o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepastquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
die in mn profiel staat gebruik ik eigenlijk ook niet dus dat had niet opgeschoten....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
Ik wil al zeggen, ik heb jou heulemaal niet op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomstquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
hihi ik ben ook helemaaaaal niet boos hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]er zijn mensen die tussendoor ook moeten werken
![]()
Gefeliciteerd!quote:
is om de zenuw tot rust te laten komen (ze moesten tot de zenuw) dus jah, met geluk hoef ik geen kanaalbehandeling ....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent bij de tandarst geweest.....
kruidnagelolie heb ik nog nooit vangehoord bij de tandarts
Juist wélquote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
eej sgele, de dvd zat in de post , ben nu bezig om hem erop te gooien .
bedankt hehdie fotos van je moeder hadden niet gehoeven trouwens
en of!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomst
je moeder, die had pas niet gehoeven!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
mooiquote:
* Dr.Droxz zet koffie, thee en Droxz specials neer!quote:Op maandag 25 februari 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
hey Dr.Droxz, waar blijven Dr.Droxz-specials?
een sollicitatie voor wat?quote:Op maandag 25 februari 2008 16:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dit een open sollicitatie?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gefeliciteerd [afbeelding]
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:15 schreef Geqxon het volgende:
Hear hear.
cappucino suiker + sterke expressoquote:Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef tripack het volgende:
* tripack neemt zo'n Droxz special![]()
wat was het ook alweer?
cappucino met extra espresso en veel suiker?
Niet?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Dat opzich denk ik wel, alleen die standjes bevielen hem niet zo denk ikquote:Op maandag 25 februari 2008 16:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niet?ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |