quote:
Aangepast.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... dat realiseerde ik me ook net, had m geëdit, zie de edit en dat jij al m al gequote had
quote:
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaarsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkelsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar bij het staalcentrum wel tuinzagen.....
Naar de kloten Chufi, net als jij en ik....en dan hebben wij toch maar mooi die tuin op onze buikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk dat ik bij het wielercentrum om de hoek een goede gitaatsnaar vind? Waar moet het heen tegenwoordig met die all sell winkels
Vond het wel grappig...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn posts niet meer editten hoor... daarvoor ben ik net ff een glaasje rosé te ver
Ja zo ben ik ook nog welquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Shit, nu heb ik je rugnummer er afgepist.
En je kan niet mikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet alles toch een keer proberen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Leandra het volgende:
![]()
APK toch... jij?? Golden Showers??![]()
![]()
![]()
Dat had ik nou niet verwacht
Hoewel....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Schijt hem in de bek Soury......
quote:
Moet ie wel eerst vol.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Straks hier verder.... [DGK SC # 668] Waar rugnummers verdwenen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |