Juist wélquote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej sgele, de dvd zat in de post , ben nu bezig om hem erop te gooien .
bedankt hehdie fotos van je moeder hadden niet gehoeven trouwens
en of!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomst
je moeder, die had pas niet gehoeven!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mooiquote:
* Dr.Droxz zet koffie, thee en Droxz specials neer!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
hey Dr.Droxz, waar blijven Dr.Droxz-specials?
een sollicitatie voor wat?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit een open sollicitatie?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd [afbeelding]
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Hear hear.
cappucino suiker + sterke expressoquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
* tripack neemt zo'n Droxz special![]()
wat was het ook alweer?
cappucino met extra espresso en veel suiker?
Niet?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat opzich denk ik wel, alleen die standjes bevielen hem niet zo denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet?ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden
Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier postenquote:
ow als modquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laat maar, flauw inkoppertje
Zeker!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier posten
Pricelessquote:
Fijne avondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Tot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
ondanks dat ik jullie heeel gezellig vind, ga ik jullie toch weer even verlaten.....
waarschijnlijk kom ik vast vanavond nog weer langs.....
wie ik dan niet meer spreek, fijne avond en tot morgen!!
Tot morgen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Fijne avondnog een kleine 15 minutjes daarna uit eten
Wokkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)
Wokken is goed te doen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Wokken![]()
in dordrecht China City wok.... nog nooit hier wezen eten.... maar je kiest zelf de ingredienten dus vies kan het nooit zijn![]()
Misschien maar weer eens installeren dan maar,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens installeren dan maar,
maar eerst die verdomde headshots halen in COD4
p.s
Vanavond ff gamen?
Ok, nog steeds last van je bier/speklaptjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wokken is goed te doen!!!
We doen het regelmatig thuis met van die mini wokjes
Bij een restaurant is het natuurlijk nog relaxter.
Klein is ook niet verkeerd toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.
maar deze is nieuw voor mij en kleiner
Eetze, veel plezier en tot morgenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
ik ga naar (vriendins)huis om me klaar te maken voor het eten.
Fijne avond
Mooi zo!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
quote:
Dat is mooi, kan ik eindelijk weer op fok!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
Oja droxz.. fok doet het hoor bij mij
Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
ja moet je het niet (net als smokez) vragen als ik op school ben he
Boeie, bij mij staat er ook @workquote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef lynda het volgende:
Omdat me msn bijna altijd wel aanstaat ook al ben ik er niet
Stond niet voor niets School in me naam![]()
Geen zin om elke keer op offline te knallen
Ik kwam JIM trouwens tegen op Sloterdijk, die moet je nog wel kennenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar vanaf nu niet meer, tijd om naar huis te gaan
FF snel eten, douchen, naar verjaardag, en weer vroeg slapen omdat we morgen om 06:00 weer mogen beginnen
ik vergeet die van mij ook nog al eens....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?
Hahaquote:
mooi!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha
Ja heel erg fijn trouwens, top weekend
Haha jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi!
da's altijd leuk te horen
Af en toe hoor, eigenlijk niet zoveel...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef diertjuh het volgende:
zo..jullie gaan dus tegenwoordig ook weer 's avonds door.
Het gaat wel prima.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
hey diertjuh!
hoe is met jou dan?
ja we zijn niet meer te stoppen.....
Als Fok! mee werkt wel jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
Jullie hebben een fok! verslaving
mja, is ook op het nieuws geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
trusten en tot morgen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als Fok! mee werkt wel ja
Maar dames ik ben er weer van tussen, adieu
valt toch best mee....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
ow was dat het!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is ook op het nieuws geweest.
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Da was ik nie!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Dank jequote:
Whehehe het is wat met die fok!kersquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou...ik weet niet hoor. Heb je eventuele klachten als je even niet op fok! zit?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt toch best mee....![]()
bijna je stage afgerond nu?
zeggen ze allemaalquote:
verzinnen de gekste dingen tegenwoordig jah.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Whehehe het is wat met die fok!kers
Tandenpoetsen met hele sterke tandpastaquote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
verzinnen de gekste dingen tegenwoordig jah.
En die kruidnagel smaak proef ik godver nog steeds
mja, het is een olie laagje tussen de zenuw en de vulling. Puur om er voor te zorgen dat de zenuw tot rust komt. Op die manier willen ze een kanaalbehandeling tegen gaan. Want er is een kans dat ik die nu nog moet omdat ze redelijk dicht op de zenuw moesten zijnquote:Op maandag 25 februari 2008 22:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tandenpoetsen met hele sterke tandpasta
Jim ken ik nog wel ja, relaxte kerel altijdquote:Op maandag 25 februari 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kwam JIM trouwens tegen op Sloterdijk, die moet je nog wel kennen![]()
p.s Heb inmiddels zoveel urenuren gemaakt dat a.s vrijdag lekker vrij ben
jezus..... nou beterschap.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 06:23 schreef Sgele het volgende:
Goeiemorgen![]()
pff zo ben je een jaar lang niet grieperig..en zo 2x per maand
Godver, ik wilde net gaan rokenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:02 schreef WhiteLightning het volgende:
bah schijtregen buiten. weer typisch nederland
das een teken!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, ik wilde net gaan roken
Net was het nog droog, toen ik níet wilde roken
mogguhquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:05 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh, pfff heb ik al gezegd dat ik geen zin heb? Nee? Nu wel...
Thnxquote:
Hah! dan heb je ieder geval een goed weekend gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thnx
Pff ben nog steeds een beetje gaar van het weekend
Haha je hebt hem gekregen van Sgelequote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hah! dan heb je ieder geval een goed weekend gehad![]()
ben ook niet helemaal fit , zou vroeg gaan slapen, maja hele avond testdrive unlimited gedaan![]()
fok werkt bij mij nu goed. gisteren lag alles eruit. zou me dus niet verbazen als dat ook vandaag gebeurtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha je hebt hem gekregen van Sgele
Ja heb een ontzettend goed weekend gehad
Trouwens... doet Fok nou alleen bij mij stom of wat?
Meh... bagger bende, daarnet viel het alweer even weg bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fok werkt bij mij nu goed. gisteren lag alles eruit. zou me dus niet verbazen als dat ook vandaag gebeurt
mja, ze kunnen wel wat servers erbij gebruikenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... bagger bende, daarnet viel het alweer even weg bij mij
Of gewoon een hele nieuwe ladingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ze kunnen wel wat servers erbij gebruiken
Je Moeder Ja!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een teken dat ik ff m'n jas uit de auto moest pakken ja
whaha, dat zou er nog bij moeten komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |