wel 220?, dan werktiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt ie ook op een balkon ? Ik heb nml geen tuin of een hegje .
*Neemt nog maar een schijf ananas......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nog ff chocoladesaus halen)
Ja die haal ik wel uit de super om de hoek. Wordt het misschien ooit nog eens gezellig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nou nog chocoladesaus)
Neuh, maar goed, een Brazilian wax is volgens mij ook geen pretjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...
Godver de godver de godver ... laat staan dat dat ergens anders komt
Die dingen trekken de haren eruit hè....lijkt mij ook niet fijn.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...
Godver de godver de godver ... laat staan dat dat ergens anders komt
Zit in ut verkeerde forum maar uh haartjesquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, maar goed, een Brazilian wax is volgens mij ook geen pretje
Voor mijn part het balkon afzagen......je vroeg offie het daar deed.....en dat doet ie...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat doe ik er dan mee daar op het balkon?
* stopt spuitbus slagroom in tasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die haal ik wel uit de super om de hoek. Wordt het misschien ooit nog eens gezellig.
Haartjes kennen ze daar niet volgens mij alleen extensions of zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit in ut verkeerde forum maar uh haartjes
Ohh.... dan laat ik ut maar ff mer rustquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Haartjes kennen ze daar niet volgens mij alleen extensions of zo
Buuf slaapt en is super cool btwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:24 schreef APK het volgende:
Buuf, heb je al een restore point geprobeerd?
Hebben ze ook staalzagen bij het tuincentrum ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor mijn part het balkon afzagen......je vroeg offie het daar deed.....en dat doet ie...
Volgens mij is ze niet meer in de buurt maar voor t geval ze niet terugleest gooi ik je post wel ff in MSNquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:24 schreef APK het volgende:
Buuf, heb je al een restore point geprobeerd?
Drie daagse training .. ex lunchpakketquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze ook staalzagen bij het tuincentrum ?
En over een paar uur is ze weer wakker en nog steeds cool en leest ze mijn tip misschien.quote:
Nee, maar bij het staalcentrum wel tuinzagen.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de boerenbondwinkel bij mij om de hoek vast welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Euh, cool!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is ze niet meer in de buurt maar voor t geval ze niet terugleest gooi ik je post wel ff in MSN
Boerenbondwinkel is gaaf.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de boerenbondwinkel bij mij om de hoek vast wel
Zou zo maar kunnen maar moeten een aantal baggeraars wel aftaaienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
En over een paar uur is ze weer wakker en nog steeds cool en leest ze mijn tip misschien.
Wie, wie, wie?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:29 schreef Soury het volgende:
Zou zo maar kunnen maar moeten een aantal baggeraars wel aftaaien
quote:
Aangepast.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat realiseerde ik me ook net, had m geëdit, zie de edit en dat jij al m al gequote had
quote:
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaarsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkelsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar bij het staalcentrum wel tuinzagen.....
Naar de kloten Chufi, net als jij en ik....en dan hebben wij toch maar mooi die tuin op onze buikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaatsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkels
Vond het wel grappig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn posts niet meer editten hoor... daarvoor ben ik net ff een glaasje rosé te ver
Ja zo ben ik ook nog welquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shit, nu heb ik je rugnummer er afgepist.
En je kan niet mikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet alles toch een keer proberen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
APK toch... jij?? Golden Showers??![]()
![]()
![]()
Dat had ik nou niet verwacht
Hoewel....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schijt hem in de bek Soury......
quote:
Moet ie wel eerst vol.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks hier verder.... [DGK SC # 668] Waar rugnummers verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |