Echt toffe shit. Ik ken dat ding van binnen naar buiten.quote:
Ik lurk nooit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef crossover het volgende:
4 views en 1 post, dat kan natuurlijk niet he, vuile lurkers.
Ik hou me daar echt 0% mee bezigquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt toffe shit. Ik ken dat ding van binnen naar buiten.
Jij post met je ogen dicht?quote:
Ik was er docent in. Onder andere.quote:
Zou wel veel verklarenquote:
Dan 14.gifquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was er docent in. Onder andere.
Jezelf quotenquote:
Wil je me aanraken?quote:
Preciesquote:
ff in de vriezerquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
En nu die warme melk, die is nog wat te warm.
Mag ik ook?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo. Even een broodje ham met Italiaanse kruiden en peper gepakt
Ik zei even.quote:
Daganiequote:
quote:
pwnpwnpwnquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:35 schreef crossover het volgende:
[..]
Daganie
[..]Ik niet, van 9 tot 1630
misschien dat ik het eerste hoorcollege oversla, toch allemaal herhaling
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is, of dat dit een betrouwbare bron betreft maar: Opnieuw vernieuwde MacBook (Pro) in juni?
Whehehe lenny heeft een ban van 3 maandenquote:
Morgen om 9.00 uur beginnen. En dan lekker 2 uurtjes wachten en dan van 13.15 tot 15.00 uur weer werkcollegequote:
nog nietquote:
Whahaha, waarom dat? Linkje naar banmeldtopic?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Whehehe lenny heeft een ban van 3 maandeniets van meegekregen?
Kuthoeren die overal mee wegkomenquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Whahaha, waarom dat? Linkje naar banmeldtopic?
Vast niet...quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bijna dan, anders vergeet ik het misschien
hmm.quote:
Nee?quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Het zou altijd kunnen, een half jaar geleden hebben de pros ook al een minor update gahd. En de update van nu vind ik minor, niet wereldschokkend iigquote:
Nee idd, ben benieuwd of er naast die nieuwe processoren ook nog andere dingen geüpdate worden.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou altijd kunnen, een half jaar geleden hebben de pros ook al een minor update gahd. En de update van nu vind ik minor, niet wereldschokkend iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |