Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier postenquote:
ow als modquote:Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laat maar, flauw inkoppertje
Zeker!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat plaatje moet gewoon in de OP voor alle noobs die hier posten
Pricelessquote:
Fijne avondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Tot vanavondquote:Op maandag 25 februari 2008 16:35 schreef draculettetje het volgende:
ondanks dat ik jullie heeel gezellig vind, ga ik jullie toch weer even verlaten.....
waarschijnlijk kom ik vast vanavond nog weer langs.....
wie ik dan niet meer spreek, fijne avond en tot morgen!!
Tot morgen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:36 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ga naar huis.
WL Enjoy je spelleke
De rest, fijne avond en tot morgen!
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)quote:Op maandag 25 februari 2008 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
Fijne avondnog een kleine 15 minutjes daarna uit eten
Wokkenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Wat ga je eten? (chinees/hollandse keuken....)
Wokken is goed te doen!!!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Wokken![]()
in dordrecht China City wok.... nog nooit hier wezen eten.... maar je kiest zelf de ingredienten dus vies kan het nooit zijn![]()
Misschien maar weer eens installeren dan maar,quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Misschien maar weer eens installeren dan maar,
maar eerst die verdomde headshots halen in COD4
p.s
Vanavond ff gamen?
Ok, nog steeds last van je bier/speklaptjes?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ga vandaag vroeg maffen, ben verrot.
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wokken is goed te doen!!!
We doen het regelmatig thuis met van die mini wokjes
Bij een restaurant is het natuurlijk nog relaxter.
Klein is ook niet verkeerd toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:55 schreef tripack het volgende:
[..]
ik was al vaker in een groter wokrestaurant in dordrecht geweest en in den haag.
maar deze is nieuw voor mij en kleiner
Eetze, veel plezier en tot morgenquote:Op maandag 25 februari 2008 16:59 schreef tripack het volgende:
ik ga naar (vriendins)huis om me klaar te maken voor het eten.
Fijne avond
Mooi zo!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo dat spel is goed te doen haha
[ afbeelding ]
quote:
Dat is mooi, kan ik eindelijk weer op fok!quote:Op maandag 25 februari 2008 17:22 schreef lynda het volgende:
Oja droxz.. fok doet het hoor bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |