Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:31 schreef lynda het volgende:
ja moet je het niet (net als smokez) vragen als ik op school ben he
Boeie, bij mij staat er ook @workquote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef lynda het volgende:
Omdat me msn bijna altijd wel aanstaat ook al ben ik er niet
Stond niet voor niets School in me naam![]()
Geen zin om elke keer op offline te knallen
Ik kwam JIM trouwens tegen op Sloterdijk, die moet je nog wel kennenquote:Op maandag 25 februari 2008 18:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar vanaf nu niet meer, tijd om naar huis te gaan
FF snel eten, douchen, naar verjaardag, en weer vroeg slapen omdat we morgen om 06:00 weer mogen beginnen
ik vergeet die van mij ook nog al eens....quote:Op maandag 25 februari 2008 17:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom laat je dan (als je toch op school zit) je msn aanstaan?
Hahaquote:
mooi!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha
Ja heel erg fijn trouwens, top weekend
Haha jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mooi!
da's altijd leuk te horen
Af en toe hoor, eigenlijk niet zoveel...quote:Op maandag 25 februari 2008 21:51 schreef diertjuh het volgende:
zo..jullie gaan dus tegenwoordig ook weer 's avonds door.
Het gaat wel prima.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:52 schreef draculettetje het volgende:
hey diertjuh!
hoe is met jou dan?
ja we zijn niet meer te stoppen.....
Als Fok! mee werkt wel jaquote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
Jullie hebben een fok! verslaving
mja, is ook op het nieuws geweest.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
trusten en tot morgen!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als Fok! mee werkt wel ja
Maar dames ik ben er weer van tussen, adieu
valt toch best mee....quote:Op maandag 25 februari 2008 21:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het gaat wel prima.
ow was dat het!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, is ook op het nieuws geweest.
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Da was ik nie!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
In den bosch wilde ze eerst een dakloze centrum neer zetten Maar de geruchten gaan dat het eigenlijk een tehuis werd voor FOK! verslaafde en dat een aantal FOK! verslaafde het gebouw in brand hebben gestoken
Dank jequote:
Whehehe het is wat met die fok!kersquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nou...ik weet niet hoor. Heb je eventuele klachten als je even niet op fok! zit?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt toch best mee....![]()
bijna je stage afgerond nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |