Oepsquote:
Weer een eufemisme?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep......niets zo interressant als een kijkje in Yvonne's keuken.![]()
Ik zag je rechter la vandaag pas ..quote:
ook best netjes toch?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je rechter la vandaag pas ..
Jep en sigarenquote:
Van de Buurmanquote:
En nog een eufemisme?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je rechter la vandaag pas ..
WTF heb jij in je keukenlaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:37 schreef versabommie het volgende:
Is keukenla een eufemisme voor slipje?
Word jij blij van mijn rechter keukenla?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat je er heel blij van word ?
*iets met overrijp fruit....*quote:
Hangt er vanaf of ie een beetje matched met de linker...ik hou van orde!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Word jij blij van mijn rechter keukenla?
Go buuf! je kunt het!quote:
Begint te waaienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Het begint te waaien versabommie, ik denk dat je gelijk krijgt
Daar heb ik een andere la voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*iets met overrijp fruit....*
Waait het lekker doorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Begint te waaienMijn dubbel glas staat bol
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=QB-hMM9SOl4
bakkie koffie buuf?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8
heb je wat te dansen![]()
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...![]()
wijntje dan maar?!![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...![]()
wijntje dan maar?!![]()
hey muis! jij ook een wijntje...quote:
Zeik snor ga es naar de FB..quote:
Nou omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey muis! jij ook een wijntje...
heb net weer een doos aangeschaft vanmiddag...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb net weer een doos aangeschaft vanmiddag...
Lol, moet ik daarop dansen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8
heb je wat te dansen![]()
nee, met flessen, leek me beter gezien de resultaten behaald in het verleden.quote:
dat gaat heel goed hoor....quote:
Vroeg op waar slaat dat nou opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, met flessen, leek me beter gezien de resultaten behaald in het verleden.![]()
Moet morgen vroeg op, begravenis.
Kan niet eens mijn leed verzuipen...![]()
![]()
bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg op waar slaat dat nou op.. Wat een aso die dooie
op zo'n houten bankjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik.![]()
en ook nog een hele kerkdienst uitzitten.
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...quote:
Gameboy meenemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...
oho...quote:
en dan afgaan , potverdorrie alweer doodquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dan afgaan , potverdorrie alweer dood
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho...
maar wel weer wijn morgenochtend
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgen
met of zonder smoorcake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadSmerige koffie wel
is ook alleen voor de inner circle hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
met zo'n klef plakje cake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg inquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is ook alleen voor de inner circle he
Cake en koffie in de kerkquote:
Dat soort mensen zijn er ook nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg in
[ afbeelding ]
alleen als er iemand onder de grond moet...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Notitie is gemaaktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.![]()
En als iemand iets wil vertellen graag, maar niet alleen ophemelen. ik ben gewoon ook een kutwijf.
Tuurlijk wel! Iedereen heeft zijn negatieve dingen. Had je die niet vielen de positieve niet op immers. En ik wil graag compleet neergezet worden, dus ook met mijn gebrek aan geduld, korte lontje scherpe tong en dikke reet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Notitie is gemaakt![]()
En ik geloof je niet btw
doei puntje!quote:
nou stuk in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, je videokaart is "gemankeerd"![]()
Wat een kut smoesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen als er iemand onder de grond moet...
Autistisch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
ja precies!quote:
onbenaderbaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=asperges&course=bijgerecht&id=199470quote:
Moet je hem eens open laten staanquote:
hautain of onbenaderbaar.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou hoe heet dat dan
met wijn is alles weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=asperges&course=bijgerecht&id=199470
Heb ik laats gedaan toen mijn cv ketel het had begeven.. Best wel een lekker heet dingquote:
Denk dat je huisarts je beter kan helpenquote:
in de schuilkelder.quote:
Neehee, de blanco pagina's.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:35 schreef Soury het volgende:
Denk dat je huisarts je beter kan helpen
Yvonne d'r laadje is wel hot iidquote:
Ja.. ik ben er al een enom zinvolle COSpost door kwijtquote:
En eerst opruimen...quote:
Domweg nog een keer F5quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, de blanco pagina's.
South Park.
VOL?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan de andere kant...op dat kneusjesforum..
Ook last van idd...zeker met op "invoeren" drukken...ben bang dat als je dan op f5 blijft rammen mijn bericht er 4 keer komt te staan.quote:
ik multitask me een ongelukquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aan de andere kant...op dat kneusjesforum..
Ik verlang ook niks anders, denk dat dat het verschil isquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik ben er al een enom zinvolle COSpost door kwijt![]()
Een reactie op Coldstar nota bene, over Parijse bar/restaurants waar je om 23.00 uur bij binnenkomst nog gevraagd wordt of je komt om te eten... en waar je tot 01.00 uur gewoon de halve kaart nog kunt bestellen.
Dit itt de gemiddelde NL dorpskroeg waar je na 22.00 misschien met veel moeite nog een bal gehakt met mayo of satésaus kunt krijgen, maar meer ook niet...
Dan kun je toch gewoon terug bladeren? Je komt je boodschap dan vanzelf weer tegen......quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een reactie op Coldstar nota bene, over Parijse bar/restaurants waar je om 23.00 uur bij binnenkomst nog gevraagd wordt of je komt om te eten... en waar je tot 01.00 uur gewoon de halve kaart nog kunt bestellen.
Ja ik zwaai wel ffquote:
Ik zou je drivers eens updatenquote:
Nope, die pagina ging ook in t wit...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon terug bladeren? Je komt je boodschap dan vanzelf weer tegen......
Met f5 heb je de pagina meteen terug, hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:37 schreef Leandra het volgende:
Dit itt de gemiddelde NL dorpskroeg waar je na 22.00 misschien met veel moeite nog een bal gehakt met mayo of satésaus kunt krijgen, maar meer ook niet...
Daar is het mee misgegaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zou je drivers eens updaten.
Hoe je dat doet? Naar de site van je fabrikant (van de videokaart), daar 't goede nummertje opzoeken van je kaart en de nieuwste software installeren.
1 x rammen is bij mij wel voldoende om de pagina te laden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:38 schreef Jappie het volgende:
Ook last van idd...zeker met op "invoeren" drukken...ben bang dat als je dan op f5 blijft rammen mijn bericht er 4 keer komt te staan.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:45 schreef Breuls het volgende:
In verband met een update aan een van de subsites gaan we de configuratie van onze webservers vanavond bijwerken. Om dit te doen, halen we de servers een voor een offline, passen we de update toe en gaan ze weer online.
In principe zul je van de werkzaamheden niet zoveel werken, maar de software die we binnen de webservers draaien, namelijk de subsites zelf, kan eventueel moeilijkheden ondervinden van de gewijzigde configuratie, ondanks de voorzorgsmaatregelen die we natuurlijk al lang en breed genomen hebben.
Dit bericht is daarom een waarschuwing vooraf: als er vannacht zaken anders of gewoon helemaal niet meer werken, dan weten we ervan. We zullen na de update direct alles nalopen om te verzekeren dat alles het nog doet. Mochten we iets over het hoofd zien (die kans is aanwezig, FOK! is best groot), dan kun je dat natuurlijk altijd in het BUG forum melden.
Tijd voor rigoureuze maatregelen, ga naar apparaatbeheer (in conf scherm) en verwijder 't apparaat, start daarna je compu opnieuw op, je besturingssysteem zal dan automatisch werkende drivers gaan zoekenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Daar is het mee misgegaan.![]()
Sindsdien doet ie niks meer.
Niet als ie op blanco gaat terwijl je net invoeren hebt gedaan...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met f5 heb je de pagina meteen terug, hoor.
Ja, daar wilde ik eigenlijk ook nog op reageren. Om half tien het restaurant dicht op vakantie.
Ik vond het al vreemd waarom ze op diverse servers verschillende software hadden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:49 schreef Leandra het volgende:
Misschien heeft het hier wat mee te maken??
[..]
bij mij wel...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als ie op blanco gaat terwijl je net invoeren hebt gedaan...
Terug naar de vorige werkte daarnet iig niet...... ik zal het met de volgende storing nog een keer met F5 proberen.quote:
Ik vond Moots d'r reactie wel strak trouwens: Center Parcs zeker...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:48 schreef Copycat het volgende:
Ja, daar wilde ik eigenlijk ook nog op reageren. Om half tien het restaurant dicht op vakantie.
http://nl.youtube.com/watch?v=XUrJdf4PbEkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu ff niet, ben een beetje moe...
Volgens mij bij mij wel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:50 schreef Leandra het volgende:
Niet als ie op blanco gaat terwijl je net invoeren hebt gedaan...
NOTquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XUrJdf4PbEk
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
Wie gaat er mee naar Thomas Berge ????
Zie zojuist dat 'ie een concert gaat doen...........
Beetje hyper, geloof dat ik er nu ook al 24 uur op heb zittenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee heidi...![]()
Helemaal overheen gelezen
Alles wel ?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een 'JA' ???
*alvast kaartjes voor Leandra en mij op www.thomasberge.nl bestel*
Dat blonde pubertje wat al jaren wereldberoemd is in heel Brabant ofzo...quote:
Maar hij is welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blonde pubertje wat al jaren wereldberoemd is in heel Brabant ofzo...
Wiens eerste hit een hit was omdat de Wehkamp het singletje bij iedere bestelling meestuurde en er dus zoveel-duizend gekocht had dat hij gelijk op 1 stond
VIP tickets voor de 8ste??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een 'JA' ???
*alvast kaartjes voor Leandra en mij op www.thomasberge.nl bestel*
Speciale reden, of ben je zoals meerdere forumgangers gehandicapt met het niet kunnen slapen syndroom ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje hyper, geloof dat ik er nu ook al 24 uur op heb zitten
Da's die gast die nodig eens lekker onder een vrachtwagen moet lopen. Gehypte kwal.quote:
Neuh, slaap zo prima......hoop ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Speciale reden, of ben je zoals meerdere forumgangers gehandicapt met het niet kunnen slapen syndroom ?
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilenquote:
O sorry, dan mag jij eerst nog even met 'm spelen voordat-ie onder de vrachtwagen moet.quote:
quote:
Bovendien was je een beetje moe..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilen
Heb je een foto van je zoon ??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilen
Ik ga nu ff kijken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
niet
![]()
jakkes nee. babyface. *ril*
Tsskk..je bent gewoon jaloers op zijn looks en dito talent.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's die gast die nodig eens lekker onder een vrachtwagen moet lopen. Gehypte kwal.
als het aan mij ligt niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen we het hier nu ook al over Thomas Berge hebben?
Er staat er vast nog wel 1 in een kerst SC ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je een foto van je zoon ??
GEINTJE !!!![]()
Ik voel een rel opkomenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet eigenlijk...
Ik ruim de la niet op!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut smoes
En juist niet die la opruimen![]()
Don't worry. Ik val op jongens die toch minimaal wel een rijbewijs hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat er vast nog wel 1 in een kerst SC ofzo
Enne, afblijven
Wel ok met koffie en cakequote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen we het hier nu ook al over Thomas Berge hebben?
ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te jong en te blond naar mijn smaak.
moet je niet zoveel lucht inslikken tijdens het eten en drinkenquote:
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minutenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook... ik ga ff bankhangen![]()
Laters![]()
![]()
Mooooiiiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ruim de la niet op!
Ik ben zelf ook wel benieuwd wat erin ligt
Veeeeeel te jong.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minuten
![]()
![]()
Hij heeft een rijbewijs...... voor de brommerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Don't worry. Ik val op jongens die toch minimaal wel een rijbewijs hebben
(En liefst een dure kar )
hij ziet zetels verdwijnen ...dus draaien met die reetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bos heeft 't over compromissen, en dat in de tijd dat de PvdA wordt verweten weinig eigen inbreng te hebben in 't kabinet. Vreemd.
Onze buuf is jong, maar niet agressief hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maarre....... kom ik dit tijdens de downtime op de FP tegen:
Agressieve buuf sloopt buurman
Ik dacht al dat het niet over onze buuf ging, maar haar naam wordt wel goed geschreven in de titel van het artikel, ik bedoel....... wij noemen haar ook buuf.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Onze buuf is jong, maar niet agressief hoor.![]()
Buuf weer in de weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maarre....... kom ik dit tijdens de downtime op de FP tegen:
Agressieve buuf sloopt buurman
Uhh LOL en ROFLquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. dat verwacht je toch niet als je haar hier ziet posten?!
Ik vond die toon van Balkenende vanavond veel meer bizar eik bij zijn persconferentie over "The movie". Alsof de derde wereldoorlog op uitbreken stond......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij ziet zetels verdwijnen ...dus draaien met die reet
Geen idee... Maar wel rete beroemd nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
Is Buuf al 23 dan ?
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
Is Buuf al 23 dan ?
Ach JP denkt dat alle duitsers Islamieten zijn...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond die toon van Balkenende vanavond veel meer bizar eik bij zijn persconferentie over "The movie". Alsof de derde wereldoorlog op uitbreken stond......
zou zomaar kunnen, of volg je duitsland niet ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond die toon van Balkenende vanavond veel meer bizar eik bij zijn persconferentie over "The movie". Alsof de derde wereldoorlog op uitbreken stond......
Nou van Harte Leandra ... Op naar de volgende 23 jaar en moge de FOK servers dat overlevenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar laat ik me niet over uit![]()
Het lijkt alleen wel alsof ik al 23 jaar op FOK! zit... en dan is deze post m'n 30.000ste post![]()
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou van Harte Leandra ... Op naar de volgende 23 jaar en moge de FOK servers dat overleven
23 jaar geleden.. Ja dag zelfs ik geloof dat nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ehm, ja die FOK!servers... dat liep 30.000 posts geleden allemaal een stuk soepeler
Wijsheid komt met de jaren dus misschien zou het best wel kunnen toch ...?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
23 jaar geleden.. Ja dag zelfs ik geloof dat niet
Ik zei "het lijkt alsof... " die 30.000 posts kloppen echter wel, en god wat ben ik blij dat ze niet alle 30.000 van DGK zijn, gelukkig zitten er ook nog een stuk of 5.000 niet-DGK posts bijquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:03 schreef Soury het volgende:
[..]
23 jaar geleden.. Ja dag zelfs ik geloof dat niet
Is dat zo ? Ik wacht en wacht en wacht maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren dus misschien zou het best wel kunnen toch ...?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren dus misschien zou het best wel kunnen toch ...?
Je bent niet goed wijs om daar hier op te wachtenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
LOL!! Zit jij mij hier nou wijsheid toe te dichten?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen, of volg je duitsland niet ?
Ok Dan niet maar 30000 posts terug maakt je niet jonger toch ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
LOL!! Zit jij mij hier nou wijsheid toe te dichten?
Dat is het verschil: Jij zit er op te wachten en krijgt het niet, en ik zat nergens op te wachten en boem... er wordt me spontaan wijsheid toegedichtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs om daar hier op te wachten
Mwah, slechts 2.5 jaar.... procentueel is dat op mijn leeftijd niets meerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok Dan niet maar 30000 posts terug maakt je niet jonger toch ?
Dat is nou het grappige van een forumquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is het verschil: Jij zit er op te wachten en krijgt het niet, en ik zat nergens op te wachten en boem... er wordt me spontaan wijsheid toegedicht![]()
Uh.... grijze haren komen eerst en dan de wijsheid .. Tis fucking niet eerlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury krijgt ook wijsheid met de jaren.. Hoef je daar ook niet meer op te wachten
Haarspoeling zou ik zeggen en dan komt het vanzelfquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Uh.... grijze haren komen eerst en dan de wijsheid .. Tis fucking niet eerlijk
spoel je mond esquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Haarspoeling zou ik zeggen en dan komt het vanzelf
Dat woordje moet doet me weer goedquote:
Nopequote:
"haat" is hier iig een mooie Freudiaanse vertypingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:32 schreef chufi het volgende:
Moeten is een groot woord hoor. Het haat tenslotte om mn eigen bestwil
Hoezo ? haat F5 ff ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
"haat" is hier iig een mooie Freudiaanse vertyping
Dacht "Doe es platvloers"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je nuchter?? Of heb je een paar drankjes op??
Als een tang op een varken btwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een edit....... maar goed dat ik m snel gequote had, anders sloeg m'n post nergens op
![]()
Nee maar het is het einde van de maand en soms heb je zo dat gevoel en dan gaat het niet helemaal lekker en zo ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een edit....... maar goed dat ik m snel gequote had, anders sloeg m'n post nergens op
![]()
Meer oefenen, het was nog niet overtuigend genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht "Doe es platvloers"
Ben gewoon structureel te aardig, te netjes, te bescheiden en te lief....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer oefenen, het was nog niet overtuigend genoeg
Alsof dat gaat lukken met het huidige NS beleid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blunders in de media.....:
Deze stond ooit in het AD: "We hebben niet het vermogen alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen"
Ohhh ik heb een brijante van de metroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze stond ooit in het AD: "We hebben niet het vermogen alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen"
Oh.... heet dat "eind van de maand"?? Damn....... ik noemde dat toch altijd heel andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het is het einde van de maand en soms heb je zo dat gevoel en dan gaat het niet helemaal lekker en zo ...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gewoon structureel te aardig, te netjes, te bescheiden en te lief....
Met net zoveel tikfouten als ikke maar ik betaal er goddank niet voorquote:
Maar post m dan iig ffquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Met net zoveel tikfouten als ikke maar ik betaal er goddank niet voor
Dacht dat ze het aardig deden afgelopen jaar.....op dit momentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat gaat lukken met het huidige NS beleid?
Bij mannen gaat het om het salaris ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... heet dat "eind van de maand"?? Damn....... ik noemde dat toch altijd heel anders![]()
Das dan sinds ik er niet meer in ben gestaptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht dat ze het aardig deden afgelopen jaar.....op dit moment
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=CnNlbLeq0B0
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mannen gaat het om het salaris ...
Uhh ik heb um niet digi.. Maar was een reclame pagina groot voor een vakantie in Turkije.quote:
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??
OMG.... dat is toch wel heel ernstig..... dat er nog drukkers zijn die zoiets niet zienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik heb um niet digi.. Maar was een reclame pagina groot voor een vakantie in Turkije.
En er stond laat U verassen .... We hebben dubbel gelegen .... Sterker nog mijn collega heeft gebeld
en met de opmerking dat ie terminaal was en zich graag wilde verassen in Turkije... Ging stuk![]()
De pagina heb ik nog btw... Dus als de scanner er is krijg je um digitaal
Kolere daar koop ik een tuin voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....
Lekker is datquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....
Lol....en dan heb ik nog niet eens het meest elementaire....een schep en een hark en een schoffel.....quote:
Geen!! Was een bonus maand dus we kunnen weer ff rustig aan doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??
Oh... in dat geval...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen!! Was een bonus maand dus we kunnen weer ff rustig aan doen
Joh ik heb mijn broek aan puin gelachen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... dat is toch wel heel ernstig..... dat er nog drukkers zijn die zoiets niet zien
Ik dacht dat jij tuingereedschap bedoelde toen je tuingereedschap zei?!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je altijd netjes scheerde
Das martel werktuigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tuingereedschap bedoelde toen je tuingereedschap zei?!![]()
Zeg dan gelijk dat je een Epilady hebt gekocht, dat kunnen wij in de SC best handelen
Volgens mij moet een Black & Decker heggenschaar het ook uitstekend doen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je een Epilady hebt gekocht, dat kunnen wij in de SC best handelen
Ja hoor. Vul maar in : ..............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... in dat geval...
Ik kan een wensenlijstje sturen??
Werkt ie ook op een balkon ? Ik heb nml geen tuin of een hegje .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij moet een Black & Decker heggenschaar het ook uitstekend doen...
FF tussendoor ben je M of Fquote:
Volgens mij heb ik ooit zo'n ding gehad (of ligt die nog ergens in een la) maar hij is iig niet in gebruik geblevenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Das martel werktuigHeb je dat wel es geprobeerd
Ik zou zelf voor het surprise pakket gaan , altijd vol verassingen .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nog ff chocoladesaus halenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor het surprise pakket gaan , altijd vol verassingen .
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit zo'n ding gehad (of ligt die nog ergens in een la) maar hij is iig niet in gebruik gebleven
wel 220?, dan werktiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt ie ook op een balkon ? Ik heb nml geen tuin of een hegje .
*Neemt nog maar een schijf ananas......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nog ff chocoladesaus halen)
Ja die haal ik wel uit de super om de hoek. Wordt het misschien ooit nog eens gezellig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nou nog chocoladesaus)
Neuh, maar goed, een Brazilian wax is volgens mij ook geen pretjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...
Godver de godver de godver ... laat staan dat dat ergens anders komt
Die dingen trekken de haren eruit hè....lijkt mij ook niet fijn.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...
Godver de godver de godver ... laat staan dat dat ergens anders komt
Zit in ut verkeerde forum maar uh haartjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar goed, een Brazilian wax is volgens mij ook geen pretje
Voor mijn part het balkon afzagen......je vroeg offie het daar deed.....en dat doet ie...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat doe ik er dan mee daar op het balkon?
* stopt spuitbus slagroom in tasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die haal ik wel uit de super om de hoek. Wordt het misschien ooit nog eens gezellig.
Haartjes kennen ze daar niet volgens mij alleen extensions of zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit in ut verkeerde forum maar uh haartjes
Ohh.... dan laat ik ut maar ff mer rustquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Haartjes kennen ze daar niet volgens mij alleen extensions of zo
Buuf slaapt en is super cool btwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:24 schreef APK het volgende:
Buuf, heb je al een restore point geprobeerd?
Hebben ze ook staalzagen bij het tuincentrum ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn part het balkon afzagen......je vroeg offie het daar deed.....en dat doet ie...
Volgens mij is ze niet meer in de buurt maar voor t geval ze niet terugleest gooi ik je post wel ff in MSNquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:24 schreef APK het volgende:
Buuf, heb je al een restore point geprobeerd?
Drie daagse training .. ex lunchpakketquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze ook staalzagen bij het tuincentrum ?
En over een paar uur is ze weer wakker en nog steeds cool en leest ze mijn tip misschien.quote:
Nee, maar bij het staalcentrum wel tuinzagen.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de boerenbondwinkel bij mij om de hoek vast welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Euh, cool!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is ze niet meer in de buurt maar voor t geval ze niet terugleest gooi ik je post wel ff in MSN
Boerenbondwinkel is gaaf.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de boerenbondwinkel bij mij om de hoek vast wel
Zou zo maar kunnen maar moeten een aantal baggeraars wel aftaaienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
En over een paar uur is ze weer wakker en nog steeds cool en leest ze mijn tip misschien.
Wie, wie, wie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:29 schreef Soury het volgende:
Zou zo maar kunnen maar moeten een aantal baggeraars wel aftaaien
quote:
Aangepast.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat realiseerde ik me ook net, had m geëdit, zie de edit en dat jij al m al gequote had
quote:
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaarsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkelsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar bij het staalcentrum wel tuinzagen.....
Naar de kloten Chufi, net als jij en ik....en dan hebben wij toch maar mooi die tuin op onze buikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaatsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkels
Vond het wel grappig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn posts niet meer editten hoor... daarvoor ben ik net ff een glaasje rosé te ver
Ja zo ben ik ook nog welquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shit, nu heb ik je rugnummer er afgepist.
En je kan niet mikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet alles toch een keer proberen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
APK toch... jij?? Golden Showers??![]()
![]()
![]()
Dat had ik nou niet verwacht
Hoewel....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schijt hem in de bek Soury......
quote:
Moet ie wel eerst vol.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks hier verder.... [DGK SC # 668] Waar rugnummers verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |