Ja, maar de KSC wordt zo stil dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk KAN dat wel
Ik heb me opperbest vermaakt
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerdquote:
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ikquote:Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerd
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehorenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ik.
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen vanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehoren?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen van.
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopendquote:
Nee toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopend.
SC= slowchat.quote:
Ik dacht altijd dat KSC voor KoffieSpeedChat stondquote:
GMTAquote:Op zondag 2 maart 2008 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht het Koffie SpeedChat betekende.
quote:
kutfilm op veronicaquote:
Ik heb geen tv aanquote:
quote:
Aha dat verklaard een hoop...quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
Tja, dat krijg je met darmproblemenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
Ja vies hè ??quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
En dat is "verdomme" omdatquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodkaquote:
Kijk dat is dan inderdaad weer wel lekkerquote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Ha, ik heb je gevangen Papier.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens het hele weekend griep gehad
Yepquote:
Mooizoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
Neen.quote:
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
ijzige Thea?quote:
Ik was liever gezond.quote:
Dank!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!![]()
![]()
![]()
mjaquote:
trustequote:
Hij is wel aardig, maar geen topper.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Papier
Is het niks die film, hij staat hier op te nemen nu
Hehe, dank je.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is wel aardig, maar geen topper.
quote:
Hoe kun je dat nou vergetenquote:
In een koffie topicquote:
O, dan plaats ik nog even snel een tvpquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Moet kunnenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heden avond nog even dit deeltje vol gooien?
Spamz0rquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dan plaats ik nog even snel een tvp.
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Netjes, dan zorg ik dat we er snel doorheen zijn zodat je in het volgende deel ook een tvp kan plaatsen
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dusquote:Op zondag 2 maart 2008 22:38 schreef Tmaatje het volgende:
We zijn aan het verbouwen en dat gaat tot laat door, bovendien ben ik naar boven verbannen ...![]()
Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk voor Tmaatquote:Op zondag 2 maart 2008 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar daar is een mogelijkheid tot fokken dus
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hierquote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me een puick plan. In de nieuwe vast een TVP zetten voor morgen
Nee. Al moet er nog een vakantieganger terugkomen, die normaal ook wel goed is voor een significant aandeel in de koffiepraat.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Altijd handig. Het loopt voorlopig toch geen storm meer hier
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent aan het verbouwen, maar je bent naar boven verbannen
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, waar is iedereen gebleven, buiten eer-ik, d_a en houniet?
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
normaal zat ik in de huiskamer, maar die is leeg , morgen komt de stucadoor, dus geen koffie in de buurt...
Niksquote:
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja, gezien de laatste paar posts komt die titel meer aan mij toe
quote:
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werkenquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kun je de werklui dus ook niks aanbieden?
En Muck en BX? En andere KSC'ers?quote:Op zondag 2 maart 2008 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
OA is (weer) op vakantie, al verwacht ik hem morgen al wel terug.
Precies. Dus zit Tomaatje nog langer in de puree qua beschikbare ruimte in huis.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zullen ze vast ook niet echt hard werken
Ongetwijfeld!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef MPG het volgende:
Oude KSC-snelheden zijn nog steeds wel mogelijk
BX is drukdrukdruk geloof ik. Scriptie, werkwerkwerk en GC modden.quote:
Jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Dus zit Tomaatje nog langer in de puree qua beschikbare ruimte in huis.
Heul nietquote:Op zondag 2 maart 2008 22:48 schreef DaMart het volgende:
Kwartet!
We laten het NU zienquote:
Awwww... Ik had er ook BIJNA eenquote:
Ik moet morgen weer werken... bah, ik wil weer terug op vakantie zijnquote:Op zondag 2 maart 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
BX is drukdrukdruk geloof ik. Scriptie, werkwerkwerk en GC modden.
Muck is druk met de muziekvereniging
Frutsel heeft ook weer werkwerkwerk
Papierversnippermans was ziekjes
MM komt sowieso maar af en toe
Ik wil ook vakantiequote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer werken... bah, ik wil weer terug op vakantie zijn.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan staan we weer quitte met kwartetten verpesten!
Ja, ik zal wel wat afgezakt zijn de afgelopen weekquote:Op zondag 2 maart 2008 22:49 schreef MPG het volgende:
Goed tempo om nog wat omhoog te komen in de top500
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |