quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=CnNlbLeq0B0
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mannen gaat het om het salaris ...
Uhh ik heb um niet digi.. Maar was een reclame pagina groot voor een vakantie in Turkije.quote:
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??
OMG.... dat is toch wel heel ernstig..... dat er nog drukkers zijn die zoiets niet zienquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ik heb um niet digi.. Maar was een reclame pagina groot voor een vakantie in Turkije.
En er stond laat U verassen .... We hebben dubbel gelegen .... Sterker nog mijn collega heeft gebeld
en met de opmerking dat ie terminaal was en zich graag wilde verassen in Turkije... Ging stuk![]()
De pagina heb ik nog btw... Dus als de scanner er is krijg je um digitaal
Kolere daar koop ik een tuin voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....
Lekker is datquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb het vandaag opgemaakt aan tuingereedschap.....240 euro.....
Lol....en dan heb ik nog niet eens het meest elementaire....een schep en een hark en een schoffel.....quote:
Geen!! Was een bonus maand dus we kunnen weer ff rustig aan doenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens NMNS was er zakgeld over omdat het een korte maand was.....dus het probleem is??
Oh... in dat geval...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen!! Was een bonus maand dus we kunnen weer ff rustig aan doen
Joh ik heb mijn broek aan puin gelachen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... dat is toch wel heel ernstig..... dat er nog drukkers zijn die zoiets niet zien
Ik dacht dat jij tuingereedschap bedoelde toen je tuingereedschap zei?!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je altijd netjes scheerde
Das martel werktuigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tuingereedschap bedoelde toen je tuingereedschap zei?!![]()
Zeg dan gelijk dat je een Epilady hebt gekocht, dat kunnen wij in de SC best handelen
Volgens mij moet een Black & Decker heggenschaar het ook uitstekend doen...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je een Epilady hebt gekocht, dat kunnen wij in de SC best handelen
Ja hoor. Vul maar in : ..............quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh... in dat geval...
Ik kan een wensenlijstje sturen??
Werkt ie ook op een balkon ? Ik heb nml geen tuin of een hegje .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij moet een Black & Decker heggenschaar het ook uitstekend doen...
FF tussendoor ben je M of Fquote:
Volgens mij heb ik ooit zo'n ding gehad (of ligt die nog ergens in een la) maar hij is iig niet in gebruik geblevenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Das martel werktuigHeb je dat wel es geprobeerd
Ik zou zelf voor het surprise pakket gaan , altijd vol verassingen .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt: een wafel-ijzer, wafels (met kerstverpakking) en een spuitbus slagroom... (hmmz... die laatste zou nog wel eens handig kunnen zijn, nog ff chocoladesaus halenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor het surprise pakket gaan , altijd vol verassingen .
Mijn zus had zo´n ding en voor de gein zette ze het op mijn arm ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ooit zo'n ding gehad (of ligt die nog ergens in een la) maar hij is iig niet in gebruik gebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |