Zo, je praat weer tegen mij....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:42 schreef Soury het volgende:
Pisnicht
Voetbal topic is bijj de burenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:42 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit nummer 5, Ruudje Krol
Dat klinkt nog aardig positief om eerlijk te zijn.....zie het meestal erger.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:43 schreef APK het volgende:
Whèèèèèèhèèèèè, hij begon over mijn tv.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wehkamp.![]()
Je kunt niet alles hebben Lea.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:43 schreef Leandra het volgende:
fuck..... was ik gewoon te laat[DGK SC # 628] Met verassende verrassingen...
karn, een Ierse fokster van voor jouw tijd heeft een klacht gestuurd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat klinkt nog aardig positief om eerlijk te zijn.....zie het meestal erger.....
Oh ze had het tegen jouw, gelukkig maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo, je praat weer tegen mij....
Ehm.. ff ter info?? als ik m'n eigen topic in de FB ga voordragen voor een slotje, zal ik dan gelijk ff het juiste nummer voor jouw topic aanvragen??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt niet alles hebben Lea.....
Doe es.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
karn, een Ierse fokster van voor jouw tijd heeft een klacht gestuurd.![]()
![]()
![]()
Ze heeft geen antwoord gekregen.![]()
Zal ik 'em effe plaatsen?
Volgens mij heb ik hem met eentje opgehoogd....maar zoniet...dan s.v.p. vragen.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.. ff ter info?? als ik m'n eigen topic in de FB ga voordragen voor een slotje, zal ik dan gelijk ff het juiste nummer voor jouw topic aanvragen??
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey muis, had je deze al?![]()
[ afbeelding ]
Nee maar laat maarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey muis, had je deze al?![]()
[ afbeelding ]
Denk het wel.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze had het tegen jouw, gelukkig maar
Ehm, jij hebt m idd met 1 opgehoogd, en dat deed Soury met de vorige ook..... alleen degene daarvoor klopte niet, dat was weer eens een "incrowd only" 666 topic... maar daar zijn we nog niet aan toequote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem met eentje opgehoogd....maar zoniet...dan s.v.p. vragen.....
Yep wist dat 666 een grapje was maar was te lui om het serieus te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, jij hebt m idd met 1 opgehoogd, en dat deed Soury met de vorige ook..... alleen degene daarvoor klopte niet, dat was weer eens een "incrowd only" 666 topic... maar daar zijn we nog niet aan toe
That's my girl.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep wist dat 666 een grapje was maar was te lui om het serieus te nemen![]()
Dus fuck it
Oh ? Ik wist niet dat de FEBO de competitie sponsorde ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |