Oepsquote:
Weer een eufemisme?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yep......niets zo interressant als een kijkje in Yvonne's keuken.![]()
Ik zag je rechter la vandaag pas ..quote:
ook best netjes toch?!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je rechter la vandaag pas ..
Jep en sigarenquote:
Van de Buurmanquote:
En nog een eufemisme?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag je rechter la vandaag pas ..
WTF heb jij in je keukenlaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:37 schreef versabommie het volgende:
Is keukenla een eufemisme voor slipje?
Word jij blij van mijn rechter keukenla?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als dat je er heel blij van word ?
*iets met overrijp fruit....*quote:
Hangt er vanaf of ie een beetje matched met de linker...ik hou van orde!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Word jij blij van mijn rechter keukenla?
Go buuf! je kunt het!quote:
Begint te waaienquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:51 schreef HiDiHo het volgende:
Het begint te waaien versabommie, ik denk dat je gelijk krijgt
Daar heb ik een andere la voorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*iets met overrijp fruit....*
Waait het lekker doorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Begint te waaienMijn dubbel glas staat bol
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:59 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=QB-hMM9SOl4
bakkie koffie buuf?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8
heb je wat te dansen![]()
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...![]()
wijntje dan maar?!![]()
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb net mijn eerste wijntje voor vandaag op...![]()
wijntje dan maar?!![]()
hey muis! jij ook een wijntje...quote:
Zeik snor ga es naar de FB..quote:
Nou omdat je zo aandringtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey muis! jij ook een wijntje...
heb net weer een doos aangeschaft vanmiddag...quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb net weer een doos aangeschaft vanmiddag...
Lol, moet ik daarop dansen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=JSJdQlJPRn8
heb je wat te dansen![]()
nee, met flessen, leek me beter gezien de resultaten behaald in het verleden.quote:
dat gaat heel goed hoor....quote:
Vroeg op waar slaat dat nou opquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, met flessen, leek me beter gezien de resultaten behaald in het verleden.![]()
Moet morgen vroeg op, begravenis.
Kan niet eens mijn leed verzuipen...![]()
![]()
bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg op waar slaat dat nou op.. Wat een aso die dooie
op zo'n houten bankjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik.![]()
en ook nog een hele kerkdienst uitzitten.
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...quote:
Gameboy meenemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...
oho...quote:
en dan afgaan , potverdorrie alweer doodquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dan afgaan , potverdorrie alweer dood
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho...
maar wel weer wijn morgenochtend
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgen
met of zonder smoorcake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadSmerige koffie wel
is ook alleen voor de inner circle hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
met zo'n klef plakje cake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg inquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is ook alleen voor de inner circle he
Cake en koffie in de kerkquote:
Dat soort mensen zijn er ook nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg in
[ afbeelding ]
alleen als er iemand onder de grond moet...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Notitie is gemaaktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.![]()
En als iemand iets wil vertellen graag, maar niet alleen ophemelen. ik ben gewoon ook een kutwijf.
Tuurlijk wel! Iedereen heeft zijn negatieve dingen. Had je die niet vielen de positieve niet op immers. En ik wil graag compleet neergezet worden, dus ook met mijn gebrek aan geduld, korte lontje scherpe tong en dikke reet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Notitie is gemaakt![]()
En ik geloof je niet btw
doei puntje!quote:
nou stuk in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, je videokaart is "gemankeerd"![]()
Wat een kut smoesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen als er iemand onder de grond moet...
Autistisch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
ja precies!quote:
onbenaderbaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=asperges&course=bijgerecht&id=199470quote:
Moet je hem eens open laten staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |