Tuurlijk wel! Iedereen heeft zijn negatieve dingen. Had je die niet vielen de positieve niet op immers. En ik wil graag compleet neergezet worden, dus ook met mijn gebrek aan geduld, korte lontje scherpe tong en dikke reet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Notitie is gemaakt![]()
En ik geloof je niet btw
doei puntje!quote:
nou stuk in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
buuf, je videokaart is "gemankeerd"![]()
Wat een kut smoesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alleen als er iemand onder de grond moet...
Autistisch?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef yvonne het volgende:
Oh floep, vergeten.
Batterijen opladen en de la uitruimenZal morgenochtend woorden, Brechtje heeft het toestel leegetankt bij de poarden
ja precies!quote:
onbenaderbaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou stuk in ieder gevalnee da's niet waar, hij doet ut, maar hij is niet meer te benaderen...
![]()
nou hoe heet dat dan
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=asperges&course=bijgerecht&id=199470quote:
Moet je hem eens open laten staanquote:
hautain of onbenaderbaar.....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
nou hoe heet dat dan
met wijn is alles weg te krijgenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recipe.jsp?collection=algemeen&rq=asperges&course=bijgerecht&id=199470
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |