Waarom ben je nou weer zo vroeg wakker?quote:
Hmm vervelend zeg, en misschien toch een beetje de zenuwen hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:08 schreef draculettetje het volgende:
omdat ik al de hele tijd om de twee uur ben wakker geweest en nu echt niet meer kon slapen.....
niet dat ik het ermee eens ben hoor! maar daar schijn ik dan ook weer niks van aan te trekken
vast wel, ik vind het idd wel spannend allemaalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend zeg, en misschien toch een beetje de zenuwen he
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel, ik vind het idd wel spannend allemaal
Ja, daarom is het ook logisch hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet ik wel hoor, tis gewoon een nieuwe stap nemen!
voel me al nooit zo op mn gemak bij nieuwe mensenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook logisch hoor
Nah als je hier gaat posten dan hield je het niet volquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voel me al nooit zo op mn gemak bij nieuwe mensen
en dan ook meteen van 11.00 tot 14.30 hoop dat ik dat volhou qua concentratie enzo
ha ha nee dan lig ik op bedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah als je hier gaat posten dan hield je het niet vol
Maar is het nou alleen vandaag of ook een andere dag?quote:
ha ha dank sgelequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
goedemorgen allemaal
Handig...die wifi internet connectie van de buren![]()
Zo even een ontbijtje scoren, en dan naar 't werk. Lekker half dagje, dus vanmiddag (laatste dag mooi weer schijnbaar) Boekarest onveilig maken
Draakje, gewoon naar Beller luisteren he..als hij zegt dat alles goed komt... dan is dat zo
Aaaightquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
goedemorgen allemaal
Handig...die wifi internet connectie van de buren![]()
Zo even een ontbijtje scoren, en dan naar 't werk. Lekker half dagje, dus vanmiddag (laatste dag mooi weer schijnbaar) Boekarest onveilig maken
Draakje, gewoon naar Beller luisteren he..als hij zegt dat alles goed komt... dan is dat zo
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank sgele
veel plezier daar in ieder geval
dat ik op bed lig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar is het nou alleen vandaag of ook een andere dag?
dat is wel behoorlijk heftig dan, naar de 3 dagen gaan toewerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ik op bed lig?
vandaag om 11.00 bij begeleider papieren doornemen
dan om 11.30 kennismakingsgesprek
daarna tot 14.30 uitleg etc (inwerken zeg maar)
die mevrouw die dat gaat doen heeft daar ook morgen en donderdag vooruit getrokken
omdat ik maar 10 uur in de week hoef....
het is wel de bedoeling dat ik straks 3 dagen blijf gaan, alleen kan op donderdag mn hydro niet verschoven worden, dus wil ik weer op vrijdag werken
Het was toch alleen de woensdag en vrijdag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hoezo doe ik al....
nope dinsdag ook, alleen kreeg ik van de zowat 12 die ik aanwezig was 3 op loonwaarde en nu 10quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was toch alleen de woensdag en vrijdag?
Later jongen en succes vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff wat te eten scoren ergensMensen werk ze vandaag. Dracu, succes!
Beller![]()
Ooow ok, sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope dinsdag ook, alleen kreeg ik van de zowat 12 die ik aanwezig was 3 op loonwaarde en nu 10
smakelijk! en tot snelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:42 schreef Sgele het volgende:
Ik ga ff wat te eten scoren ergensMensen werk ze vandaag. Dracu, succes!
Beller![]()
Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit, want ik ben zoveel veranderd de laatste tijd
Niet? Wat dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja in dat opzicht heb ik ook niks te klagen hoor
Mogguh Droxz! Hoe gaat alles nou?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
* Dr.Droxz pakt gelijk een heul dienblad vol thee koffie en "Droxz specials"!
hai droxz, lekker dank je wel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
Ben nog niet wakker, maar voor de rest wel aardig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz! Hoe gaat alles nou?
Graag gedaan vroeg vogeltjequote:
van 3 uur op werk aanwezig zijn naar 2x reva centrum en 2x werken naar 4 dagen werken en 1x fysioquote:
Ja dat merk ik ja, ben benieuwd wat de volgende stap in je vooruitgang isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van 3 uur op werk aanwezig zijn naar 2x reva centrum en 2x werken naar 4 dagen werken en 1x fysio
naar 3 dagen werken en 2 x hydro naar 3 dagen echte werkplek en 2x hydro!
alleen maar vooruitgang!
en ik houd wel van voortuitgang
ik hoop 4 dagen weer werken naar 20 uur!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ja, ben benieuwd wat de volgende stap in je vooruitgang is
gaat nog niet helemaal lekker met jou he?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen liefjes!
Werken met 38,5 graden koorts en een loopneus ftw.
als het nou echt niet gaat he, ga je dan weer naar huis?quote:
als je dan maar een beetje op jezelf past vandaag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik blijf gewoon tot het einde. Morgen toch vrij. Kan ik een beetje uitzieken. Donderdag met exlief naar 013, The Mars Volta. Wil ik wel een beetje fit zijn. Want dat wordt geweldig![]()
![]()
Boem! Dat zijn pas berichten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop 4 dagen weer werken naar 20 uur!
U riep?quote:
Kijk dat het goed gaat met je pols is helemaal fijn nieuws!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, maar voor de rest wel aardig moet ik zeggen.
6 uurjes geslapen, dat is genoeg, en nog niet zo veel last van de pols dus dat is goed
Zo maar weer even verder met die batch files op die USB stick, ik ben er bijna!
Niemand heeft het hier ooit goed werkend gehad, dus er valt wel wat "eer" mee te behalen
Haaiquote:
Dokter, kssst!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Neuh, 't wordt steeds erger.
Doorbijten he.
Een champions breakfastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Naast me op tafel:
* Otrivin
* 4 Paracetamolletjes 500g met coffeine
* Hippe papieren zakdoekjes met prinsessenprintje
* Spa rood
* Strepsils
* Smint.
Ik overleef alles. Oh ik ben zo stoer.![]()
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende wereldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
I know, I know. Straks eens bellen.
Je kent me nu al door en door.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende werelden
Je bent gewoon lekker eigenwijsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je kent me nu al door en door.
Dat was niet cynisch.
Goede eigenschap tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Iszo.
Bwah waarom niet dan?quote:
Mwah je leert ermee om te gaan, ik ben eigenwijs en mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Naja, 't kan soms nogal hard gaan. Want ik wil ook altijd gelijk hebben. En mijn vader is precies hetzelfde en dat botst soms enorm. Sowieso, zet 2 eigenwijze mensen in 1 ruimte en dat wordt vaak dramatisch.
Mogguh WLquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
koffie, thee, limonade, Bier ?quote:
Sapjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie, thee, limonade, Bier ?
Zelfstudie FTWquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet en al beneden aan mn ontbijt,
hier ondertussen iedereen ook zo'n beetje wakker en aan het werk.....
Koffie aubquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een slogan om thuis te werken:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet en al beneden aan mn ontbijt,
hier ondertussen iedereen ook zo'n beetje wakker en aan het werk.....
Niet altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
een slogan om thuis te werken:
Thuis, de perfecte werkplek
wheheh dan krijg je net zoals bij de belastingsdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel net ietsjes makkelijkerquote:
Vitaminedrank.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nah bij Droxz bijvoorbeeld, buren die aan het klussen zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh dan krijg je net zoals bij de belastingsdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel net ietsjes makkelijker
Mwah doe een studie voor RUPquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik deed ik nog maar een studie
oh, voel je je al wat beter ?quote:
Lekkerquote:
Rational Unified Processquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben nu denk ik blij dat ik afkortingen enzo nooit snap
zie snap er niks van maar dankquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rational Unified Process
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rational_Unified_Process
Is methodiek waarin projecten geplaatst kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee daarom juist.
Vitamine. Misschien helpt dat.
quote:
Verder ben ik wel lief voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Jahaa.
klinkt idd lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]Croissantje met een Sapje op het terras
Prima start van de ochtend
ja je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee daarom juist.
Vitamine. Misschien helpt dat.
beetje fokken en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
Parttimen
Vreemd genoeg kun je altijd genoeg dingen verzinnen om te doen als je vrij bent, op je werk is dat wat lastiger
fokken kan altijdquote:
klinkt als een volle agendaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
Nee, genoeg andere dingen te doen straks: nieuwe kussens halen (dit weekend getest), nu de juiste kopen, betaalbare boekenkast van minimaal 7 meter zoeken (IKEA zal vast wel wat hebben), oma bezoeken. En de kapper lijkt me ook wel handig.
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voorquote:
Nog even dame en dan mag jequote:
Boem! En dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voor
preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voor
Nee, niet eens. Lekker rustig doen, dan breekt het lijntje niet.quote:
Animequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, Japan weer op tv, leuk om te zien als je het met eigen ogen gezien hebt. Tokyo
Ik zit er sterk over te denken om nog eens te gaan, een ticket kost toch relatief niet zoveel.
Sorry, denk maar aan fijne dingen en ontspan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga me nog ff nog zenuwachtiger maken
Dat is daar zo tof, die lui zijn er echt helemaal gek van, cosplayers als hun grote helden en zo.quote:
Ja daarom juistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is daar zo tof, die lui zijn er echt helemaal gek van, cosplayers als hun grote helden en zo.
Wat ik ook zo tof vond was het manga museum in Kyoto. Museam is een groot woord, het was een grote bibliotheek met ongelooflijk veel mangaboeken. En een groot kunstgrasveld waar je het rustig kon lezen. Heerlijk in 30 graden met een boekje erbij.
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, denk maar aan fijne dingen en ontspan maar
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juistHet is bijna een verafgoding
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie is
maar gaat goed komen
Ah jawel joh, dan denk je in ieder geval aan iets andersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie is
maar gaat goed komen
Donald Duck is geniaalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hier
Japanners zijn knettergek!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hier
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaatsquote:
Gegeven feitquote:
en dan de tijd vergeten zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah jawel joh, dan denk je in ieder geval aan iets anders
Zover moet je niet weg zakken in je gedachten neequote:
ow dat dan weer niet ha haquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zover moet je niet weg zakken in je gedachten nee
spannend dracu.. veel succes dalijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaats
eerst kennismaking en dan meteen aan de slag
Haha nee, tjah je weet het maar nooit hequote:
Nee, dat zijn ze niet. Ze zijn aardig. En vergeten hun kindzijn niet.quote:
Wel vragen of je mag fokkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaats
eerst kennismaking en dan meteen aan de slag
dat weten we welquote:
Ieder zo zijn mening hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Ze zijn aardig. En vergeten hun kindzijn niet.
Die lui zijn tof. Moet je hier eens je apple in een bar op tafel laten staan om iets te bestellen, dan be je die kwijt, daar niet. Laat je beurs vallen, met z'n drieen rennen ze achter je aan om het terug te geven.
Nee Japanners zijn niet knettergek. Gek wel, maar leuk gek
Tof, efficient land (treinen o+ ) met een eervol volk.
ha ha eerste paar dagen zal het er niet in zitten maar ach na vandaag hoef ik maar tussen de 4 a 5 uur aanwezig te zijnquote:
Goed zoquote:
Klopt, maar het is maar hoe je in de wereld staat. Ik vind ze niet gek. Extreem in sommige gevallen wel. Zie de tv shows, ik kijk eigenlijk nooit tv op vakantie, maar daar moet je wel, het is echt te grappig of te extreemquote:
tot vanmiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van!
ben echt wel een beetje stikzenuwachtig
ha ha
tot vanmiddag
Succes! Ik duim voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van!
ben echt wel een beetje stikzenuwachtig
ha ha
tot vanmiddag
U solliciteert naar een massagequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef lynda het volgende:auw me hoofd.. verkeerd gelegen dus zere nek en daar door weer gigantische koppijn zucht
heej wie niet, zo af en toequote:
Mannen een massage geven... big noquote:
whaha ik zeg niet dat ik em van jouw wilquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mannen een massage geven... big no
Nee ok dan is het goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha ik zeg niet dat ik em van jouw wilvriendinnetje maar vanavond lief aankijken
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:16 schreef tripack het volgende:
wat is het rustig trouwens... iedereen aant werk.. of ligt het aan mij?
SCHRIK!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef tripack het volgende:
zelfs ik ben bezig... niet druk...maar bezig
Succes dame!quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
kom niet uit mijn werk GVD,,,, zi eerst naar even eten.roken, komt wel weer goed
hij neemt even pauzequote:
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...quote:
tot straksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...
Ik ben nu echt eten/roken, tot straks!
Later jongen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...
Ik ben nu echt eten/roken, tot straks!
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ter info / for your information.
Er zijn momenteel problemen met het netwerk. Een van de gevolgen is dat internet momenteel niet toegankelijk is.
We are currently experiencing network related problems. One of the affected services is internet access.
AAArrrrgh
maar ben er weer
zo daar was jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ter info / for your information.
Er zijn momenteel problemen met het netwerk. Een van de gevolgen is dat internet momenteel niet toegankelijk is.
We are currently experiencing network related problems. One of the affected services is internet access.
AAArrrrgh
maar ben er weer
* tripack zet koffie, thee en drDroxz-specials neerquote:
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , ik ben weer terug, en iedereen is eten bah
zo gaan we schelden ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werk
Ja sorry man, kan er ook niks aan doenquote:
Ga je mond wassen! Doerakquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werk
Ook belangrijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
en daar ging m'n vrije middag...komen ze ineens met sollicitanten aanzetten
Achja..dan vanavond maar aan de zuip
doerak, das toch net zoiets als Cono ?quote:
En of!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doerak, das toch net zoiets als Cono ?
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack zet koffie, thee en drDroxz-specials neer
rem *******this does not work ******quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!
p.s
Iemand nog ervaring met dos/batch commando's?
Dat is een behoorlijk tijdje geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!
p.s
Iemand nog ervaring met dos/batch commando's?
Format C:/ -q -squote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rem *******this does not work ******
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxzhelpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeit
Dit stukje code:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxz :D helpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op :P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | cls :start ECHO. ECHO 1. Print Hello ECHO 2. Print Bye ECHO 3. Print Test set choice= set /p choice=Type the number to print text. if not '%choice%'=='' set choice=%choice:~0,1% if '%choice%'=='1' goto hello if '%choice%'=='2' goto bye if '%choice%'=='3' goto test ECHO "%choice%" is not valid please try again ECHO. goto start :hello ECHO HELLO goto end :bye ECHO BYE goto end :test ECHO TEST goto end :end |
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!
Jonguuuh, mijn god ik ben flauwquote:
Broodje bakpao jongguuhhhquote:
Wel posten hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Whehehequote:
Ja best welquote:
Niet goed? Geld weg!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
met of zonder kogelgaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
Ganz geille collega's! Schun!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best welalleen zodra je met je telefoon gaat pielen krijg je al van die onbetrouwbare blikken op je gericht...dus ik probeer het later nog eens
Ohja:
"nu am chef de nimic" MOET in de OP...het is Roemeens voor 'Ik heb geen zin meer'
Dus volgende keer maar gelijd je grote camera mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best welalleen zodra je met je telefoon gaat pielen krijg je al van die onbetrouwbare blikken op je gericht...dus ik probeer het later nog eens
Ohja:
"nu am chef de nimic" MOET in de OP...het is Roemeens voor 'Ik heb geen zin meer'
Niet goed? Ik nog meer geld!quote:
In overleg is alles mogelijk.quote:
Aber jawohl, herr uberstuhrmbahnfuhrer!quote:
een gouden schoenafdrukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In overleg is alles mogelijk.
Het liefst geef ik hem eerst een eigenhandige "oprot(schop) premie"
-clack-quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aber jawohl, herr uberstuhrmbahnfuhrer!
Nog beterquote:
Zoiets ja, maat 48 kan genoeg schade aanrichten toch?quote:
Trouwens al een beslissing gemaakt over je toetsenbordje?quote:
Het zal of die worden, of 1 van dezequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trouwens al een beslissing gemaakt over je toetsenbordje?
Zal vanavond die foto's ff maken, gisteren vergeten te doen.
Die bovenste vind ik wel erg mooi!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zal of die worden, of 1 van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel klote ja! Op mijn stage dachten ze wel even dat ik ging schilderen... optyfen, ik ITér ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:27 schreef tripack het volgende:
als stagiair krijg je toch de geweldigste klussen. lekker een uurtje facturen vouwen en in enveloppen stoppendat gaat in het stageverslag
Dat is dan toch de G15 ofzo?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik wel erg mooi!
En vooral zijn nieuwere broertje met dat kleine schermpje erin
Ik heb gvd echt geen zin meer hier.... *gaap*
Nog een kwartiertje... iets langerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja! Op mijn stage dachten ze wel even dat ik ging schilderen... optyfen, ik ITér ja!
Die op dat bovenste plaatje heb ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het zal of die worden, of 1 van deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zeker, en RSI verantwoordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die op dat bovenste plaatje heb ik ookfijn spullie! (excuses...hij lijkt erop
)
Er moet er nog 1 tussen zitten volgens mij... *zoekt gelijk even*quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dan toch de G15 ofzo?
Dat is de Logitech Wave, daar ben ik ook wel heel erg van gecharmeerd
Als ik het start via een cmd'tje, werkt het wel... heb die regel ook gedelete, maar krijg dat de zelfe melding....quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
klopt dit wel ?
if not '%choice%'=='' set choice=%choice:~0,1%
moeten daar geen " achter ?
Het is dat mijn toetsenbord hier geen display heeft,quote:
was wel geinig, twee IT-studenten die aant vouwen en plakken zijn. het was vermakelijk iigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is wel klote ja! Op mijn stage dachten ze wel even dat ik ging schilderen... optyfen, ik ITér ja!
Wat is DOS zullen we maar zeggen?!...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
zijn het dezelfde dos bestanden op de stick als op je pc ??
Nice!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er moet er nog 1 tussen zitten volgens mij... *zoekt gelijk even*
gevonden! : Cordless Desktop® MX™ 5500 Revolution
[ afbeelding ]
En dat is jammer met die MX 5500, dat is niet echt een RSI verantwoord toetsenbordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat mijn toetsenbord hier geen display heeft,
ken geen toetsenbord wat beter voor je handen/armen is als deze
Ik laat vandaag alles over aan mijn kut collega... hij is nu druk bezig,quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:37 schreef tripack het volgende:
[..]
was wel geinig, twee IT-studenten die aant vouwen en plakken zijn. het was vermakelijk iig
kan je geen dos downloaden, of win2k dos gebruiken ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is DOS zullen we maar zeggen?!...
Als je boot vanaf xp staat er geen moer in je autoexec.bat,
tevens is die bootdisk winME. Ik kan weer geen eerdere versie gebruiken
omdat ik er anders geen netwerbook/boot disk van kan maken.
Dat is dan weer de afweging.. mijn pols is naar de klote, maar heb wel die G15 hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is jammer met die MX 5500, dat is niet echt een RSI verantwoord toetsenbord
ik zoek een bier verantwoord toetsenbordquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat is jammer met die MX 5500, dat is niet echt een RSI verantwoord toetsenbord
Kan het straks wel even testen op het toetsenbord van mijn kut collega?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zoek een bier verantwoord toetsenbord
Whehehequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Aiightquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is dan weer de afweging.. mijn pols is naar de klote, maar heb wel die G15 hahaha
is dat een toetsenboard waarin je een biertje kwijt kan... of moet tie bierdicht zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
allebei ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:48 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat een toetsenboard waarin je een biertje kwijt kan... of moet tie bierdicht zijn?
en wat doe jij met bier daar ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan het straks wel even testen op het toetsenbord van mijn kut collega?
je moet het ook niet stiekem doen ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ohja:
Ik ga zo beginnen met koffie, daarna bierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat doe jij met bier daar ?
sjonge sjonge zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met koffie, daarna bier
De mazzelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Ik ben er weer vandoor! Adieu
jah er lopen volgens mij wel een paar scriptjes, maar alleen onder werktijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk tripack het wordt al beter heh ?![]()
de groetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Succes, en tot morgen Beller!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Daarna test ik zijn toetsenbord met zijn neusbotje, en zo gaan we langszaam doorquote:
Beetje kunnen uitrusten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
La Revedere Beller!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
En En En ???quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
en bevalt het een beetje ?quote:
whahahahahquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er lopen volgens mij wel een paar scriptjes, maar alleen onder werktijdthuis mag het natuurlijk niet van moeders de vrouw
Z'n moeder is z'n vrouwquote:
Heb ik niet opgelet... ik was hier vanochtend niet ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
zeg waar blijven die fotos ?quote:
Ik moest gewoon lachen, dat is niet vaak gebeurd vandaagquote:
lolz.... waterconstructions denk ik...en daar wordt verbouwdquote:
werk je in china WL?quote:
jahoor lekkelquote:
lekkel lekkel!quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
eerst ff samen met mn begeleidster gezeten om de overeenkomst door te nemen maar dat zit helemaal goed. Toen samen kennismakingsgesprek gehad met de 2 mensen waar ik het meest voor zal en met ga werken.
Het begon erg leuk want ik kreeg meteen een bos bloemen als welkom. mijn spanningen vielen meteen van me af. Ook op de manier waarop beide mensen reageerde. Mijn gezondheid gaat voor, ze werden al meteen kwaad dat ik mn hydro had afgezegd donderdag dus ik kan nu gewoon gaan.
Ook mijn werk uren zijn wat aangepast, diegene die mij moet inwerken werkt alleen s'middags en ik eigenlijk s'ochtend, dus ik ga de komende dagen probern van 10.00 tot 14.00 te werken.
wie niet waagt wie niet wint.
Het werk moet ik nog aan wennen, is verlopig toch vooral adminstratief gericht en dat is eigenlijk niet echt wat ik zoek, maar wie weet als ik de boel beter leer kennen, zie ik wel een hoop mogelijkheden om het leuk te maken en houden. het gaat vooral om begeleiden en plaatsen van de organisatie.
Bestaande uit twee hoofdlocaties, de 1 (waar ik verlopig niks mee te maken heb) heeft er zo'n 500 en de ander 800!
Nog ander leuk nieuws dat mijn aangevraagde en aangepaste bureau stoel ook nog eens vandaag is geleverd, dus daar zit ik dan met eigen kantoor, op mn eigen stoel!
Ik krijg ook een eigen account dus kan ook nog op internet ha ha!
sorry voor mijn lange verslag....
dat was ook echt leuk en een eigen kantoor en mn stoel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt echt als een leuke dag voor je
ik bedoel ik krijg hier nooit bloemen. droxz wel van zn collega (geintje droxz)
Kijk eens aan! Dat is nou eens een positief begin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
eerst ff samen met mn begeleidster gezeten om de overeenkomst door te nemen maar dat zit helemaal goed. Toen samen kennismakingsgesprek gehad met de 2 mensen waar ik het meest voor zal en met ga werken.
Het begon erg leuk want ik kreeg meteen een bos bloemen als welkom. mijn spanningen vielen meteen van me af. Ook op de manier waarop beide mensen reageerde. Mijn gezondheid gaat voor, ze werden al meteen kwaad dat ik mn hydro had afgezegd donderdag dus ik kan nu gewoon gaan.
Ook mijn werk uren zijn wat aangepast, diegene die mij moet inwerken werkt alleen s'middags en ik eigenlijk s'ochtend, dus ik ga de komende dagen probern van 10.00 tot 14.00 te werken.
Het werk moet ik nog aan wennen, is verlopig toch vooral adminstratief gericht en dat is eigenlijk niet echt wat ik zoek, maar wie weet als ik de boel beter leer kennen, zie ik wel een hoop mogelijkheden om het leuk te maken en houden. het gaat vooral om begeleiden en plaatsen van de organisatie.
Bestaande uit twee hoofdlocaties, de 1 (waar ik verlopig niks mee te maken heb) heeft er zo'n 500 en de ander 800!
Nog ander leuk nieuws dat mijn aangevraagde en aangepaste bureau stoel ook nog eens vandaag is geleverd, dus daar zit ik dan met eigen kantoor, op mn eigen stoel!
uh...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt echt als een leuke dag voor je
ik bedoel ik krijg hier nooit bloemen. droxz wel van zn collega (geintje droxz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
het is wel hetzelfde bedrijf / instelling waar ik al voor werkte en het is een reintegratie baan dus men weet wel dat je wat hebt en dat je er bent om meer in een werkritme te komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Dat is nou eens een positief begin!
Hoop voor je dat die werkzaamheden wel meevallen, en dat je het erg naar je zin krijgt!
Dat zie je trouwens niet vaak meer, dat bedrijven aangegeven dat je gezondheid voor gaat.
dat klinkt superquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
geweldeige dag van dracu
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh...whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
leuke quote trouwens en dank!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt superhoop dat het alleen nog maar beter wordt
Een goed begin zo te lezen, met bloempjes enzo, eigen kantoor en mooie superdeluxe stoel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is wel hetzelfde bedrijf / instelling waar ik al voor werkte en het is een reintegratie baan dus men weet wel dat je wat hebt en dat je er bent om meer in een werkritme te komen
maar goed het begin is er!
dank, gaat vast goed komen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een goed begin zo te lezen, met bloempjes enzo, eigen kantoor en mooie superdeluxe stoel!
Hoop voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt, zowel letterlijk als figuurlijk
Alsnog, rust goed uit, en we spreken elkaar snel weerquote:
That zuigt man! Good luck manquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh...Pff, wat ben jij opeens veranderd in een agressief mannetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Klinkt goed dracu!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat zei ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klik er nog maar een keer opquote:
jaja, hoe lang gaan we hier mee door?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja klik er nog maar een keer opda's het uur tijdsverschil denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |