaren van del te zien, vind zij hem ook niet verkeerd.
Gooi er een paar liter in, en dan gebeurt er heus wel wat.
Inclusief dat prachtige kapsel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:53 schreef mazaru het volgende:
Zo, een douche van 30 seconden, en del vind zichzelf weer helemaal schoon.
Spuit(11)waterquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:55 schreef mazaru het volgende:
Rat is geirriteerd. Del moet water drinken.
Del wil eerst sushi. Nee!! Zegt rat, eerst water!
Nee joh!! Dan verzuipen al die beestjesquote:
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef tipsch het volgende:
Mevrouw Disco is al niet meer?
Ach, Gerry lijkt me wel sympathiek, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Disco komt maandag pas, we moeten het even met Gerry doen voorlopig.
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Pilletjes om hem te kalmeren heeft hij al, nu nog pilletjes tegen paranoia.........quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:57 schreef mazaru het volgende:
Nou is rat weer boos dat Huub alles heeft kunnen horen wat ze hebben gezegd, omdat de deur open stond.
Gelukkig heeft hij wel veel zelfinzicht gekregen in de villa. En behandelt hij vrouwen met respectquote:Op woensdag 5 maart 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gek is echt van de ratten besnuffeld. Het zoveelste voorbeeld vanmiddag in een filmpje waar hij met zijn handen zit te vreten en Amanda mes en vork aan geeft en haar verteld dat ze boven het bord moet eten.![]()
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat heeft ze goed geluisterd naar de baas.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:08 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Je komt mooi laat kijken, druk gehad?
Dat was de tandvleesBennie.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Heb ik nou net een cap geplaatst van een andere Gerry?
[COS # 3366] Barry the brandweerman
Deze Barney heeft andere oren.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Z'n broer..........quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:10 schreef tipsch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |