Zonder koffie, geen levenquote:
Eensch!quote:
Ik vlieg zondag naar Roemenie, ik ga zeker vantevoren ff naar Starbucksquote:Op maandag 25 februari 2008 10:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar Starbucks. Is verdomme ook alweer een maand geleden.
Eerhm....Maastricht toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 10:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Relaxed.
Ik woon er gelukkig slechts 20 minuten vandaan.
That explainsquote:
Behalve heel zaterdag middag op mijn nest gelegen met hoofdpijnquote:Op maandag 25 februari 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar heeft iedereen een fijn weekend gehad?
Mogguh Sm0keZ!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, doet ie het weer!
Beetje laat, maar eh, Mogguh!
Je Moeder, die doet het pas weer!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, doet ie het weer!
Beetje laat, maar eh, Mogguh!
Behoorlijk jaquote:Op maandag 25 februari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
maakt het echt een kutdag vandaag
ik dacht echt dat ik geblocked was.quote:
jah heel Fok! leek er uit te liggen. niet alleen het forum, das wel minder. hele tijd werken enzoquote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik geblocked was.
nou morgen nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Ja ik had hetzelfde...ik m'n laptop erbij gepakt..maar daar werkte het dus ook niet op...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik geblocked was.
nou morgen nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
ben nog niet thuis geweest. ben over een uur vrij.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde...ik m'n laptop erbij gepakt..maar daar werkte het dus ook niet op...
Heb je de post al?
Die URL fokzine.net werkt al een tijdje niet meer kwam ik achterquote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah heel Fok! leek er uit te liggen. niet alleen het forum, das wel minder. hele tijd werken enzo
Stretcher ? waar heb je die voor nodig?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zouden ze raar kjiken als ik morgen hier met een stretcher aan kom zetten ?
om heeeeerlijk languit te gaan liggen natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Stretcher ? waar heb je die voor nodig?
hmmm klinkt fijn.... maja dat werkt zo lastig op een desktopquote:Op maandag 25 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om heeeeerlijk languit te gaan liggen natuurlijk
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werkenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm klinkt fijn.... maja dat werkt zo lastig op een desktop
daaromquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werken
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zouden ze raar kjiken als ik morgen hier met een stretcher aan kom zetten ?
dat laat ik de kaboutertjes wel doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werken
Je moet vooral naar rode kruisjes kijken?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgende week vrijdag ga ik naar een oldschool feessie die in een kerk wordt gehouden. Kom ik net het 'reglement' tegen![]()
[ afbeelding ]
Regel 8
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doenquote:
.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doen
Wel bij blijven Tripackje
Toen ik na Thunderdome eens binnen wilde stappen wilde ze mij niet eens binnen hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ahhhhh........ de jezusbus..... daar heb ik wel leuke herrinneringen aanen zij ook aan mij
tjah, het was vroeg vanochtendquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doen
Wel bij blijven Tripackje
Dat zijn van die gasten, dat als je naar een feest gaat, je voor de deur staan op te wachten. Daar vertellen ze je dat dat feest kwaadaardig is, en georganiseerd door de duivel, en dat je daarom maar beter niet naar binnen kunt gaanquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah, het was vroeg vanochtend
jezusbus? nog nooit van gehoord
ik ging met feesten altijd standaard naar de bus. en natuurlijk op het hoogtepunt vd avond (je weet wel wat ik bedoel haha ) dus ze zullen wel gedacht hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik na Thunderdome eens binnen wilde stappen wilde ze mij niet eens binnen hebben
Meissie die ik ook wel eens op feesten tegenkom was de vorige keer zo vaag dat ze zich had laten bekeren daar![]()
hey maar wel gratis fruit en komkommer heh ?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zijn van die gasten, dat als je naar een feest gaat, je voor de deur staan op te wachten. Daar vertellen ze je dat dat feest kwaadaardig is, en georganiseerd door de duivel, en dat je daarom maar beter niet naar binnen kunt gaan
Bus 777 - Naar house
http://www.youtube.com/results?search_query=jezusbus&search_type=
Ik begrijp t jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ging met feesten altijd standaard naar de bus. en natuurlijk op het hoogtepunt vd avond (je weet wel wat ik bedoel haha ) dus ze zullen wel gedacht hebben.
maar hoe de fuck laat je je bekeren hahahha, ongelovelijk gewoon
gewoon zon t-shirt van "I Love Jesus" de volgende keer aandoenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp t ja
Maar ik ga weer proberen om de jezusbus binnen te komen, misschien dat t nu wel mag
Laat dan dit op je shirt drukkenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
zal je wel staan denk
superquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
zal je wel staan denk
Geblocked hierquote:Op maandag 25 februari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat dan dit op je shirt drukken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgende week vrijdag ga ik naar een oldschool feessie die in een kerk wordt gehouden. Kom ik net het 'reglement' tegen![]()
[ afbeelding ]
Regel 8
duren die feesten niet meer tot 7 a 8 uur sochtends ? en daarna afterparty LOLquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijdenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Meer de sluitingstijden zo te zienquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
behalve met die teringbel op zondagmorgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
ah jij ook al ?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:09 schreef Seventees het volgende:
Hoofdpijn
Mocht vandaag thee bestellen. Mangothee vergeten
*Hardop voorgelezen heeft* Tussen het lachen door is het wel overgekomen, geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Regel 8
Af en aan de afgelopen week. Maar nu duurt het al de hele dag. Niet iets waar ik vrolijk van wordtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh, heeft er iemand zin om te lachen?
Binnenspiegel VW Golf 4
Die vond ik erg geinig...quote:Wat maakt dat nou uit, al doe je er een Corolla-spiegel in, dan kan je toch ook achteruit kijken?
goed bezig Sm0keZquote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
quote:
gefeliciteerdquote:
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
goed bezig Sm0keZ...niet zo hard drukken de volgende keer
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
tja, dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar niet
(Of die spiegel was gewoon kut natuurlijk)
Gefeliciteerd, krijgen we taart?quote:
Gefeliciteerd!quote:
hoe kan ik het melden?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef draculettetje het volgende:
en waarom heeft niemand mij gemeld dat fok het weer doet???
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
[afbeelding] gefeliciteerd [afbeelding] [afbeelding]
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Dank je! Ja! Zie onder!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, krijgen we taart?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lynx! [afbeelding]
jij bent bij de tandarst geweest.....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Pff, met het gaatje vullen hebben ze een bedje van kruidnagelolie gebruikt om ee nzenuw behandeling te voorkomen. Al hele tijd vieze smaak in mn mond
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepastquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
die in mn profiel staat gebruik ik eigenlijk ook niet dus dat had niet opgeschoten....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
Ik wil al zeggen, ik heb jou heulemaal niet op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomstquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
hihi ik ben ook helemaaaaal niet boos hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]er zijn mensen die tussendoor ook moeten werken
![]()
Gefeliciteerd!quote:
is om de zenuw tot rust te laten komen (ze moesten tot de zenuw) dus jah, met geluk hoef ik geen kanaalbehandeling ....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent bij de tandarst geweest.....
kruidnagelolie heb ik nog nooit vangehoord bij de tandarts
Juist wélquote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej sgele, de dvd zat in de post , ben nu bezig om hem erop te gooien .
bedankt hehdie fotos van je moeder hadden niet gehoeven trouwens
en of!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomst
je moeder, die had pas niet gehoeven!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mooiquote:
* Dr.Droxz zet koffie, thee en Droxz specials neer!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
hey Dr.Droxz, waar blijven Dr.Droxz-specials?
een sollicitatie voor wat?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit een open sollicitatie?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd [afbeelding]
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Hear hear.
cappucino suiker + sterke expressoquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
* tripack neemt zo'n Droxz special![]()
wat was het ook alweer?
cappucino met extra espresso en veel suiker?
Niet?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat opzich denk ik wel, alleen die standjes bevielen hem niet zo denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet?ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden
Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier postenquote:
ow als modquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laat maar, flauw inkoppertje
Zeker!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier posten
Pricelessquote:
Fijne avondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Tot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
ondanks dat ik jullie heeel gezellig vind, ga ik jullie toch weer even verlaten.....
waarschijnlijk kom ik vast vanavond nog weer langs.....
wie ik dan niet meer spreek, fijne avond en tot morgen!!
Tot morgen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Fijne avondnog een kleine 15 minutjes daarna uit eten
Wokkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)
Wokken is goed te doen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Wokken![]()
in dordrecht China City wok.... nog nooit hier wezen eten.... maar je kiest zelf de ingredienten dus vies kan het nooit zijn![]()
Misschien maar weer eens installeren dan maar,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens installeren dan maar,
maar eerst die verdomde headshots halen in COD4
p.s
Vanavond ff gamen?
Ok, nog steeds last van je bier/speklaptjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wokken is goed te doen!!!
We doen het regelmatig thuis met van die mini wokjes
Bij een restaurant is het natuurlijk nog relaxter.
Klein is ook niet verkeerd toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.
maar deze is nieuw voor mij en kleiner
Eetze, veel plezier en tot morgenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
ik ga naar (vriendins)huis om me klaar te maken voor het eten.
Fijne avond
Mooi zo!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
quote:
Dat is mooi, kan ik eindelijk weer op fok!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
Oja droxz.. fok doet het hoor bij mij
Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
ja moet je het niet (net als smokez) vragen als ik op school ben he
Boeie, bij mij staat er ook @workquote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef lynda het volgende:
Omdat me msn bijna altijd wel aanstaat ook al ben ik er niet
Stond niet voor niets School in me naam![]()
Geen zin om elke keer op offline te knallen
Ik kwam JIM trouwens tegen op Sloterdijk, die moet je nog wel kennenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar vanaf nu niet meer, tijd om naar huis te gaan
FF snel eten, douchen, naar verjaardag, en weer vroeg slapen omdat we morgen om 06:00 weer mogen beginnen
ik vergeet die van mij ook nog al eens....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?
Hahaquote:
mooi!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha
Ja heel erg fijn trouwens, top weekend
Haha jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi!
da's altijd leuk te horen
Af en toe hoor, eigenlijk niet zoveel...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef diertjuh het volgende:
zo..jullie gaan dus tegenwoordig ook weer 's avonds door.
Het gaat wel prima.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
hey diertjuh!
hoe is met jou dan?
ja we zijn niet meer te stoppen.....
Als Fok! mee werkt wel jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
Jullie hebben een fok! verslaving
mja, is ook op het nieuws geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
trusten en tot morgen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als Fok! mee werkt wel ja
Maar dames ik ben er weer van tussen, adieu
valt toch best mee....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
ow was dat het!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is ook op het nieuws geweest.
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Da was ik nie!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Dank jequote:
Whehehe het is wat met die fok!kersquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou...ik weet niet hoor. Heb je eventuele klachten als je even niet op fok! zit?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt toch best mee....![]()
bijna je stage afgerond nu?
zeggen ze allemaalquote:
verzinnen de gekste dingen tegenwoordig jah.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whehehe het is wat met die fok!kers
Tandenpoetsen met hele sterke tandpastaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verzinnen de gekste dingen tegenwoordig jah.
En die kruidnagel smaak proef ik godver nog steeds
mja, het is een olie laagje tussen de zenuw en de vulling. Puur om er voor te zorgen dat de zenuw tot rust komt. Op die manier willen ze een kanaalbehandeling tegen gaan. Want er is een kans dat ik die nu nog moet omdat ze redelijk dicht op de zenuw moesten zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tandenpoetsen met hele sterke tandpasta
Jim ken ik nog wel ja, relaxte kerel altijdquote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam JIM trouwens tegen op Sloterdijk, die moet je nog wel kennen![]()
p.s Heb inmiddels zoveel urenuren gemaakt dat a.s vrijdag lekker vrij ben
jezus..... nou beterschap.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:23 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen![]()
pff zo ben je een jaar lang niet grieperig..en zo 2x per maand
Godver, ik wilde net gaan rokenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:02 schreef WhiteLightning het volgende:
bah schijtregen buiten. weer typisch nederland
das een teken!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, ik wilde net gaan roken
Net was het nog droog, toen ik níet wilde roken
mogguhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:05 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, pfff heb ik al gezegd dat ik geen zin heb? Nee? Nu wel...
Thnxquote:
Hah! dan heb je ieder geval een goed weekend gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx
Pff ben nog steeds een beetje gaar van het weekend
Haha je hebt hem gekregen van Sgelequote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hah! dan heb je ieder geval een goed weekend gehad![]()
ben ook niet helemaal fit , zou vroeg gaan slapen, maja hele avond testdrive unlimited gedaan![]()
fok werkt bij mij nu goed. gisteren lag alles eruit. zou me dus niet verbazen als dat ook vandaag gebeurtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha je hebt hem gekregen van Sgele
Ja heb een ontzettend goed weekend gehad
Trouwens... doet Fok nou alleen bij mij stom of wat?
Meh... bagger bende, daarnet viel het alweer even weg bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fok werkt bij mij nu goed. gisteren lag alles eruit. zou me dus niet verbazen als dat ook vandaag gebeurt
mja, ze kunnen wel wat servers erbij gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... bagger bende, daarnet viel het alweer even weg bij mij
Of gewoon een hele nieuwe ladingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ze kunnen wel wat servers erbij gebruiken
Je Moeder Ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een teken dat ik ff m'n jas uit de auto moest pakken ja
whaha, dat zou er nog bij moeten komenquote:
nee dat bukake feest gaat mooi niet doorquote:
Ongekendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat bukake feest gaat mooi niet door
dat ligt aan jouw isp in dit geval. ik heb nergens last van hier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Fok - Kut!
Meeen die pagina's die de heule tijd niet te bereiken zijn
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat bukake feest gaat mooi niet door
Dat het internet hier gaar was dat wist ik al jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ligt aan jouw isp in dit geval. ik heb nergens last van hier.
(behalve sm0k3z zn moeder dan)
Mogguhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huisquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik gewoon nu al geen zin
ik wil slapen
ik moet zelfs nog naar mn werk toe
wordt niks vandaag......
dat si wel een ;euk vooruizrichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huis
Eerst ff een uurtje slapen, daarna nog ff wat laatste dingetjes aan m'n auto fixen, dan kan ie morgen worden verkocht
Top man! Voor hoeveel ga je hem nou verkopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huis
Eerst ff een uurtje slapen, daarna nog ff wat laatste dingetjes aan m'n auto fixen, dan kan ie morgen worden verkocht
Pff... ben ik er weer, ben jij vanmiddag wegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat si wel een ;euk vooruizricht
draakje gaat rond een uur of 1 richting naar huis
dan bedje in
dan wordt ze opgehaald en gaat met dinnetje naar de film en blijft daar slapen
dus weinig draakje op fok in de middag en avond
ja we wisselen elkaar aardig af! maar ik ben er de ochtend nog geloof ik....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff... ben ik er weer, ben jij vanmiddag weg
Naar welke film ga je?
Ok gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja we wisselen elkaar aardig af! maar ik ben er de ochtend nog geloof ik....
ik geloof dat we naar tideland gaan
mij ook! ben benieuwd, duurt ook vrij lang dus hoop dat ik het volhoudtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar
Lijkt me een aparte film, van wat ik er van gehoord heb
Heeeuh Damequote:
Haha daar ga je dan snel genoeg achter komen hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mij ook! ben benieuwd, duurt ook vrij lang dus hoop dat ik het volhoudt
nu ff tandenpoetsen en naar het werk.... uitstellen heeft geen zin
Zeer zeker. Was erg erg tofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh Dame![]()
Goed weekend gehad?
Jaaah heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeer zeker. Was erg erg tof![]()
Jij?
goeiemorgenquote:
Nohh, te hard en te vlezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgenkoffie , met speklapjes ?
5500 pegels.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top man! Voor hoeveel ga je hem nou verkopen?
Heeee Bellerquote:
haha, let jij daar ook altijd opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn hoogtepunt van de dag al gehad trouwens, getankt voor 13 euro en 37 cent.
It's all downhill from here.
Ik ben om 11 uur trouwens weg, dan heb ik een training. Een of ander nieuw virusprogramma ofzo.
Jaaa dat vind ik altijd zo grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, let jij daar ook altijd op
je wil niet weten hoe vaak ik op een klok kijk en het is toevalig 13:37
Waarschijnlijk niet vaker dan eenmaal per dag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen minder dat mn collegas dat nooit begrijpenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik altijd zo grappig
Hier niet, probeer de 'baggerlayout' eensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is lame. Steeds witte pagina's. En dan een keer F5en en hij doet t weer. Was gisteren ook al.
Als iemand mij een mailtje stuurt die om 13:37 bij mij binnenkomt feliciteer ik ze altijd netjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen minder dat mn collegas dat nooit begrijpen
ja maar het zijn vaak op verschillende plekken dat is juist zo vaag eraanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet vaker dan eenmaal per dag?
Ik zie het al gebeuren, WL heeft een hele rij digitale klokken naast elkaar, die allemaal één minuut met hun buren verschillenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar het zijn vaak op verschillende plekken dat is juist zo vaag eraan
dat doet ie bij mij ook ja! heel erg vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is lame. Steeds witte pagina's. En dan een keer F5en en hij doet t weer. Was gisteren ook al.
zo erg ben ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren, WL heeft een hele rij digitale klokken naast elkaar, die allemaal één minuut met hun buren verschillen
dat wordt dus de staalborstelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanmorgen grondig staan schrobben onder de douche; ik ben nog steeds een kerstbal met die kutglitters.
Netjes hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5500 pegels.
Niet de hoofdprijs, maar in ieder geval ook niet veel te laag
Jup en ofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeee BellerGoed weekend gehad las ik
Lotte:hard, vlezig ding ...
Dat heb ik dus altijd met 11:11quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
22:22quote:
Ah, doe rustig jongenquote:
ja zon massagespons werkt denk ik nietquote:
Dus je biedt je bij deze vrijwillig aan om koffie te gaan halen, lief van jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is hier werkelijk geen FUCK te doen. Echt. NIKS.
Die heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zon massagespons werkt denk ik niet
Doe mij maar helemaal zwartquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je biedt je bij deze vrijwillig aan om koffie te gaan halen, lief van je
Bakje theequote:
Niet? Elke vrouw hoort zo'n ding toch te hebben?quote:
met je nagels dan maar ?quote:
That's some f*cked up shit!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met je nagels dan maar ?
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
mijn zin is ineens helaaml veranderd
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek!
quote:
Gefeliciteerd!! Vertelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek!
Feestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de 8000 ga halen.
Dat is toch wel heel erg danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
ik vrees wel dat het dan minder fok tussendoor wordt!
plek binnen p&o bij de afdeling advies voor vrijwilligersquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek! [afbeelding]
Wat een goed nieuws zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
plek binnen p&o bij de afdeling advies voor vrijwilligers
kom ik ook nog met mensen in kontakt al is het niet in hulpverlenende zin!
maar beter dan dit in ieder geval of secretaresse
Tjow jongen! Succesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Nou kan meteen aan de gang.. ik spreek jullie later nog wel
Mon Chou taartquote:
Mogguh Droxz!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Hey mr. Veerboot, hebben we er nog een beetje zin in vandaag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Boem! Heftig schermquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Yay, als het goed is komt vandaag m'n nieuwe monitor binnen, een Samsung 22" Widescreen
http://tweakers.net/price(...)ster-226bw.html#info
Ja vond ik eigenlijk ook wel meevallen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boem! Heftig schermPrijs valt me nog mee hoor
Dat, en was die 24" dan ook een Widescreen of dat niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook wel meevallen!
In eerste instantie wilde ik een 24" bestellen, maar een gelijkwaardig scherm 24" kostte meteen weer 100 pegels extra. Naja, dan maar 2" minder hoor
Nog nooit gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |