duren die feesten niet meer tot 7 a 8 uur sochtends ? en daarna afterparty LOLquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijdenquote:Op maandag 25 februari 2008 14:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja precies, reden genoeg om ff te gaan kijken
Jammer dat het om 4 uur al is afgelopen
Meer de sluitingstijden zo te zienquote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
behalve met die teringbel op zondagmorgen.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfs een kerk heeft kutvergunningen qua openingstijden
ah jij ook al ?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:09 schreef Seventees het volgende:
Hoofdpijn
Mocht vandaag thee bestellen. Mangothee vergeten
*Hardop voorgelezen heeft* Tussen het lachen door is het wel overgekomen, geloof ikquote:Op maandag 25 februari 2008 14:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Godsamme, volgende week vrijdag ga ik naar een oldschool feessie die in een kerk wordt gehouden. Kom ik net het 'reglement' tegen![]()
[ afbeelding ]
Regel 8
Af en aan de afgelopen week. Maar nu duurt het al de hele dag. Niet iets waar ik vrolijk van wordtquote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Oh, heeft er iemand zin om te lachen?
Binnenspiegel VW Golf 4
Die vond ik erg geinig...quote:Wat maakt dat nou uit, al doe je er een Corolla-spiegel in, dan kan je toch ook achteruit kijken?
goed bezig Sm0keZquote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
quote:
gefeliciteerdquote:
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:21 schreef tripack het volgende:
[..]
goed bezig Sm0keZ...niet zo hard drukken de volgende keer
quote:Op maandag 25 februari 2008 15:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Binnenspiegel VW Golf 4
tja, dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 25 februari 2008 15:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ken m'n eigen kracht blijkbaar niet
(Of die spiegel was gewoon kut natuurlijk)
Gefeliciteerd, krijgen we taart?quote:
Gefeliciteerd!quote:
hoe kan ik het melden?quote:Op maandag 25 februari 2008 15:38 schreef draculettetje het volgende:
en waarom heeft niemand mij gemeld dat fok het weer doet???
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef tripack het volgende:
[..]
[afbeelding] gefeliciteerd [afbeelding] [afbeelding]
Dank je!quote:
Dank je!quote:
Dank je! Ja! Zie onder!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, krijgen we taart?
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 25 februari 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd lynx! [afbeelding]
jij bent bij de tandarst geweest.....quote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
Pff, met het gaatje vullen hebben ze een bedje van kruidnagelolie gebruikt om ee nzenuw behandeling te voorkomen. Al hele tijd vieze smaak in mn mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |