NOTquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=XUrJdf4PbEk
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:02 schreef PeterNB het volgende:
Wie gaat er mee naar Thomas Berge ????
Zie zojuist dat 'ie een concert gaat doen...........
Beetje hyper, geloof dat ik er nu ook al 24 uur op heb zittenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee heidi...![]()
Helemaal overheen gelezen
Alles wel ?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een 'JA' ???
*alvast kaartjes voor Leandra en mij op www.thomasberge.nl bestel*
Dat blonde pubertje wat al jaren wereldberoemd is in heel Brabant ofzo...quote:
Maar hij is welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat blonde pubertje wat al jaren wereldberoemd is in heel Brabant ofzo...
Wiens eerste hit een hit was omdat de Wehkamp het singletje bij iedere bestelling meestuurde en er dus zoveel-duizend gekocht had dat hij gelijk op 1 stond
VIP tickets voor de 8ste??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een 'JA' ???
*alvast kaartjes voor Leandra en mij op www.thomasberge.nl bestel*
Speciale reden, of ben je zoals meerdere forumgangers gehandicapt met het niet kunnen slapen syndroom ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje hyper, geloof dat ik er nu ook al 24 uur op heb zitten
Da's die gast die nodig eens lekker onder een vrachtwagen moet lopen. Gehypte kwal.quote:
Neuh, slaap zo prima......hoop ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Speciale reden, of ben je zoals meerdere forumgangers gehandicapt met het niet kunnen slapen syndroom ?
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilenquote:
O sorry, dan mag jij eerst nog even met 'm spelen voordat-ie onder de vrachtwagen moet.quote:
quote:
Bovendien was je een beetje moe..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilen
Heb je een foto van je zoon ??quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is ook ongeveer net zo oud als de vrienden van m'n zoon... dus dat vind ik net ff iets te jong om op te gaan zitten geilen
Ik ga nu ff kijken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
niet
![]()
jakkes nee. babyface. *ril*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |