Ja, maar de KSC wordt zo stil dan...quote:Op zondag 2 maart 2008 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk KAN dat wel
Ik heb me opperbest vermaakt
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerdquote:
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ikquote:Op zondag 2 maart 2008 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja. In mn uppie kan ik hem niet volspammen, dat wordt hier niet zo gewaardeerd
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehorenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, iemand moet dat toch doen, zo zonder kloon-ik.
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen vanquote:Op zondag 2 maart 2008 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar dan nog. Zou ik dan een kloon moeten registreren en met mezelf moeten gaan ouwehoren?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar word je op den duur ook een beetje e-zofreen van.
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopendquote:
Nee toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik had ooit een eigen forum van bescheiden omvang. Dat heb ik van de psychiater moeten sluiten omdat ik er met teveel accounts postte. Toen die psychiater eenmaal uit mijn hoofd was, heb ik het echter toch weer geopend.
SC= slowchat.quote:
Ik dacht altijd dat KSC voor KoffieSpeedChat stondquote:
GMTAquote:Op zondag 2 maart 2008 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht het Koffie SpeedChat betekende.
quote:
kutfilm op veronicaquote:
Ik heb geen tv aanquote:
quote:
Aha dat verklaard een hoop...quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
DaMart is alle overige KSC-mensen.
Tja, dat krijg je met darmproblemenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
Ja vies hè ??quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
En dat is "verdomme" omdatquote:Op zondag 2 maart 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Verdomme. Ik kom er net achter dat ik nu een gezond gewicht heb.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vliegtuig koffie?
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodkaquote:
Kijk dat is dan inderdaad weer wel lekkerquote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
Whehequote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is best te doen als je het kan wegspoelen met wat wodka
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Ha, ik heb je gevangen Papier.
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb trouwens het hele weekend griep gehad
Yepquote:
Mooizoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
Neen.quote:
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep![]()
Sinds gisteravond geen koorts meer en vandaag lekker gedouched en even buiten geweest.
Ik hoop dat ik morgen wat hoor van mijn sollicitatiegesprek.
En ik heb 2 Sebassers gevangen
ijzige Thea?quote:
Ik was liever gezond.quote:
Dank!quote:Op zondag 2 maart 2008 20:25 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Gelukkig en dan in deze toestand 2 Sebassers vangen Hulde !!!![]()
![]()
![]()
mjaquote:
trustequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |