Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:53 schreef noekje het volgende:
En Herma is een dude. Zij moet bij voorbaat haar tong inslikken. Walgelijk mens.
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
en ook zoooo origineelquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef beequeen het volgende:
Dit was Brian dus vanochtend vroeg........humor hè?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:00 schreef schatje het volgende:
Als Barry zegt dat ie meer op de vrouwen valt bedoelt ie dan dat ie ook een beetje op jongens valt, zoals Huub zeg maar ?
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet dat mens ook niet, vergeet haar fluisteracties met Zdngmw nooit meer.
Zie je welquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Dat gaat hem niet worden, denk ik. Een paar dagen geleden had Amanda het er met Brian over dat hullie nu in de minderheid waren en dat ze hoopte dat er ook iemand in zou komen die aan hullie kant stond. En een dag later komt die spuitgast erinquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.quote:
Hij lijkt me geen domme jongen en redelijk scherp, hoe lang hou je het dan bij B en A uit?quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Copycat het volgende:
Bertram.
Ik hoop zo dat Boudewijn meer naar Huub en consorten trekt dan naar Brian en Amanda ... maar ben bang dat het ijdele hoop is.
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo klinkt het dan wel in mijjn oren. Zelfde als 'Ik vind drop lekker, maar chocolade lekkerderder.'
Ah bummer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.
Wat is onmeunig?![]()
Wat is Ehvn.Ik gok eindhoven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?
Aha, da's zeker dialect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft ff een demo met dat broodje...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
afbeelding ]
lekker plat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Volgens mij is Eric alleen maar gefocust op de grote neus van meneer. Hij zal nog steeds wel de gedachte hebben dat dat wat zegt over het geslacht van meneer.quote:
thanks, ik kende die hele alarmeringen.nl niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
Niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |