Dat is een behoorlijk tijdje geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!
p.s
Iemand nog ervaring met dos/batch commando's?
Format C:/ -q -squote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rem *******this does not work ******
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxzhelpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeit
Dit stukje code:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxz :D helpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op :P
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | cls :start ECHO. ECHO 1. Print Hello ECHO 2. Print Bye ECHO 3. Print Test set choice= set /p choice=Type the number to print text. if not '%choice%'=='' set choice=%choice:~0,1% if '%choice%'=='1' goto hello if '%choice%'=='2' goto bye if '%choice%'=='3' goto test ECHO "%choice%" is not valid please try again ECHO. goto start :hello ECHO HELLO goto end :bye ECHO BYE goto end :test ECHO TEST goto end :end |
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!
Jonguuuh, mijn god ik ben flauwquote:
Broodje bakpao jongguuhhhquote:
Wel posten hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Whehehequote:
Ja best welquote:
Niet goed? Geld weg!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
met of zonder kogelgaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
Ganz geille collega's! Schun!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best welalleen zodra je met je telefoon gaat pielen krijg je al van die onbetrouwbare blikken op je gericht...dus ik probeer het later nog eens
Ohja:
"nu am chef de nimic" MOET in de OP...het is Roemeens voor 'Ik heb geen zin meer'
Dus volgende keer maar gelijd je grote camera mee?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best welalleen zodra je met je telefoon gaat pielen krijg je al van die onbetrouwbare blikken op je gericht...dus ik probeer het later nog eens
Ohja:
"nu am chef de nimic" MOET in de OP...het is Roemeens voor 'Ik heb geen zin meer'
Niet goed? Ik nog meer geld!quote:
In overleg is alles mogelijk.quote:
Aber jawohl, herr uberstuhrmbahnfuhrer!quote:
een gouden schoenafdrukquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In overleg is alles mogelijk.
Het liefst geef ik hem eerst een eigenhandige "oprot(schop) premie"
-clack-quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aber jawohl, herr uberstuhrmbahnfuhrer!
Nog beterquote:
Zoiets ja, maat 48 kan genoeg schade aanrichten toch?quote:
Trouwens al een beslissing gemaakt over je toetsenbordje?quote:
Het zal of die worden, of 1 van dezequote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trouwens al een beslissing gemaakt over je toetsenbordje?
Zal vanavond die foto's ff maken, gisteren vergeten te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |