U riep?quote:
Kijk dat het goed gaat met je pols is helemaal fijn nieuws!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, maar voor de rest wel aardig moet ik zeggen.
6 uurjes geslapen, dat is genoeg, en nog niet zo veel last van de pols dus dat is goed
Zo maar weer even verder met die batch files op die USB stick, ik ben er bijna!
Niemand heeft het hier ooit goed werkend gehad, dus er valt wel wat "eer" mee te behalen
Haaiquote:
Dokter, kssst!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Neuh, 't wordt steeds erger.
Doorbijten he.
Een champions breakfastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Naast me op tafel:
* Otrivin
* 4 Paracetamolletjes 500g met coffeine
* Hippe papieren zakdoekjes met prinsessenprintje
* Spa rood
* Strepsils
* Smint.
Ik overleef alles. Oh ik ben zo stoer.![]()
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende wereldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
I know, I know. Straks eens bellen.
Je kent me nu al door en door.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende werelden
Je bent gewoon lekker eigenwijsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:50 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je kent me nu al door en door.
Dat was niet cynisch.
Goede eigenschap tochquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:52 schreef BloodyLotte het volgende:
Iszo.
Bwah waarom niet dan?quote:
Mwah je leert ermee om te gaan, ik ben eigenwijs en mijn vriendin ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:04 schreef BloodyLotte het volgende:
Naja, 't kan soms nogal hard gaan. Want ik wil ook altijd gelijk hebben. En mijn vader is precies hetzelfde en dat botst soms enorm. Sowieso, zet 2 eigenwijze mensen in 1 ruimte en dat wordt vaak dramatisch.
Mogguh WLquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh
koffie, thee, limonade, Bier ?quote:
Sapjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
koffie, thee, limonade, Bier ?
Zelfstudie FTWquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet en al beneden aan mn ontbijt,
hier ondertussen iedereen ook zo'n beetje wakker en aan het werk.....
Koffie aubquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een slogan om thuis te werken:quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
zo gedouchet en al beneden aan mn ontbijt,
hier ondertussen iedereen ook zo'n beetje wakker en aan het werk.....
Niet altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
een slogan om thuis te werken:
Thuis, de perfecte werkplek
wheheh dan krijg je net zoals bij de belastingsdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel net ietsjes makkelijkerquote:
Vitaminedrank.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nah bij Droxz bijvoorbeeld, buren die aan het klussen zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh dan krijg je net zoals bij de belastingsdienst, leuker kunnen we het niet maken, wel net ietsjes makkelijker
Mwah doe een studie voor RUPquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ik deed ik nog maar een studie
oh, voel je je al wat beter ?quote:
Lekkerquote:
Rational Unified Processquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben nu denk ik blij dat ik afkortingen enzo nooit snap
zie snap er niks van maar dankquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rational Unified Process
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rational_Unified_Process
Is methodiek waarin projecten geplaatst kunnen wordenquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
* Dr.Droxz pakt gelijk een heul dienblad vol thee koffie en "Droxz specials"!
Wat denk jezelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee daarom juist.
Vitamine. Misschien helpt dat.
quote:
Verder ben ik wel lief voor jequote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:27 schreef BloodyLotte het volgende:
Jahaa.
klinkt idd lekker!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
[..]Croissantje met een Sapje op het terras
Prima start van de ochtend
ja je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:26 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Nee daarom juist.
Vitamine. Misschien helpt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |