Ik geef het op waar zit dat verdomde vinkje voor PM te activeren? kan het niet vindenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
http://messages.fok.nl/settings.phpquote:Op woensdag 27 februari 2008 19:34 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Ik geef het op waar zit dat verdomde vinkje voor PM te activeren? kan het niet vinden
native ppc app werkt dus prima. Rosetta lijkt me dus niet fucked up, maar aangifte 2007 werkt nietquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:31 schreef tony_clifton- het volgende:
Als je gewoon een ppc-app nodig hebt -> discinventoryX ofzo? MacTheRipper?
Ja... dát zegt iedereen....quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:17 schreef JoMo0 het volgende:
Weird. Hier werkte het op een MB prima.
Das wel triestquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:29 schreef JoMo0 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kan ik beter in het weekend ff mijn windowsbak starten. Maar we hebben meer belasting/toeslagen perikelen. Dus ik kan niet hebben dat het niét werktquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:23 schreef Geqxon het volgende:
Dan doe je het toch even in VMWare?
En nog nieuws van het wij-hacken-sneller-dan-apple-het-maakt front:quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
De iPhone SDK wordt 6 maart gelanceerd
[ afbeelding ]
Op een donderdag, voor de verandering.
quote:ACTUAL STATUS
I just finished working on the baseband.
The baseband is now unlocked and imei patched.
I will now rest a few minutes and start
working on activation.
Stay tuned !
mission accomplishedquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
Dat is toch mooier ? Dan hou je geld over wat je anders kwijt was.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:41 schreef super-muffin het volgende:
Er was dus iets mis met het vervangen van mijn MacBook. Er is wel een return aangevraagd maar geen nieuwe besteld.
Maar krijg het geld dus terug op m'n pa's CC, dus ik bestel vanavond gelijk een nieuwe. Zonder DVI kabel.
Envelopje bovenin, naast 'dev'.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
mission accomplished
waar kan ik zien of ik een bericht terug heb of moet ik dan helemaal weer naar dat messages.fok.nl gaan ?
Het kan zijn dat het op een donderdag is omdat er dinsdag een voorverkiezing in de US is. Het nieuws van de SDK zou dat nieuws helemaal overschaduwen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:33 schreef De_Hertog het volgende:
De iPhone SDK wordt 6 maart gelanceerd
[ afbeelding ]
Op een donderdag, voor de verandering.
En dan hoef 'ie ook niet helemaal uit Shanghai te komen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dat is toch mooier ? Dan hou je geld over wat je anders kwijt was.
5 euro voor de meest simpele games. Voor dat bedrag koop je op de rommelmarkt een Atari 2600 met 10 soortgelijke games.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:48 schreef Jarno het volgende:
Als bewijsmateriaal wil ik graag de voorbeelden 'iPod games' en 'iPhone ringtones' noemen..
hmm, hmm...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, of dat dit een betrouwbare bron betreft maar: Opnieuw vernieuwde MacBook (Pro) in juni?
Als ze dan bluray inbouwen is het natuurlijk wel interessant om te wachtenquote:
Het is prachtigquote:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=1E78E63E&fnode=home/shop_mac/mac_accessories&nplm=MB110quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:18 schreef spideramn het volgende:
Is het "US International" keyboard ook in Nederland te koop?
Deze bedoel ik dus, met platte enter knop en de tilde op de juiste plek (links naast de 1)
[ link | afbeelding ]
Kan er niet echt wijs uit worden op de Apple store...
Ja maar ho is,quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:13 schreef G.Fawkes het volgende:
Maar bij apple valt het heel erg op. Bedrijven als hp veranderen van modellen om de 3 maanden maar niemand kan de types volgens. Bij apple krijgt een serie bijna altijd dezelfde naam en alleen maar een update en dan denken mensen ineens dat ze eeuwig moeten wachten op het nieuwe model :S
De updates zijn vaak zo klein....quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja maar ho is,
ik heb een beetje het idee (nu ik aan het orienteren ben voor een vervanging van powerbook G4) dat ze binnen een korte tijd er ineens een zwik updates doorheen rammen.
Dan is het toch niet ineens raar om te wachten op de beste update in die korte tijd?
Anderszijds heb ik ook geen zin om tot juni te wachten, maar mocht dat nou een radicale update zijn ipv die van gister, wil ik daar evt wel even op wachten.
Dit apparaat doet het nog wel een paar maanden
Met nieuwe processoren ben ik altijd wel een soort van huiverig, omdat het nog zo 'nieuw' is.
Als je hier kijkt:quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?mco=1E78E63E&fnode=home/shop_mac/mac_accessories&nplm=MB110
volgens het plaatje wel...
ik zie het verschil niet maar dat kan aan mij liggen...quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:24 schreef spideramn het volgende:
[..]
Als je hier kijkt:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&fnode=home/shop_mac/mac_accessories&mco=D34063E1&node=home/shop_mac/mac_accessories/mice_keyboards
hebben alle toetsenborden dezelfde layout. En als ik het goed heb begrepen heeft het Nederlandse toetsenbord de tilde op een andere plek en is de enter knop verticaal. (correct me if I'm wrong)
Jawel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De updates zijn vaak zo klein....
En nieuwe procs? Je bedoelt toch niet meer de Intel procs hoop ik
Dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet maar dat kan aan mij liggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |