bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Vroeg op waar slaat dat nou op.. Wat een aso die dooie
op zo'n houten bankjequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bedoel ik.![]()
en ook nog een hele kerkdienst uitzitten.
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...quote:
Gameboy meenemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
én katholiek dus dat duurt uuuuuuuuuuren...
oho...quote:
en dan afgaan , potverdorrie alweer doodquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en dan afgaan , potverdorrie alweer dood
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oho...
maar wel weer wijn morgenochtend
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat heb je ook wel nodig om het brood weg te krijgen
met of zonder smoorcake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Wijn ?? Heb ik nog nooit gehadSmerige koffie wel
is ook alleen voor de inner circle hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
met zo'n klef plakje cake?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg inquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
is ook alleen voor de inner circle he
Cake en koffie in de kerkquote:
Dat soort mensen zijn er ook nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ga weg met een feesie hoor, niks geen koffie met cake .. Hub de oven in en de rest de kroeg in
[ afbeelding ]
alleen als er iemand onder de grond moet...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cake en koffie in de kerk![]()
Dan moet ik maar eens vaker gaan
Notitie is gemaaktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval zonder kerkdienst.![]()
En als iemand iets wil vertellen graag, maar niet alleen ophemelen. ik ben gewoon ook een kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |