Ik ga zo beginnen met koffie, daarna bierquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat doe jij met bier daar ?
sjonge sjonge zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen met koffie, daarna bier
De mazzelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Ik ben er weer vandoor! Adieu
jah er lopen volgens mij wel een paar scriptjes, maar alleen onder werktijdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk tripack het wordt al beter heh ?![]()
de groetenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Succes, en tot morgen Beller!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
Daarna test ik zijn toetsenbord met zijn neusbotje, en zo gaan we langszaam doorquote:
Beetje kunnen uitrusten?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
La Revedere Beller!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:56 schreef Bellerophon het volgende:
Mooie dame hoor
En En En ???quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er weer
en bevalt het een beetje ?quote:
whahahahahquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah er lopen volgens mij wel een paar scriptjes, maar alleen onder werktijdthuis mag het natuurlijk niet van moeders de vrouw
Z'n moeder is z'n vrouwquote:
Heb ik niet opgelet... ik was hier vanochtend niet ..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
zeg waar blijven die fotos ?quote:
Ik moest gewoon lachen, dat is niet vaak gebeurd vandaagquote:
lolz.... waterconstructions denk ik...en daar wordt verbouwdquote:
werk je in china WL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |