ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Te jong en te blond naar mijn smaak.
moet je niet zoveel lucht inslikken tijdens het eten en drinkenquote:
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minutenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook... ik ga ff bankhangen![]()
Laters![]()
![]()
Mooooiiiquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ruim de la niet op!
Ik ben zelf ook wel benieuwd wat erin ligt
Veeeeeel te jong.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zei het toch (blond is wel weer leuk op zich)
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zal morgen wel zijn; ik geef buuf nog 5 minuten
![]()
![]()
Hij heeft een rijbewijs...... voor de brommerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Don't worry. Ik val op jongens die toch minimaal wel een rijbewijs hebben
(En liefst een dure kar )
hij ziet zetels verdwijnen ...dus draaien met die reetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bos heeft 't over compromissen, en dat in de tijd dat de PvdA wordt verweten weinig eigen inbreng te hebben in 't kabinet. Vreemd.
Onze buuf is jong, maar niet agressief hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maarre....... kom ik dit tijdens de downtime op de FP tegen:
Agressieve buuf sloopt buurman
Ik dacht al dat het niet over onze buuf ging, maar haar naam wordt wel goed geschreven in de titel van het artikel, ik bedoel....... wij noemen haar ook buuf.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Onze buuf is jong, maar niet agressief hoor.![]()
Buuf weer in de weerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maarre....... kom ik dit tijdens de downtime op de FP tegen:
Agressieve buuf sloopt buurman
Uhh LOL en ROFLquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.. dat verwacht je toch niet als je haar hier ziet posten?!
Ik vond die toon van Balkenende vanavond veel meer bizar eik bij zijn persconferentie over "The movie". Alsof de derde wereldoorlog op uitbreken stond......quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
hij ziet zetels verdwijnen ...dus draaien met die reet
Geen idee... Maar wel rete beroemd nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
Is Buuf al 23 dan ?
Daar laat ik me niet over uitquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:45 schreef chufi het volgende:
Is Buuf al 23 dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |