Geld is onderweg. Zoals ook besproken in email.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:40 schreef Mr_Moon het volgende:
Zojuist iedereen (behalve Baggeruser) een PM gestuurd met de betalingsgevens voor de Think Different Posters.
Baggeruser: stuur me een PM
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:44 schreef super-muffin het volgende:
Ow, zit er nog wel het zelfde soort geheugen in de nieuwe MacBooks? Ik heb namelijk al 4GB liggen voor de vorige.
Brussel (stond in het vorige topic, ik moest het net ook invullenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Tijn het volgende:
In welke plaats woon je, Mr_Moon? Het "maak geld over naar het buitenland" formulier van de Postbank vraagt hierom.
Brussel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:09 schreef Tijn het volgende:
In welke plaats woon je, Mr_Moon? Het "maak geld over naar het buitenland" formulier van de Postbank vraagt hierom.
quote:Aangezien uw MacBook nog niet is verzonden, zullen we uw oorspronkelijke bestelling zonder extra kosten omzetten naar het nieuwe model.
Hoewel de Apple Remote niet meer standaard bij de MacBook wordt geleverd, voegen we deze zonder extra kosten aan uw bestelling toe.
U hebt mogelijk zelfs recht op terugbetaling van een deel van de aankoopprijs.
Mooi.quote:
*aansluit*quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Tijn het volgende:
Ok, het geld is onderweg
Bedankt Mr_Moon!
Zwarte MacBookquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef seto het volgende:
Ik had net de zwarte Macbook besteld, zie ik ineens bij status van bestelling dat het veranderd was, net op tijd geweest met bestellen voor de upgrade
Kreeg ook nog een net mailtje van Apple:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe 'ie verstuurd wordt. Mijn iPod komt met de USPS, dus ik hoop hem ergens met kerstmis te hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2008 12:15 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Mooi.
Weet iemand wanneer mijn AppleSac arriveerd? Hij is gisterochtend verstuur vanuit SF. Ik verwacht niet dat 'ie lang vast zit bij de douane aangezien het maar 29 dollar kostte.
Die van mij is ook verstuurd met USPS. Ik heb er ook niet erg veel vertrouwen in, omdat het al 4 dagen duurde om het verstuurd te krijg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe 'ie verstuurd wordt. Mijn iPod komt met de USPS, dus ik hoop hem ergens met kerstmis te hebben
Zeker tof, maar ook logisch.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef seto het volgende:
Haha, minder
Wel tof dat je hem weer kan inruilen.
Zo snel ?quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe 'ie verstuurd wordt. Mijn iPod komt met de USPS, dus ik hoop hem ergens met kerstmis te hebben
I second that.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:12 schreef Tijn het volgende:
Ok, het geld is onderweg
Bedankt Mr_Moon!
Ik weet niet of je daar nog aan moet beginnen, een fout in het programma zelf zorgt voor dit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 12:21 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net het Aangifte 2007 programma van de Belastingdienst gedownload en die werkt prima op m'n PowerBook. Ik kan het later vandaag ook nog wel even op m'n iMac proberen, maar so far so good dus.
Jij wilde toch helemaal van Apple af?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Geqxon het volgende:
Geks zit aan een Mac Pro te denken. Mijn huidige desktop valt onder de categorie fluisterstil, maar ik wil een desktop die net zo mooi stil is als mijn Macbook.
Met de huidige updates is het weer een powerhouse in ieder gevalquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Imho is mac pro net iets te duur....
Kerst 2009 that is.quote:
Nee? Voor software-development heb ik er in December een PC bij gekocht, maar mijn Macbook is nog steeds dagelijks in gebruik.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:10 schreef broer het volgende:
[..]
Jij wilde toch helemaal van Apple af?
Dan zou ik geen Mac Pro nemen. Zo stil zijn ze namelijk niet. Ja als ze uit staan. Maar over het algemeen maakt de HD die erin zit aardig wat herrie.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:00 schreef Geqxon het volgende:
Geks zit aan een Mac Pro te denken. Mijn huidige desktop valt onder de categorie fluisterstil, maar ik wil een desktop die net zo mooi stil is als mijn Macbook.
Hoe zit dit met iMacs eigenlijk? Zijn deze qua geluid niet vergelijkbaar met macbooks/mini's, alhoewel ze geen laptop-hdd's hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zou ik geen Mac Pro nemen. Zo stil zijn ze namelijk niet. Ja als ze uit staan. Maar over het algemeen maakt de HD die erin zit aardig wat herrie.
Mijn oude witte iMac 24" maakte wel wat herrie door de HD ja. Maar mijn nieuwe Alu iMac daarentegen is fluisterstil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:43 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Hoe zit dit met iMacs eigenlijk? Zijn deze qua geluid niet vergelijkbaar met macbooks/mini's, alhoewel ze geen laptop-hdd's hebben?
Klopt. Echter vond ik de Mac Pro wat te duur, en speel ik ook nog wel eens in Visual Studio rond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
Software Development werkt ook prima op een Mac.
Maar Apple computers zijn toch altijd doodstil? Dat valt mij altijd op als ik bij een drukker of grafisch designer ben...quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dan zou ik geen Mac Pro nemen. Zo stil zijn ze namelijk niet. Ja als ze uit staan. Maar over het algemeen maakt de HD die erin zit aardig wat herrie.
Ik speel ook zo nu en dan in Visual Studio rond, maar dat werkt prima in Parallels/VMWare of met Bootcamp. Ik zie het punt verder niet echtquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt. Echter vond ik de Mac Pro wat te duur, en speel ik ook nog wel eens in Visual Studio rond.
[..]
Maar Apple computers zijn toch altijd doodstil? Dat valt mij altijd op als ik bij een drukker of grafisch designer ben...
Meestal wel. Mac Pro zal ook best stil zijn als je er een stille schijf in gooit. Maar heb hier nu een Raptor en de originele HD inhangen en dat maakt aardig wat geluid. Niet veel maar het is wel hoorbaar. Dus niet fluisterstil.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt. Echter vond ik de Mac Pro wat te duur, en speel ik ook nog wel eens in Visual Studio rond.
[..]
Maar Apple computers zijn toch altijd doodstil? Dat valt mij altijd op als ik bij een drukker of grafisch designer ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |