Dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit, want ik ben zoveel veranderd de laatste tijd
Niet? Wat dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja in dat opzicht heb ik ook niks te klagen hoor
Mogguh Droxz! Hoe gaat alles nou?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
* Dr.Droxz pakt gelijk een heul dienblad vol thee koffie en "Droxz specials"!
hai droxz, lekker dank je wel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh!!!!
* Dr.Droxz pakt gelijk een heul dienblad vol thee koffie en "Droxz specials"!
Ben nog niet wakker, maar voor de rest wel aardig moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz! Hoe gaat alles nou?
Graag gedaan vroeg vogeltjequote:
van 3 uur op werk aanwezig zijn naar 2x reva centrum en 2x werken naar 4 dagen werken en 1x fysioquote:
Ja dat merk ik ja, ben benieuwd wat de volgende stap in je vooruitgang isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
van 3 uur op werk aanwezig zijn naar 2x reva centrum en 2x werken naar 4 dagen werken en 1x fysio
naar 3 dagen werken en 2 x hydro naar 3 dagen echte werkplek en 2x hydro!
alleen maar vooruitgang!
en ik houd wel van voortuitgang
ik hoop 4 dagen weer werken naar 20 uur!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ja, ben benieuwd wat de volgende stap in je vooruitgang is
gaat nog niet helemaal lekker met jou he?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:09 schreef BloodyLotte het volgende:
Goedemorgen liefjes!
Werken met 38,5 graden koorts en een loopneus ftw.
als het nou echt niet gaat he, ga je dan weer naar huis?quote:
als je dan maar een beetje op jezelf past vandaag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:15 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik blijf gewoon tot het einde. Morgen toch vrij. Kan ik een beetje uitzieken. Donderdag met exlief naar 013, The Mars Volta. Wil ik wel een beetje fit zijn. Want dat wordt geweldig![]()
![]()
Boem! Dat zijn pas berichten!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoop 4 dagen weer werken naar 20 uur!
U riep?quote:
Kijk dat het goed gaat met je pols is helemaal fijn nieuws!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nog niet wakker, maar voor de rest wel aardig moet ik zeggen.
6 uurjes geslapen, dat is genoeg, en nog niet zo veel last van de pols dus dat is goed
Zo maar weer even verder met die batch files op die USB stick, ik ben er bijna!
Niemand heeft het hier ooit goed werkend gehad, dus er valt wel wat "eer" mee te behalen
Haaiquote:
Dokter, kssst!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Neuh, 't wordt steeds erger.
Doorbijten he.
Een champions breakfastquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Naast me op tafel:
* Otrivin
* 4 Paracetamolletjes 500g met coffeine
* Hippe papieren zakdoekjes met prinsessenprintje
* Spa rood
* Strepsils
* Smint.
Ik overleef alles. Oh ik ben zo stoer.![]()
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende wereldenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
I know, I know. Straks eens bellen.
Je kent me nu al door en door.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja doe dat dan ook eens, want het zeggen en het doen... dat zijn bij jou twee totaal verschillende werelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |