quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo maar het weer trotseren om wat biertjes te kunnen nuttigen
punt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:54 schreef Pheno het volgende:
pheno
kinderachtigquote:
Bierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo maar het weer trotseren om wat biertjes te kunnen nuttigen
ochtendstond brengt bier aan de mondquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef Tmaatje het volgende:
non..... wat is iedereen kort van stof vanavond...
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:14 schreef crossover het volgende:
Goodmorning!
Damn wat een storm hier afgelopen nacht
Scheelt als je de wind in de rug hebt op de fiets.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
Toch tot 80km/u windstoten. Niet verkeerd
En zo niet heb je snel zat je fiets in je rugquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt als je de wind in de rug hebt op de fiets.
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zo niet heb je snel zat je fiets in je rug
Wat ik dus gisteravond had, heerlijk fietsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Scheelt als je de wind in de rug hebt op de fiets.
De hagel sloeg tegen mijn ruiten. Gelukkig begon het Gewitter pas om een uur of 4 vannacht, toen lag ik al 2 uur op bedquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:15 schreef BrandX het volgende:
hier heeft het ook flink gewaaid, maar zo te zien staan alle bomen hier nog
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 29 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 167 Pheno
017. 083 Kuukske
024. 074 Surveillance-Fiets
027. 072 BrandX
033. 066 MPG
067. 045 marcb1974
090. 039 Muck
134. 032 Frutsel
155. 029 Sjowhan
174. 026 Tmaatje
206. 023 Tha_Erik
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:17 schreef Pheno het volgende:
Waarom staat topic 745 niet in de wiki?
Ik neem het mee naar achterenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:18 schreef Pheno het volgende:
Er staat wel meer fout in, stelletje copy paste beesten! 737 qua naam dubbel en zo.
quote:
quote:
Een hulde is wel op z'n plek neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:55 schreef MPG het volgende:
Foutjes die door Ph. vermeld zijn, zijn verbeterd in de Wiki![]()
Min dank aan Ph. voor het melden van de foutjes![]()
![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een hulde is wel op z'n plek neem ik aan?![]()
FRUTSELquote:
die heb ik een beetje apart van de rest gezet omdat dat een nepsmurf isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb gisteren voor het eerst een smurf gehad, het was babysmurf
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:21 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZAAAAAAaaaaaaaaaaa
MuckPenetreerGast!![]()
Muckie![]()
![]()
![]()
![]()
Scarface![]()
![]()
Vrolijke Tits![]()
Heel fijn!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef crossover het volgende:
Vrolijkheid alom
Vanavond slaapt ze bij mij![]()
Uhm, een meisje die ik ken van school.. gaat echt superquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:46 schreef crossover het volgende:
Vrolijkheid alom
Vanavond slaapt ze bij mij![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:21 schreef Frutsel het volgende:
WAZZZZAAAAAAaaaaaaaaaaa
MuckPenetreerGast!![]()
Muckie![]()
![]()
![]()
![]()
Scarface![]()
![]()
Vrolijke Tits![]()
moet jij niet kijken ??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
nee, idols kijken, dus ik zit ook in een andere sc efkes
Ik moet niets, dat scheelt.quote:
beetje aan het modden en aan het kookboek aan het rommelen....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:06 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Muck, Pheno, Sjowhan en ScarFace..![]()
![]()
![]()
was is het hier toch rustig ?? Iedereen aan het stormsurfen ??![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, je doet de inkvip reclame na, tiepvautjostis
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
Oh, je doet de inkvip reclame na, tiepvautjostis
doe een koprolquote:
open een fles drankquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
dat helpt niet
nog meer reden dusquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
moet morgen werken
quote:Op zondag 2 maart 2008 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 1 maart 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
010. 120 Pheno
011. 106 Sebasser
033. 072 marcb1974
037. 069 Papierversnipperaar
062. 051 PeZu
127. 033 Tmaatje
142. 031 ScarFace-
181. 026 Sjowhan
228. 022 BrandX
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Wat een korte lijst!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:15 schreef MPG het volgende:
Ook vandaag zal ik bij afwezigheid van de Heer OA zorgen voor de nodige statistiekjes over de zaterdag. Het resultaat valt in deze post te bewonderen
.
[..]
Ja, er ontbreken een aantal beroepsspammersquote:
Hoezo zijn best doen? Met 25 posts lukt dat alquote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef MPG het volgende:
Als je nou vandaag goed je best doet, sta je er morgen weer in Mart
Moet hij ze wel makenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo zijn best doen? Met 25 posts lukt dat al
Ja, dat is me een hele week niet gelukt hequote:Op zondag 2 maart 2008 12:31 schreef MPG het volgende:
Als je nou vandaag goed je best doet, sta je er morgen weer in Mart
Ik ook nietquote:Op zondag 2 maart 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ja zelfs ik sta er niet eens tussen
Dat moet haalbaar zijn vandaag!quote:Op zondag 2 maart 2008 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo zijn best doen? Met 25 posts lukt dat al
Daaromquote:Op zondag 2 maart 2008 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is me een hele week niet gelukt he.
quote:
Ik bedoelde met M. eigenlijk MPG, maar jij bent ook goed bezigquote:Op zondag 2 maart 2008 12:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet ook een week aan posts inhalen he.
Mijn echt naam begint ook met een M.quote:Op zondag 2 maart 2008 12:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik bedoelde met M. eigenlijk MPG, maar jij bent ook goed bezig
lomp en onbenullig?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn echt naam begint ook met een M.
al vonden een paar meiden op vakantie dat ik Leo heette
Nee, ze wisten niet hoe ik heette en vonden dat wel een leuke combinatie met de naam van mijn vaderquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze wisten niet hoe ik heette en vonden dat wel een leuke combinatie met de naam van mijn vader.
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hehequote:Op zondag 2 maart 2008 13:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze wisten niet hoe ik heette en vonden dat wel een leuke combinatie met de naam van mijn vader.
quote:
Daar kwam ik gisterenavond dus ook pas achter, toen ze de bus verlieten en hoorden hoe ik echt heet. Nu viel die naam Leo al eerder, waarna ze moesten giechelen, maar ik heb dus geen idee wat ze over me zeiden toen. En ik kan dat ook niet meer vragen nuquote:
je hebt ze dus ze dus niet gedaanquote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Daar kwam ik gisterenavond dus ook pas achter, toen ze de bus verlieten en hoorden hoe ik echt heet. Nu viel die naam Leo al eerder, waarna ze moesten giechelen, maar ik heb dus geen idee wat ze over me zeiden toen. En ik kan dat ook niet meer vragen nu.
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
En aanvullend: postpostpostpostpost
Sterker nog, de eerste drie letters van onze voornamen zijn gelijkquote:Op zondag 2 maart 2008 12:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat ik mijn eigen toetsenbord weer heb, zonder dat de y en de z en andere tekens op rare plaatsen zitten.
Awwwwquote:Op zondag 2 maart 2008 13:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Daar kwam ik gisterenavond dus ook pas achter, toen ze de bus verlieten en hoorden hoe ik echt heet. Nu viel die naam Leo al eerder, waarna ze moesten giechelen, maar ik heb dus geen idee wat ze over me zeiden toen. En ik kan dat ook niet meer vragen nu.
Ze waren 12 en 13... hoewel dat bij elkaar wel 25 is, vond ik dat toch wat aan de jonge kantquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze waren 12 en 13... hoewel dat bij elkaar wel 25 is, vond ik dat toch wat aan de jonge kant.
Dat rijmt op de naam van mijn vaderquote:Op zondag 2 maart 2008 13:19 schreef MPG het volgende:
Sterker nog, de eerste drie letters van onze voornamen zijn gelijk
Hoezo Leo?
Ja, yeker weten dat een qwertz toetsenbord beter is dan zo'n stomme Duitse qwertyquote:[..]
Whehe.
Yeker weten?
Ach, er werd om me gegiecheld, dus ik besta... denk ik dan maarquote:Awwww
[..]quote:Op zondag 2 maart 2008 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat rijmt op de naam van mijn vader.
[..]
Ja, yeker weten dat een qwertz toetsenbord beter is dan zo'n stomme Duitse qwerty![]()
![]()
je vader heet cleoquote:Op zondag 2 maart 2008 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
Ach, er werd om me gegiecheld, dus ik besta... denk ik dan maar.
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze waren 12 en 13... hoewel dat bij elkaar wel 25 is, vond ik dat toch wat aan de jonge kant.
Ja, en mijn achternaam is Patraquote:
Whehe. Alles goed met Theo?quote:
quote:[..]
Ja, yeker weten dat een qwertz toetsenbord beter is dan zo'n stomme Duitse qwerty![]()
![]()
Daar heb je zeker een goed puntquote:[..]
Ach, er werd om me gegiecheld, dus ik besta... denk ik dan maar.
Nee. Dat je überhaupt op het idee komt de leeftijden op te tellen, i.p.v. te middelenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent geschokt dat ik ze te jong vond voor me?
Dat komt door Pezu's postquote:Op zondag 2 maart 2008 13:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het quoten laat nog wat te wensen over zie ik. Voor de grap wel
Ja hoorquote:
quote:Daar heb je zeker een goed punt. Wie weet mag je over een jaar of 6 - 7 met ze uit
![]()
Dat was dan ook de grapquote:Op zondag 2 maart 2008 13:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Dat je überhaupt op het idee komt de leeftijden op te tellen, i.p.v. te middelen
Was er een andere conclusie mogelijk dan?quote:De conclusie vind ik dan wel weer prima
Weet ikquote:
Neequote:[..]
Was er een andere conclusie mogelijk dan?
Mooie leeftijdquote:De Oostenrijkse Claudia is trouwens sinds ik haar 11 jaar geleden zag wel een leuke meid van 22 geworden....
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was dan ook de grap.
[..]
Was er een andere conclusie mogelijk dan?
De Oostenrijkse Claudia is trouwens sinds ik haar 11 jaar geleden zag wel een leuke meid van 22 geworden....
En het was al lunchtijd geweestquote:
En leuke meid om te zien...quote:Mooie leeftijd
Bummerquote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al lunchtijd geweest.
[..]
En leuke meid om te zien...
Helaas had ze het alleen te druk met andere mensen bedienen in het restaurant om erg veel woorden met haar te wisselen.
balenquote:Op zondag 2 maart 2008 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het was al lunchtijd geweest.
[..]
En leuke meid om te zien...
Helaas had ze het alleen te druk met andere mensen bedienen in het restaurant om erg veel woorden met haar te wisselen.
Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi landquote:
Ja ach. Er zijn mooiere landen mijns inziensquote:Op zondag 2 maart 2008 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi land.
Nou dan. Wie weet wat de toekomst je brengtquote:Op zondag 2 maart 2008 14:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja... ze woont ook wel erg ver weg he... al zie ik mezelf sowieso nog wel eens naar Oostenrijk verhuizen... het is zo'n mooi land.
Ongetwijfeld. Maar van de landen waar ik ben geweest, is Oostenrijk veruit mijn favoriet. En ik zou er best kunnen aarden, denk ik. Dus als de kans zich voor zou doen om daar te gaan wonen, zou ik die kans met beide handen aangrijpen.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ach. Er zijn mooiere landen mijns inziens
Dat zou verre toekomst zijn... voor de nabije toekomst kijk ik eerst wel even rond in Nederlandquote:Op zondag 2 maart 2008 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou dan. Wie weet wat de toekomst je brengt
Whehe. Wie weet wat je hier tegen het lijf looptquote:Op zondag 2 maart 2008 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zou verre toekomst zijn... voor de nabije toekomst kijk ik eerst wel even rond in Nederland.
Precies.... of welk lijf tegen mij aanloopt, natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 14:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Wie weet wat je hier tegen het lijf loopt
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 14:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies.... of welk lijf tegen mij aanloopt, natuurlijk.
Mooi geschrevenquote:Op zondag 2 maart 2008 15:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorige week trouwens ook nog wat geschreven: [verhaal] Edelweiss
Dat doen vakanties meestal welquote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je.
Zo'n vakantie in de bergen werkt soms best inspirerend.
Da's ook weer waar. Maar deze vakantie was dat in het bijzonder... was blij dat ik een schrift had meegenomen en lekker kon schrijven als ik weer inspiratie hadquote:
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar deze vakantie was dat in het bijzonder... was blij dat ik een schrift had meegenomen en lekker kon schrijven als ik weer inspiratie had.
Ph.quote:
Heel goed jongen! Enjoyquote:Op zondag 2 maart 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wii' en nu, alles bijgewerkt, administratie, belastingpapieren en pijndagboek.
Veel plezierquote:Op zondag 2 maart 2008 16:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga wii' en nu, alles bijgewerkt, administratie, belastingpapieren en pijndagboek.
Laat het je smaken, en doe de vrouw de groetenquote:
Ik kan ook echt niet even een paar uurtjes weggaan he...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:50 schreef MPG het volgende:
Wat een OORVERDOVENDE stilte hier zeg!
Tuurlijk KAN dat welquote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet even een paar uurtjes weggaan he....
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
En daar gaat het om.
Ja, maar de KSC wordt zo stil dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk KAN dat wel
Ik heb me opperbest vermaakt
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerdquote:
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ikquote:Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerd
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehorenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ik.
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen vanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehoren?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen van.
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopendquote:
Nee toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopend.
SC= slowchat.quote:
Ik dacht altijd dat KSC voor KoffieSpeedChat stondquote:
GMTAquote:Op zondag 2 maart 2008 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht het Koffie SpeedChat betekende.
quote:
kutfilm op veronicaquote:
Ik heb geen tv aanquote:
quote:
Aha dat verklaard een hoop...quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
Tja, dat krijg je met darmproblemenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
Ja vies hè ??quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
En dat is "verdomme" omdatquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodkaquote:
Kijk dat is dan inderdaad weer wel lekkerquote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Ha, ik heb je gevangen Papier.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens het hele weekend griep gehad
Yepquote:
Mooizoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
Neen.quote:
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
ijzige Thea?quote:
Ik was liever gezond.quote:
Dank!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!![]()
![]()
![]()
mjaquote:
trustequote:
Hij is wel aardig, maar geen topper.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier
Is het niks die film, hij staat hier op te nemen nu
Hehe, dank je.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is wel aardig, maar geen topper.
quote:
Hoe kun je dat nou vergetenquote:
In een koffie topicquote:
O, dan plaats ik nog even snel een tvpquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Moet kunnenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Spamz0rquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsen
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dusquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk voor Tmaatquote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dus
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hierquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgen
Nee. Al moet er nog een vakantieganger terugkomen, die normaal ook wel goed is voor een significant aandeel in de koffiepraat.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannen
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Niksquote:
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, gezien de laatste paar posts komt die titel meer aan mij toe
quote:
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werkenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?
En Muck en BX? En andere KSC'ers?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.
Precies. Dus zit Tomaatje nog langer in de puree qua beschikbare ruimte in huis.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werken
Ongetwijfeld!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
Oude KSC-snelheden zijn nog steeds wel mogelijk
BX is drukdrukdruk geloof ik. Scriptie, werkwerkwerk en GC modden.quote:
Jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dus zit Tomaatje nog langer in de puree qua beschikbare ruimte in huis.
Heul nietquote:Op zondag 2 maart 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
Kwartet!
We laten het NU zienquote:
Awwww... Ik had er ook BIJNA eenquote:
Ik moet morgen weer werken... bah, ik wil weer terug op vakantie zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
BX is drukdrukdruk geloof ik. Scriptie, werkwerkwerk en GC modden.
Muck is druk met de muziekvereniging
Frutsel heeft ook weer werkwerkwerk
Papierversnippermans was ziekjes
MM komt sowieso maar af en toe
Ik wil ook vakantiequote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken... bah, ik wil weer terug op vakantie zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan staan we weer quitte met kwartetten verpesten!
Ja, ik zal wel wat afgezakt zijn de afgelopen weekquote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
Goed tempo om nog wat omhoog te komen in de top500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |