Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet bij mij in de buurt.
Jammer, want mijn voortuin had best wel geëgaliseerd mogen worden.
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Ik hoorde Claire zeggen dat Mandy straks komt. Ze zal wel blij zijn dat alle Schwarzkopf pordukten verdwenen zijn, de biatch.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:29 schreef Copycat het volgende:
On topic: Vandag Hans N. in da house en wat nog meer op het programma?
Heb trouwens net dat stuk in DAG gelezen; nietzeggend to the max.
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:25 schreef Prospera het volgende:
Eric valt echt wel op Harry![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:04 schreef noekje het volgende:
[..]
én én én én al die andere acties van haar. Allemaal met die quasi verpauperde blik van haar. Vind haar zo onmeunig stom.
Maar is Palma er?
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hondekop om kwart voor 3 en Mandy kapster, verder niets volgens mij.
Die streaker bij Paul de Leeuw zou hij wel laten gaan hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Eric valt op alles wat een piemel heeft volgens mij.
Dan Brian's uitje naar de tandarts en ook nog maar ff bijquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En Huub vanmiddag de villa uit naar de opticien, goedemorgen allen
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:42 schreef Disana het volgende:
Claire zegt ook weer dat Mikey een uur naar zijn werk moet fietsen.
Ik snap het niet... Laren toch?
Ja, daarom snap ik het dus niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.
Wel balen dat hij ook Koos genoemd wordtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef AutumnTears het volgende:
larry had het over fok lol
hier is ie nog een keer:quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onzin dus, Guus heeft het uitgerekend, van dat hok naar het Centrum van Laren is 2,2 km.
Ik ben bang dat het meer mannen trekt @Fluitertje.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Zangleraar Rob komt vandaag.
Ik ben van plan een topic te openen voor gast-speler Jarny.
Ik had 'm de eerste keer ook al gezien, maar het is helemaal duidelijk: ze lullen uit hun nek (maar ik weet niet waarom).quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
hier is ie nog een keer:
[ afbeelding ]
Joh echtquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef Johnny_Berra het volgende:
Off-topic: gisteren zag ik die verrotte russen in het publiek zitten bij deal or no deal. Die laten ook geen kans onbenut om met hun harses op tv te komen he.
Jaap wordt ook wakker nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |