Ah bummer!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, volgens Herma heeft ze nog steeds last van haar rug.
Wat is onmeunig?![]()
Wat is Ehvn.Ik gok eindhoven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik hoor net dat er in Ehvn een auto een huis is binnegereden, enig idee waar ergens?
Aha, da's zeker dialect.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij geeft ff een demo met dat broodje...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
afbeelding ]
lekker plat toch?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah bummer!
Onmeunig is enorm of ontzettend.
Volgens mij is Eric alleen maar gefocust op de grote neus van meneer. Hij zal nog steeds wel de gedachte hebben dat dat wat zegt over het geslacht van meneer.quote:
thanks, ik kende die hele alarmeringen.nl niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
Niet bij mij in de buurt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef rooie3 het volgende:
Laatste bericht bij alarmeringen is venuslaan.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Dan zal eric ook wel in de gaten hebben dat Pieter van de mannen is...
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt.
Jammer, want mijn voortuin had best wel geëgaliseerd mogen worden.
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Ik hoorde Claire zeggen dat Mandy straks komt. Ze zal wel blij zijn dat alle Schwarzkopf pordukten verdwenen zijn, de biatch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.
Maar is Palma er?
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |