beetje fokken en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
Parttimen
Vreemd genoeg kun je altijd genoeg dingen verzinnen om te doen als je vrij bent, op je werk is dat wat lastiger
fokken kan altijdquote:
klinkt als een volle agendaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:40 schreef Pheno het volgende:
Nee, genoeg andere dingen te doen straks: nieuwe kussens halen (dit weekend getest), nu de juiste kopen, betaalbare boekenkast van minimaal 7 meter zoeken (IKEA zal vast wel wat hebben), oma bezoeken. En de kapper lijkt me ook wel handig.
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voorquote:
Nog even dame en dan mag jequote:
Boem! En dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voor
preciesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
tja als je geen tijd hebt, maak je er gewoon tijd voor
Nee, niet eens. Lekker rustig doen, dan breekt het lijntje niet.quote:
Animequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
Ah, Japan weer op tv, leuk om te zien als je het met eigen ogen gezien hebt. Tokyo
Ik zit er sterk over te denken om nog eens te gaan, een ticket kost toch relatief niet zoveel.
Sorry, denk maar aan fijne dingen en ontspan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga me nog ff nog zenuwachtiger maken
Dat is daar zo tof, die lui zijn er echt helemaal gek van, cosplayers als hun grote helden en zo.quote:
Ja daarom juistquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is daar zo tof, die lui zijn er echt helemaal gek van, cosplayers als hun grote helden en zo.
Wat ik ook zo tof vond was het manga museum in Kyoto. Museam is een groot woord, het was een grote bibliotheek met ongelooflijk veel mangaboeken. En een groot kunstgrasveld waar je het rustig kon lezen. Heerlijk in 30 graden met een boekje erbij.
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sorry, denk maar aan fijne dingen en ontspan maar
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom juistHet is bijna een verafgoding
Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie is
maar gaat goed komen
Ah jawel joh, dan denk je in ieder geval aan iets andersquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet niet of dat nou zo goed voor mn concentratie is
maar gaat goed komen
Donald Duck is geniaalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hier
Japanners zijn knettergek!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze. Het is kunst, beter dan de Donald Duck hier
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaatsquote:
Gegeven feitquote:
en dan de tijd vergeten zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ah jawel joh, dan denk je in ieder geval aan iets anders
Zover moet je niet weg zakken in je gedachten neequote:
ow dat dan weer niet ha haquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zover moet je niet weg zakken in je gedachten nee
spannend dracu.. veel succes dalijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaats
eerst kennismaking en dan meteen aan de slag
Haha nee, tjah je weet het maar nooit hequote:
Nee, dat zijn ze niet. Ze zijn aardig. En vergeten hun kindzijn niet.quote:
Wel vragen of je mag fokkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zometeen beginnen op een nieuwe reintegratie plaats
eerst kennismaking en dan meteen aan de slag
dat weten we welquote:
Ieder zo zijn mening hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Ze zijn aardig. En vergeten hun kindzijn niet.
Die lui zijn tof. Moet je hier eens je apple in een bar op tafel laten staan om iets te bestellen, dan be je die kwijt, daar niet. Laat je beurs vallen, met z'n drieen rennen ze achter je aan om het terug te geven.
Nee Japanners zijn niet knettergek. Gek wel, maar leuk gek
Tof, efficient land (treinen o+ ) met een eervol volk.
ha ha eerste paar dagen zal het er niet in zitten maar ach na vandaag hoef ik maar tussen de 4 a 5 uur aanwezig te zijnquote:
Goed zoquote:
Klopt, maar het is maar hoe je in de wereld staat. Ik vind ze niet gek. Extreem in sommige gevallen wel. Zie de tv shows, ik kijk eigenlijk nooit tv op vakantie, maar daar moet je wel, het is echt te grappig of te extreemquote:
tot vanmiddagquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van!
ben echt wel een beetje stikzenuwachtig
ha ha
tot vanmiddag
Succes! Ik duim voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weg van!
ben echt wel een beetje stikzenuwachtig
ha ha
tot vanmiddag
U solliciteert naar een massagequote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:41 schreef lynda het volgende:auw me hoofd.. verkeerd gelegen dus zere nek en daar door weer gigantische koppijn zucht
heej wie niet, zo af en toequote:
Mannen een massage geven... big noquote:
whaha ik zeg niet dat ik em van jouw wilquote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mannen een massage geven... big no
Nee ok dan is het goedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:11 schreef tripack het volgende:
[..]
whaha ik zeg niet dat ik em van jouw wilvriendinnetje maar vanavond lief aankijken
Ja ik denk hetquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:16 schreef tripack het volgende:
wat is het rustig trouwens... iedereen aant werk.. of ligt het aan mij?
SCHRIK!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:19 schreef tripack het volgende:
zelfs ik ben bezig... niet druk...maar bezig
Succes dame!quote:
Huh wat?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
kom niet uit mijn werk GVD,,,, zi eerst naar even eten.roken, komt wel weer goed
hij neemt even pauzequote:
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...quote:
tot straksquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...
Ik ben nu echt eten/roken, tot straks!
Later jongen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ga ik nu lekker doen ja... kut dos, kut oude niet werkende meuk...
Ik ben nu echt eten/roken, tot straks!
Mooi zoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ter info / for your information.
Er zijn momenteel problemen met het netwerk. Een van de gevolgen is dat internet momenteel niet toegankelijk is.
We are currently experiencing network related problems. One of the affected services is internet access.
AAArrrrgh
maar ben er weer
zo daar was jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ter info / for your information.
Er zijn momenteel problemen met het netwerk. Een van de gevolgen is dat internet momenteel niet toegankelijk is.
We are currently experiencing network related problems. One of the affected services is internet access.
AAArrrrgh
maar ben er weer
* tripack zet koffie, thee en drDroxz-specials neerquote:
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , ik ben weer terug, en iedereen is eten bah
zo gaan we schelden ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werk
Ja sorry man, kan er ook niks aan doenquote:
Ga je mond wassen! Doerakquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon... hou je hart vast... aan het werk
Ook belangrijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:12 schreef Sgele het volgende:
en daar ging m'n vrije middag...komen ze ineens met sollicitanten aanzetten
Achja..dan vanavond maar aan de zuip
doerak, das toch net zoiets als Cono ?quote:
En of!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doerak, das toch net zoiets als Cono ?
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:55 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack zet koffie, thee en drDroxz-specials neer
rem *******this does not work ******quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!
p.s
Iemand nog ervaring met dos/batch commando's?
Dat is een behoorlijk tijdje geledenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan ik goed gebruiken, thx voor de Droxz special!
p.s
Iemand nog ervaring met dos/batch commando's?
Format C:/ -q -squote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rem *******this does not work ******
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxzhelpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele blijft op F5 rossen om te kijken wat voor ongein hieruit voort vloeit
Dit stukje code:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
maar uh brandt los droxz :D helpdesk is geopend. niet dat ik er verstand van heb, maar het kan nooit kwaad om te posten.
Cono lost het wel even op :P
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | cls :start ECHO. ECHO 1. Print Hello ECHO 2. Print Bye ECHO 3. Print Test set choice= set /p choice=Type the number to print text. if not '%choice%'=='' set choice=%choice:~0,1% if '%choice%'=='1' goto hello if '%choice%'=='2' goto bye if '%choice%'=='3' goto test ECHO "%choice%" is not valid please try again ECHO. goto start :hello ECHO HELLO goto end :bye ECHO BYE goto end :test ECHO TEST goto end :end |
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... ga is een paar biertjes happen ofzo!
Jonguuuh, mijn god ik ben flauwquote:
Broodje bakpao jongguuhhhquote:
Wel posten hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Wil ik het weten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef Sgele het volgende:
ff roken... zal ondertussen wat foto's proberen te maken van de vreselijke korte rokjes enzo..
Whehehequote:
Ja best welquote:
Niet goed? Geld weg!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
met of zonder kogelgaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
te koop / gratis:
KUT COLLEGA!
gratis op te halen!
Ganz geille collega's! Schun!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best welalleen zodra je met je telefoon gaat pielen krijg je al van die onbetrouwbare blikken op je gericht...dus ik probeer het later nog eens
Ohja:
"nu am chef de nimic" MOET in de OP...het is Roemeens voor 'Ik heb geen zin meer'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |