Echt toffe shit. Ik ken dat ding van binnen naar buiten.quote:
Ik lurk nooit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef crossover het volgende:
4 views en 1 post, dat kan natuurlijk niet he, vuile lurkers.
Ik hou me daar echt 0% mee bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt toffe shit. Ik ken dat ding van binnen naar buiten.
Jij post met je ogen dicht?quote:
Ik was er docent in. Onder andere.quote:
Zou wel veel verklarenquote:
Dan 14.gifquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was er docent in. Onder andere.
Jezelf quotenquote:
Wil je me aanraken?quote:
Preciesquote:
ff in de vriezerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
En nu die warme melk, die is nog wat te warm.
Mag ik ook?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Even een broodje ham met Italiaanse kruiden en peper gepakt
Ik zei even.quote:
Daganiequote:
quote:
pwnpwnpwnquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Daganie
[..]Ik niet, van 9 tot 1630
misschien dat ik het eerste hoorcollege oversla, toch allemaal herhaling
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, of dat dit een betrouwbare bron betreft maar: Opnieuw vernieuwde MacBook (Pro) in juni?
Whehehe lenny heeft een ban van 3 maandenquote:
Morgen om 9.00 uur beginnen. En dan lekker 2 uurtjes wachten en dan van 13.15 tot 15.00 uur weer werkcollegequote:
nog nietquote:
Whahaha, waarom dat? Linkje naar banmeldtopic?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe lenny heeft een ban van 3 maandeniets van meegekregen?
Kuthoeren die overal mee wegkomenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahaha, waarom dat? Linkje naar banmeldtopic?
Vast niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bijna dan, anders vergeet ik het misschien
hmm.quote:
Nee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Het zou altijd kunnen, een half jaar geleden hebben de pros ook al een minor update gahd. En de update van nu vind ik minor, niet wereldschokkend iigquote:
Nee idd, ben benieuwd of er naast die nieuwe processoren ook nog andere dingen geüpdate worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou altijd kunnen, een half jaar geleden hebben de pros ook al een minor update gahd. En de update van nu vind ik minor, niet wereldschokkend iig
spamspamspamspamspamspamquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bijna, bijna.
Deze redt het hopelijk nog wel 2 uur
Weekendje Paris?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef OA het volgende:
Ik lig er weer af.![]()
Morgenochtend zwwai ik nog even naar jullie en dan pas zondagavond weer.
Het gerucht gaat dat apple wel moest, omdat intel de oude chips er uit flikkert, dus ja, apple heeft dan weinig te vertellenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee idd, ben benieuwd of er naast die nieuwe processoren ook nog andere dingen geüpdate worden.
Slaap lekker jonge. Als ik je niet meer spreek, veel plezier en geniet ervan!quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef OA het volgende:
Ik lig er weer af.![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Pheno het volgende:
MSN doet het hier niet. Oh wacht, ik heb het niet geinstalleerd
explains a lotquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:49 schreef Pheno het volgende:
MSN doet het hier niet. Oh wacht, ik heb het niet geinstalleerd
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef OA het volgende:
Ik lig er weer af.![]()
Volgens mijn weatherwidget is het zondag mooi weer daarquote:
Dat wou ik zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Volgens mijn weatherwidget is het zondag mooi weer daar![]()
Kunnen ze lekker naar de Jardin du Luxembourg
Ik lees het straks of morgen effe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:52 schreef BrandX het volgende:
btw: wie doet er nog meer mee? Het grote FOK! Mafia spel
Ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Wel eerst nog 3 dagen kutweer zie ik.
Joooooquote:
Rachelquote:
Al 22quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn we al een jaar oud?
Over pak 'm beet een uur of 2quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zijn we al een jaar oud?
quote:
Daar wacht ik wel even op.quote:
Ik weet !quote:
dan is het waarschijnlijk te laat. De eerste keer kunnen er maar 30 fokkers meedoenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik lees het straks of morgen effe.
in de OP?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:21 schreef Houniet het volgende:
eer-ik! lekker setje man in Sneakerz OP
!
Wat?!?! heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is het waarschijnlijk te laat. De eerste keer kunnen er maar 30 fokkers meedoen
Daarna zal het uitgebreid worden
Snap er nog weinig van, maar ik doe gewoon mee en ik zie wel
Het grote FOK! Mafia spelquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat?!?! heb ik iets gemist?
ccl.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
dan is het waarschijnlijk te laat. De eerste keer kunnen er maar 30 fokkers meedoen
Snap er ook niks van. Wel tijdrovendquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja man lekkerquote:
mwah, valt volgens mij wel mee. Ik heb me gewoon opgegeven, ik zie welquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Snap er ook niks van. Wel tijdrovend
ik chill al in mandquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man lekker.
Ef thee zetten, daarna in mand chillen
!
Hmpf, ik ga ook zo.. ben kapot.quote:
Daarom ook ineens hier hequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, wij hier ook
Heeft ze hoofdpijn?quote:
DAT STAAT ER TOCH NIET GAST!!!!!!!!!!!!11111111quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja alsof je haar niet zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |