Zonder koffie, geen levenquote:
Eensch!quote:
Ik vlieg zondag naar Roemenie, ik ga zeker vantevoren ff naar Starbucksquote:Op maandag 25 februari 2008 10:17 schreef BloodyLotte het volgende:
Binnenkort maar weer eens naar Starbucks. Is verdomme ook alweer een maand geleden.
Eerhm....Maastricht toch?quote:Op maandag 25 februari 2008 10:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Relaxed.
Ik woon er gelukkig slechts 20 minuten vandaan.
That explainsquote:
Behalve heel zaterdag middag op mijn nest gelegen met hoofdpijnquote:Op maandag 25 februari 2008 10:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Maar heeft iedereen een fijn weekend gehad?
Mogguh Sm0keZ!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, doet ie het weer!
Beetje laat, maar eh, Mogguh!
Je Moeder, die doet het pas weer!quote:Op maandag 25 februari 2008 13:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Wow, doet ie het weer!
Beetje laat, maar eh, Mogguh!
Behoorlijk jaquote:Op maandag 25 februari 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
maakt het echt een kutdag vandaag
ik dacht echt dat ik geblocked was.quote:
jah heel Fok! leek er uit te liggen. niet alleen het forum, das wel minder. hele tijd werken enzoquote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik geblocked was.
nou morgen nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Ja ik had hetzelfde...ik m'n laptop erbij gepakt..maar daar werkte het dus ook niet op...quote:Op maandag 25 februari 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht echt dat ik geblocked was.
nou morgen nieuwe dag, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
ben nog niet thuis geweest. ben over een uur vrij.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik had hetzelfde...ik m'n laptop erbij gepakt..maar daar werkte het dus ook niet op...
Heb je de post al?
Die URL fokzine.net werkt al een tijdje niet meer kwam ik achterquote:Op maandag 25 februari 2008 14:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jah heel Fok! leek er uit te liggen. niet alleen het forum, das wel minder. hele tijd werken enzo
Stretcher ? waar heb je die voor nodig?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zouden ze raar kjiken als ik morgen hier met een stretcher aan kom zetten ?
om heeeeerlijk languit te gaan liggen natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2008 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
Stretcher ? waar heb je die voor nodig?
hmmm klinkt fijn.... maja dat werkt zo lastig op een desktopquote:Op maandag 25 februari 2008 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
om heeeeerlijk languit te gaan liggen natuurlijk
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werkenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
hmmm klinkt fijn.... maja dat werkt zo lastig op een desktop
daaromquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werken
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
zouden ze raar kjiken als ik morgen hier met een stretcher aan kom zetten ?
dat laat ik de kaboutertjes wel doenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij uberhaupt gaat werken
Je moet vooral naar rode kruisjes kijken?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgende week vrijdag ga ik naar een oldschool feessie die in een kerk wordt gehouden. Kom ik net het 'reglement' tegen![]()
[ afbeelding ]
Regel 8
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doenquote:
.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doen
Wel bij blijven Tripackje
Toen ik na Thunderdome eens binnen wilde stappen wilde ze mij niet eens binnen hebbenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ahhhhh........ de jezusbus..... daar heb ik wel leuke herrinneringen aanen zij ook aan mij
tjah, het was vroeg vanochtendquote:Op maandag 25 februari 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij neemt een stretcher mee naar z'n werk, maar dat wilt niet zeggen dat hij daadwerkelijk IETS gaat doen
Wel bij blijven Tripackje
Dat zijn van die gasten, dat als je naar een feest gaat, je voor de deur staan op te wachten. Daar vertellen ze je dat dat feest kwaadaardig is, en georganiseerd door de duivel, en dat je daarom maar beter niet naar binnen kunt gaanquote:Op maandag 25 februari 2008 14:33 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah, het was vroeg vanochtend
jezusbus? nog nooit van gehoord
ik ging met feesten altijd standaard naar de bus. en natuurlijk op het hoogtepunt vd avond (je weet wel wat ik bedoel haha ) dus ze zullen wel gedacht hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 14:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toen ik na Thunderdome eens binnen wilde stappen wilde ze mij niet eens binnen hebben
Meissie die ik ook wel eens op feesten tegenkom was de vorige keer zo vaag dat ze zich had laten bekeren daar![]()
hey maar wel gratis fruit en komkommer heh ?quote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat zijn van die gasten, dat als je naar een feest gaat, je voor de deur staan op te wachten. Daar vertellen ze je dat dat feest kwaadaardig is, en georganiseerd door de duivel, en dat je daarom maar beter niet naar binnen kunt gaan
Bus 777 - Naar house
http://www.youtube.com/results?search_query=jezusbus&search_type=
Ik begrijp t jaquote:Op maandag 25 februari 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ging met feesten altijd standaard naar de bus. en natuurlijk op het hoogtepunt vd avond (je weet wel wat ik bedoel haha ) dus ze zullen wel gedacht hebben.
maar hoe de fuck laat je je bekeren hahahha, ongelovelijk gewoon
gewoon zon t-shirt van "I Love Jesus" de volgende keer aandoenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik begrijp t ja
Maar ik ga weer proberen om de jezusbus binnen te komen, misschien dat t nu wel mag
Laat dan dit op je shirt drukkenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
zal je wel staan denk
superquote:Op maandag 25 februari 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
zal je wel staan denk
Geblocked hierquote:Op maandag 25 februari 2008 14:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Laat dan dit op je shirt drukken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgende week vrijdag ga ik naar een oldschool feessie die in een kerk wordt gehouden. Kom ik net het 'reglement' tegen![]()
[ afbeelding ]
Regel 8
duren die feesten niet meer tot 7 a 8 uur sochtends ? en daarna afterparty LOLquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijdenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Meer de sluitingstijden zo te zienquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
behalve met die teringbel op zondagmorgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
ah jij ook al ?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:09 schreef Seventees het volgende:
Hoofdpijn
Mocht vandaag thee bestellen. Mangothee vergeten
*Hardop voorgelezen heeft* Tussen het lachen door is het wel overgekomen, geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
Regel 8
Af en aan de afgelopen week. Maar nu duurt het al de hele dag. Niet iets waar ik vrolijk van wordtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh, heeft er iemand zin om te lachen?
Binnenspiegel VW Golf 4
Die vond ik erg geinig...quote:Wat maakt dat nou uit, al doe je er een Corolla-spiegel in, dan kan je toch ook achteruit kijken?
goed bezig Sm0keZquote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
quote:
gefeliciteerdquote:
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
goed bezig Sm0keZ...niet zo hard drukken de volgende keer
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
tja, dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar niet
(Of die spiegel was gewoon kut natuurlijk)
Gefeliciteerd, krijgen we taart?quote:
Gefeliciteerd!quote:
hoe kan ik het melden?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef draculettetje het volgende:
en waarom heeft niemand mij gemeld dat fok het weer doet???
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
[afbeelding] gefeliciteerd [afbeelding] [afbeelding]
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Dank je! Ja! Zie onder!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, krijgen we taart?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lynx! [afbeelding]
jij bent bij de tandarst geweest.....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Pff, met het gaatje vullen hebben ze een bedje van kruidnagelolie gebruikt om ee nzenuw behandeling te voorkomen. Al hele tijd vieze smaak in mn mond
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepastquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
die in mn profiel staat gebruik ik eigenlijk ook niet dus dat had niet opgeschoten....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
Ik wil al zeggen, ik heb jou heulemaal niet op msnquote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha er zijn verschillende die ik heb op msn, maar doel nu vooral op sgele ha ha
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik voeg ook niet zomaar mensen toe hoor.. het was een wederzijdse overeenkomstquote:Op maandag 25 februari 2008 15:48 schreef tripack het volgende:
[..]
o okee, ach jah ik voeg mensen niet zomaar toe op msn via het profiel ofzo, ik vind dat beetje ongepast
hihi ik ben ook helemaaaaal niet boos hoorquote:Op maandag 25 februari 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
[..]er zijn mensen die tussendoor ook moeten werken
![]()
Gefeliciteerd!quote:
is om de zenuw tot rust te laten komen (ze moesten tot de zenuw) dus jah, met geluk hoef ik geen kanaalbehandeling ....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij bent bij de tandarst geweest.....
kruidnagelolie heb ik nog nooit vangehoord bij de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |