nee dat bukake feest gaat mooi niet doorquote:
Ongekendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat bukake feest gaat mooi niet door
dat ligt aan jouw isp in dit geval. ik heb nergens last van hier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:44 schreef Bellerophon het volgende:
Fok - Kut!
Meeen die pagina's die de heule tijd niet te bereiken zijn
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat bukake feest gaat mooi niet door
Dat het internet hier gaar was dat wist ik al jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ligt aan jouw isp in dit geval. ik heb nergens last van hier.
(behalve sm0k3z zn moeder dan)
Mogguhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huisquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
ik gewoon nu al geen zin
ik wil slapen
ik moet zelfs nog naar mn werk toe
wordt niks vandaag......
dat si wel een ;euk vooruizrichtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huis
Eerst ff een uurtje slapen, daarna nog ff wat laatste dingetjes aan m'n auto fixen, dan kan ie morgen worden verkocht
Top man! Voor hoeveel ga je hem nou verkopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ gaat om 12 uur weer richting huis
Eerst ff een uurtje slapen, daarna nog ff wat laatste dingetjes aan m'n auto fixen, dan kan ie morgen worden verkocht
Pff... ben ik er weer, ben jij vanmiddag wegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat si wel een ;euk vooruizricht
draakje gaat rond een uur of 1 richting naar huis
dan bedje in
dan wordt ze opgehaald en gaat met dinnetje naar de film en blijft daar slapen
dus weinig draakje op fok in de middag en avond
ja we wisselen elkaar aardig af! maar ik ben er de ochtend nog geloof ik....quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff... ben ik er weer, ben jij vanmiddag weg
Naar welke film ga je?
Ok gelukkig maarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja we wisselen elkaar aardig af! maar ik ben er de ochtend nog geloof ik....
ik geloof dat we naar tideland gaan
mij ook! ben benieuwd, duurt ook vrij lang dus hoop dat ik het volhoudtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ok gelukkig maar
Lijkt me een aparte film, van wat ik er van gehoord heb
Heeeuh Damequote:
Haha daar ga je dan snel genoeg achter komen hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mij ook! ben benieuwd, duurt ook vrij lang dus hoop dat ik het volhoudt
nu ff tandenpoetsen en naar het werk.... uitstellen heeft geen zin
Zeer zeker. Was erg erg tofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeuh Dame![]()
Goed weekend gehad?
Jaaah heel ergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:10 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zeer zeker. Was erg erg tof![]()
Jij?
goeiemorgenquote:
Nohh, te hard en te vlezig.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgenkoffie , met speklapjes ?
5500 pegels.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Top man! Voor hoeveel ga je hem nou verkopen?
Heeee Bellerquote:
haha, let jij daar ook altijd opquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:22 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb mijn hoogtepunt van de dag al gehad trouwens, getankt voor 13 euro en 37 cent.
It's all downhill from here.
Ik ben om 11 uur trouwens weg, dan heb ik een training. Een of ander nieuw virusprogramma ofzo.
Jaaa dat vind ik altijd zo grappigquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, let jij daar ook altijd op
je wil niet weten hoe vaak ik op een klok kijk en het is toevalig 13:37
Waarschijnlijk niet vaker dan eenmaal per dag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen minder dat mn collegas dat nooit begrijpenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaaa dat vind ik altijd zo grappig
Hier niet, probeer de 'baggerlayout' eensquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is lame. Steeds witte pagina's. En dan een keer F5en en hij doet t weer. Was gisteren ook al.
Als iemand mij een mailtje stuurt die om 13:37 bij mij binnenkomt feliciteer ik ze altijd netjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen minder dat mn collegas dat nooit begrijpen
ja maar het zijn vaak op verschillende plekken dat is juist zo vaag eraanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet vaker dan eenmaal per dag?
Ik zie het al gebeuren, WL heeft een hele rij digitale klokken naast elkaar, die allemaal één minuut met hun buren verschillenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar het zijn vaak op verschillende plekken dat is juist zo vaag eraan
dat doet ie bij mij ook ja! heel erg vervelendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:24 schreef BloodyLotte het volgende:
Fok is lame. Steeds witte pagina's. En dan een keer F5en en hij doet t weer. Was gisteren ook al.
zo erg ben ik ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik zie het al gebeuren, WL heeft een hele rij digitale klokken naast elkaar, die allemaal één minuut met hun buren verschillen
dat wordt dus de staalborstelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Vanmorgen grondig staan schrobben onder de douche; ik ben nog steeds een kerstbal met die kutglitters.
Netjes hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
5500 pegels.
Niet de hoofdprijs, maar in ieder geval ook niet veel te laag
Jup en ofquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heeee BellerGoed weekend gehad las ik
Lotte:hard, vlezig ding ...
Dat heb ik dus altijd met 11:11quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
22:22quote:
Ah, doe rustig jongenquote:
ja zon massagespons werkt denk ik nietquote:
Dus je biedt je bij deze vrijwillig aan om koffie te gaan halen, lief van jequote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef BloodyLotte het volgende:
Er is hier werkelijk geen FUCK te doen. Echt. NIKS.
Die heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zon massagespons werkt denk ik niet
Doe mij maar helemaal zwartquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je biedt je bij deze vrijwillig aan om koffie te gaan halen, lief van je
Bakje theequote:
Niet? Elke vrouw hoort zo'n ding toch te hebben?quote:
met je nagels dan maar ?quote:
That's some f*cked up shit!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met je nagels dan maar ?
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
mijn zin is ineens helaaml veranderd
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek!
quote:
Gefeliciteerd!! Vertelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek!
Feestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik denk dat ik vandaag de 8000 ga halen.
Dat is toch wel heel erg danquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
ik vrees wel dat het dan minder fok tussendoor wordt!
plek binnen p&o bij de afdeling advies voor vrijwilligersquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef draculettetje het volgende:
ik heb per 1 maart een nieuwe werkplek! [afbeelding]
Wat een goed nieuws zegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
plek binnen p&o bij de afdeling advies voor vrijwilligers
kom ik ook nog met mensen in kontakt al is het niet in hulpverlenende zin!
maar beter dan dit in ieder geval of secretaresse
Tjow jongen! Succesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
Nou kan meteen aan de gang.. ik spreek jullie later nog wel
Mon Chou taartquote:
Mogguh Droxz!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Hey mr. Veerboot, hebben we er nog een beetje zin in vandaag?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Boem! Heftig schermquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
Yay, als het goed is komt vandaag m'n nieuwe monitor binnen, een Samsung 22" Widescreen
http://tweakers.net/price(...)ster-226bw.html#info
Ja vond ik eigenlijk ook wel meevallen!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boem! Heftig schermPrijs valt me nog mee hoor
Dat, en was die 24" dan ook een Widescreen of dat niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja vond ik eigenlijk ook wel meevallen!
In eerste instantie wilde ik een 24" bestellen, maar een gelijkwaardig scherm 24" kostte meteen weer 100 pegels extra. Naja, dan maar 2" minder hoor
Nog nooit gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |