"haat" is hier iig een mooie Freudiaanse vertypingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:32 schreef chufi het volgende:
Moeten is een groot woord hoor. Het haat tenslotte om mn eigen bestwil
Hoezo ? haat F5 ff ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
"haat" is hier iig een mooie Freudiaanse vertyping
Dacht "Doe es platvloers"quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben je nuchter?? Of heb je een paar drankjes op??
Als een tang op een varken btwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een edit....... maar goed dat ik m snel gequote had, anders sloeg m'n post nergens op
![]()
Nee maar het is het einde van de maand en soms heb je zo dat gevoel en dan gaat het niet helemaal lekker en zo ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een edit....... maar goed dat ik m snel gequote had, anders sloeg m'n post nergens op
![]()
Meer oefenen, het was nog niet overtuigend genoegquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht "Doe es platvloers"
Ben gewoon structureel te aardig, te netjes, te bescheiden en te lief....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meer oefenen, het was nog niet overtuigend genoeg
Alsof dat gaat lukken met het huidige NS beleid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blunders in de media.....:
Deze stond ooit in het AD: "We hebben niet het vermogen alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen"
Ohhh ik heb een brijante van de metroquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Deze stond ooit in het AD: "We hebben niet het vermogen alle zelfmoorden te voorkomen, onze taak is wel zoveel mogelijk mensen weer op de rails te krijgen"
Oh.... heet dat "eind van de maand"?? Damn....... ik noemde dat toch altijd heel andersquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar het is het einde van de maand en soms heb je zo dat gevoel en dan gaat het niet helemaal lekker en zo ...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gewoon structureel te aardig, te netjes, te bescheiden en te lief....
Met net zoveel tikfouten als ikke maar ik betaal er goddank niet voorquote:
Maar post m dan iig ffquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Met net zoveel tikfouten als ikke maar ik betaal er goddank niet voor
Dacht dat ze het aardig deden afgelopen jaar.....op dit momentquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat gaat lukken met het huidige NS beleid?
Bij mannen gaat het om het salaris ...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh.... heet dat "eind van de maand"?? Damn....... ik noemde dat toch altijd heel anders![]()
Das dan sinds ik er niet meer in ben gestaptquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht dat ze het aardig deden afgelopen jaar.....op dit moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |