Tsskk..je bent gewoon jaloers op zijn looks en dito talent.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's die gast die nodig eens lekker onder een vrachtwagen moet lopen. Gehypte kwal.
als het aan mij ligt niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen we het hier nu ook al over Thomas Berge hebben?
Er staat er vast nog wel 1 in een kerst SC ofzoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Heb je een foto van je zoon ??
GEINTJE !!!![]()
Ik voel een rel opkomenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als het aan mij ligt niet eigenlijk...
Ik ruim de la niet op!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kut smoes
En juist niet die la opruimen![]()
Don't worry. Ik val op jongens die toch minimaal wel een rijbewijs hebbenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat er vast nog wel 1 in een kerst SC ofzo
Enne, afblijven
Wel ok met koffie en cakequote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef HiDiHo het volgende:
Mogen we het hier nu ook al over Thomas Berge hebben?
ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te jong en te blond naar mijn smaak.
moet je niet zoveel lucht inslikken tijdens het eten en drinkenquote:
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minutenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook... ik ga ff bankhangen![]()
Laters![]()
![]()
Mooooiiiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ruim de la niet op!
Ik ben zelf ook wel benieuwd wat erin ligt
Veeeeeel te jong.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minuten
![]()
![]()
Hij heeft een rijbewijs...... voor de brommerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Don't worry. Ik val op jongens die toch minimaal wel een rijbewijs hebben
(En liefst een dure kar )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |