jahoor lekkelquote:
lekkel lekkel!quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
eerst ff samen met mn begeleidster gezeten om de overeenkomst door te nemen maar dat zit helemaal goed. Toen samen kennismakingsgesprek gehad met de 2 mensen waar ik het meest voor zal en met ga werken.
Het begon erg leuk want ik kreeg meteen een bos bloemen als welkom. mijn spanningen vielen meteen van me af. Ook op de manier waarop beide mensen reageerde. Mijn gezondheid gaat voor, ze werden al meteen kwaad dat ik mn hydro had afgezegd donderdag dus ik kan nu gewoon gaan.
Ook mijn werk uren zijn wat aangepast, diegene die mij moet inwerken werkt alleen s'middags en ik eigenlijk s'ochtend, dus ik ga de komende dagen probern van 10.00 tot 14.00 te werken.
wie niet waagt wie niet wint.
Het werk moet ik nog aan wennen, is verlopig toch vooral adminstratief gericht en dat is eigenlijk niet echt wat ik zoek, maar wie weet als ik de boel beter leer kennen, zie ik wel een hoop mogelijkheden om het leuk te maken en houden. het gaat vooral om begeleiden en plaatsen van de organisatie.
Bestaande uit twee hoofdlocaties, de 1 (waar ik verlopig niks mee te maken heb) heeft er zo'n 500 en de ander 800!
Nog ander leuk nieuws dat mijn aangevraagde en aangepaste bureau stoel ook nog eens vandaag is geleverd, dus daar zit ik dan met eigen kantoor, op mn eigen stoel!
Ik krijg ook een eigen account dus kan ook nog op internet ha ha!
sorry voor mijn lange verslag....
dat was ook echt leuk en een eigen kantoor en mn stoel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt echt als een leuke dag voor je
ik bedoel ik krijg hier nooit bloemen. droxz wel van zn collega (geintje droxz)
Kijk eens aan! Dat is nou eens een positief begin!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
eerst ff samen met mn begeleidster gezeten om de overeenkomst door te nemen maar dat zit helemaal goed. Toen samen kennismakingsgesprek gehad met de 2 mensen waar ik het meest voor zal en met ga werken.
Het begon erg leuk want ik kreeg meteen een bos bloemen als welkom. mijn spanningen vielen meteen van me af. Ook op de manier waarop beide mensen reageerde. Mijn gezondheid gaat voor, ze werden al meteen kwaad dat ik mn hydro had afgezegd donderdag dus ik kan nu gewoon gaan.
Ook mijn werk uren zijn wat aangepast, diegene die mij moet inwerken werkt alleen s'middags en ik eigenlijk s'ochtend, dus ik ga de komende dagen probern van 10.00 tot 14.00 te werken.
Het werk moet ik nog aan wennen, is verlopig toch vooral adminstratief gericht en dat is eigenlijk niet echt wat ik zoek, maar wie weet als ik de boel beter leer kennen, zie ik wel een hoop mogelijkheden om het leuk te maken en houden. het gaat vooral om begeleiden en plaatsen van de organisatie.
Bestaande uit twee hoofdlocaties, de 1 (waar ik verlopig niks mee te maken heb) heeft er zo'n 500 en de ander 800!
Nog ander leuk nieuws dat mijn aangevraagde en aangepaste bureau stoel ook nog eens vandaag is geleverd, dus daar zit ik dan met eigen kantoor, op mn eigen stoel!
uh...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wow dat klinkt echt als een leuke dag voor je
ik bedoel ik krijg hier nooit bloemen. droxz wel van zn collega (geintje droxz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
het is wel hetzelfde bedrijf / instelling waar ik al voor werkte en het is een reintegratie baan dus men weet wel dat je wat hebt en dat je er bent om meer in een werkritme te komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Dat is nou eens een positief begin!
Hoop voor je dat die werkzaamheden wel meevallen, en dat je het erg naar je zin krijgt!
Dat zie je trouwens niet vaak meer, dat bedrijven aangegeven dat je gezondheid voor gaat.
dat klinkt superquote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
geweldeige dag van dracu
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh...whahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
leuke quote trouwens en dank!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:54 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt superhoop dat het alleen nog maar beter wordt
Een goed begin zo te lezen, met bloempjes enzo, eigen kantoor en mooie superdeluxe stoel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is wel hetzelfde bedrijf / instelling waar ik al voor werkte en het is een reintegratie baan dus men weet wel dat je wat hebt en dat je er bent om meer in een werkritme te komen
maar goed het begin is er!
dank, gaat vast goed komen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een goed begin zo te lezen, met bloempjes enzo, eigen kantoor en mooie superdeluxe stoel!
Hoop voor je dat alles op zijn pootjes terecht komt, zowel letterlijk als figuurlijk
Alsnog, rust goed uit, en we spreken elkaar snel weerquote:
That zuigt man! Good luck manquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh...Pff, wat ben jij opeens veranderd in een agressief mannetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
Klinkt goed dracu!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
zo daar was ik dan
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]Dat zei ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja klik er nog maar een keer opquote:
jaja, hoe lang gaan we hier mee door?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
ja klik er nog maar een keer opda's het uur tijdsverschil denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |