En de bioscoopquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:48 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Is er ook nog wat te doen na 23.00? Zoals op lowlands?
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
True wordsquote:Op zondag 24 februari 2008 06:10 schreef botar het volgende:
[..]
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...
Vierde keer RATM..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
Zodra ze zekerheid hebben dat die acts komen denk ik. Mensen in spanning houden heeft nu niet veel zin meer, aangezien het toch al uitverkocht is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer gaan ze bekend maken wie er nog meer bijkomen?
Er zijn beide.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:14 schreef MOD het volgende:
Hoe zit het trouwens met de sanitaire voorzieningen?
Schijten we in dixies of is het netjes geregeld zoals op lowlands?
En daarna noobs in de sloot jonassenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en je kunt in een sloot pissen. Dat mis ik op lowlands.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En daarna noobs in de sloot jonassen
geen camping toegangquote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef Siegfried het volgende:
Je kunt nog gewoon 3 dagkaarten kopen
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
*krijgt weer metal-image van iemand die op LL in die strontsloot schoof omdat ie te zat was en iets of iemand aan t zoeken was en de sloot over het hoofd zag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]was misschien een vriend van me. die is met zn zatte kop in zo'n "sloot" geflikkert, al geven wij de voorkeur aan de term pisgeul
vervolgens is ie bij een andere vriend in bed gekropen omdat ie het koud had![]()
ben blij dat dat niet bij mij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan![]()
Nog 95 dagen tot Pinkpop 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef theKiD het volgende:
Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben nu 3x Lowlands geweest en dit word mn 3e keer Pinkpop, maar ik vind Pinkpop qua sanitaire voorzieningen wel achterblijven bij LL, op Lowlands heb je op de campings netjes al die badhuizen, met 'echte' wc's. Op Pinkpop heb ik iedere keer op camping B gestaan, en daar staan toch gewoon een zooitje dixies neergepleurd en niks van een echte voorziening als op Lowlands hoor...
Mooi gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Ik had hem pas na 3x lezen doorquote:
Vorig jaar had ik meer gegokt op Solo. Ik denk zelf dat ze niet komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop op Voicst, Hot Chip, en Solo. Weet iemand of er enige kans is op die laatste?
Hm, in mijn ervaringen is camping B toch iets verder dan 10 min. lopen.. Vooral 's avonds als de hele menigte terug keert.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping A is vlak naast het terrein.
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Camping C weet ik niet, nog wat verder weg iig.
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltjequote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie line up.. Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival.
Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan. Dat vind ik wel een beetje jammer majaaaa.. Ben zwaar fan van ze dus ben toch wel blij om ze te zien.
Ik lig meestal ook op Camping B. Puur voor de feesttent. Ben eigenlijk nog nooit naar die bioscoop geweest. Wel betrap ik er met Pinkpop op dat ik eerder bij mijn tent zit met vrienden. Lowlands hang ik veel langer op het terrein en de 24uurs tent.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Was het maar waar..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pas als Faithless of Live voor de 4e of 5e keer terugkomen
heb geduld...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
terug vind pinkpop..
waar blijven die andere namen nou?
Live zal naar alle waarschijnlijkheid op een ander festival afsluiten.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef vanDinther. het volgende:
[..]
Was het maar waar.. [afbeelding]
Ik ben er voor de eerste keer bij dit jaar [afbeelding] (heel weekend uiteraard)
Porcupine Tree staat geprogrammeerd in de tent, dus ik denk dat ze daar wel goed tot hun recht zullen komen. En sowieso, HMH was fantastisch; dus de wat grotere zalen kunnen ze ook prima aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival. Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan.
lulkoek. grappige lulkoek, dat welquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
lulkoek. grappige lulkoek, dat wel
om 1 ding te noemen: de historiequote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
om 1 ding te noemen: de historie
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep onquote:Op maandag 25 februari 2008 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaakt
HMH was ook wel een uitschieterquote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltje
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
HMH was ook wel een uitschieter
Ik ben toen ook naar Duitsland geweest.
Van die zaaltjes waar ze voor een man of 500 optreden.
Ik sta altijd vooraan en kan ze praktisch aanraken.. Na afloop klets ik altijd even met ze als ze hun gezicht laten zien. Ik heb mailcontact met Steven en John.
Nu gaan ze naar een festival waar 50000 man zijn. Dat vind ik nogal een verschil
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep on![]()
Dat eeuwige vergelijken komt me trouwens goed de strot uit![]()
De ligging... midden in de bewoonde wereldquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Limburg, bewoonde wereld?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De ligging... midden in de bewoonde wereldpolder
+ 10 Kudo00ws.quote:
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederlandquote:
Basisschoolkennis.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederland
Hmm ff wikipediaen:quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederland
quote:Parkstad Limburg is naast een groen glooiend landschap ook een stedelijk gebied met ruim 240.000 inwoners. De stedelijke bebouwing van de regio concentreert zich op de hogere gedeelten van het beekdallandschap. De stedelijke structuur wordt gevormd door de bebouwing van de kernen Brunssum, Heerlen, Landgraaf en Kerkrade. Deze bebouwing loopt zonder onderbreking van Kerkrade in het zuiden via Heerlen naar Brunssum in het noordoosten en Landgraaf in het zuidoosten door.
quote:De regio geldt ook als een van de meest vergrijsde gebieden van Nederland. In 2006 is ongeveer 1 op de 4 inwoners ouder dan 65 jaar (bron: Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Op grond van een CBS-prognose (CBS 2006) zal in 2025 ongeveer 1 op de 3 inwoners ouder zijn dan 65 jaar.
quote:Aantal inwoners
De Randstad telt rond de 7,1 miljoen inwoners en is daarmee een van de grootste agglomeraties van Europa.
* Sack_Blabbath steekt vinger op.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef maartenducrot het volgende:
De randstadWie wil daar nou wonen.
Die grote in het midden.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
* Sack_Blabbath steekt vinger op.
Niet zo lullig, die Limburgers kunnen er ook niets aan doen, die zijn ook maar zo geboren.quote:
Niet het zuiden, Limburg.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef theKiD het volgende:
bovensloters die een discussie over het zuiden aangaan
Die we bij voorbaat al gewonnen hebben.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef theKiD het volgende:
bovensloters die een discussie over het zuiden aangaan
Lekker moeilijk.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die we bij voorbaat al gewonnen hebben.
vorig jaar had camping A 2 feesttentenquote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die we bij voorbaat al gewonnen hebben.
Je vergeet dat je dat stedelijke gebied met gemak kunt doortrekken naar het zuiden (Luik, bijna een miljoen inwoners) en naar het oosten (Aken, nog eens een half miljoen inwoners) En als we het op dezelfde manier spelen als ze in de Randstad doen, dan kun je het Ruhrgebied er ook nog bijnemen... en dan stelt de Randstad niks meer voor..quote:Op maandag 25 februari 2008 21:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daarnaast is het wel een beetje het verhaal van het kleine Gallische dorpje natuurlijk
[ afbeelding ]
Reserve-moffenquote:Op maandag 25 februari 2008 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je vergeet dat je dat stedelijke gebied met gemak kunt doortrekken naar het zuiden (Luik, bijna een miljoen inwoners) en naar het oosten (Aken, nog eens een half miljoen inwoners) En als we het op dezelfde manier spelen als ze in de Randstad doen, dan kun je het Ruhrgebied er ook nog bijnemen... en dan stelt de Randstad niks meer voor..
Duidelijk een opmerking van mensen die niet over de grenzen denken. Als je even verder zou kijken zou je zien dat het roergebied vlakbij is en dat het eurregio gebied een van de dichtst bevolkte regio's van europa is.quote:
www.tsc.nlquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:35 schreef hallowereld het volgende:
Zouden ze nog werknemers zoeken op dat festival?
woehoe je moet dus inwoners van 2 landen 'lenen' om een beetje tot een verstedelijkt gebied te komen wat bij de randstad in de buurt komt, je zal lekker in het niet vallen dan trouwensquote:Op maandag 25 februari 2008 23:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Je vergeet dat je dat stedelijke gebied met gemak kunt doortrekken naar het zuiden (Luik, bijna een miljoen inwoners) en naar het oosten (Aken, nog eens een half miljoen inwoners) En als we het op dezelfde manier spelen als ze in de Randstad doen, dan kun je het Ruhrgebied er ook nog bijnemen... en dan stelt de Randstad niks meer voor..
Niet zozeer trots op mijn roots, het is meer irritatie aan het feit dat mensen uit de randstad altijd doen alsof ze terug naar de middeleeuwen gaan als ze onder Eindhoven komen. Daarnaast ben ik met je eens dat dit helemaal niet meer ontopic is. Wat echter wel grappig is, is dat er in dit topic elk jaar mensen zijn die beginnen te zeuren dat limburg een achterlijke provincie is...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ok on-topic deze discussie is nutteloos, iedereen is gelukkig trots op zn roots, dat dan weer wel
Het gaat dan ook niet om het aantal mensen, maar om het aantal mensen per vierkante meterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
woehoe je moet dus inwoners van 2 landen 'lenen' om een beetje tot een verstedelijkt gebied te komen wat bij de randstad in de buurt komt, je zal lekker in het niet vallen dan trouwens
Ruhrgebied: 5,7 mln
Aken: 0,5 mln
Luik: 1,0 mln
oftewel je zit met 6,2 mln duitsers, een miljoen belgen en wel een KWART MILJOEN limbo's!![]()
Maar ok on-topic deze discussie is nutteloos, iedereen is gelukkig trots op zn roots, dat dan weer wel
Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpopquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:49 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Wel leuk dat Alfa je favoriet is trouwens
Ook goed te doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef chansadres het volgende:
Grolsch...
En die mensen mogen van mijn part lekker boven de rivieren blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:28 schreef ioko het volgende:
Wat echter wel grappig is, is dat er in dit topic elk jaar mensen zijn die beginnen te zeuren dat limburg een achterlijke provincie is...
Wij komen den rivier afgedaald, plunderen uw bier, stelen uw vrouwen en keren weder.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Eix het volgende:
[..]
En die mensen mogen van mijn part lekker boven de rivieren blijven.
Jonathan komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef ZoneKill het volgende:
Komt KoRn, ja of nee?
Brand is zelfs beter. Ach, eigenlijk zijn alle Limburgse bieren goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpop. Ach, brand is ook goed trouwens. Wat schenken ze op lowlands?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef chansadres het volgende:
Grolsch...
Hopenlijk heeft hij op tijd een kaartje gekocht. Of heeft ie gewoon 3 dagenkaarten?quote:
Dat kun je blijven hopen, maar hij bevestigd het zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef chansadres het volgende:
Dan nogmaals:
[..]
[..]
Hopenlijk heeft hij op tijd een kaartje gekocht. Of heeft ie gewoon 3 dagenkaarten?
(Blijft hopen dat het niet waar is...)
Say it isn't truequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat kun je blijven hopen, maar hij bevestigd het zelf
Hoaxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Jawel hoor, in een interview. MP3'tje vind je hier
maak daar 600.000 Limburgers vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
woehoe je moet dus inwoners van 2 landen 'lenen' om een beetje tot een verstedelijkt gebied te komen wat bij de randstad in de buurt komt, je zal lekker in het niet vallen dan trouwens
Ruhrgebied: 5,7 mln
Aken: 0,5 mln
Luik: 1,0 mln
oftewel je zit met 6,2 mln duitsers, een miljoen belgen en wel een KWART MILJOEN limbo's!![]()
Ik niet, echt niet, maar als Midden-Limburger zeg ik net zo hard dat ik ook never nooit in de Parkstad wil wonen, wat een tuig woont daar zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef maartenducrot het volgende:
De randstadWie wil daar nou wonen.
Toch maar één probleemwijk in de top40 (en die stelt niks voor met die in Utrecht of Rotterdam), dus ik denk dat je qua tuiggehalte de Randstad erg onderschat. En daar zijn ze gemiddeld nog hoger opgeleid ook. Dus ik zeg: het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik niet, echt niet, maar als Midden-Limburger zeg ik net zo hard dat ik ook never nooit in de Parkstad wil wonen, wat een tuig woont daar zeg
Ja, maar als ik in de parkstad kom valt me altijd weer op hoe lelijk die mensen daar kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toch maar één probleemwijk in de top40 (en die stelt niks voor met die in Utrecht of Rotterdam), dus ik denk dat je qua tuiggehalte de Randstad erg onderschat. En daar zijn ze gemiddeld nog hoger opgeleid ook. Dus ik zeg: het valt allemaal wel mee.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in de parkstad kom valt me altijd weer op hoe lelijk die mensen daar kunnen zijn
Geef toe, ze kunnen er best lelijk zijn. Maar je hebt ook uitzonderingenquote:
Alfa is er ook te krijgen (voor op de camping dan).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpop. Ach, brand is ook goed trouwens. Wat schenken ze op lowlands?
Niet iedereen natuurlijk, maar het valt me altijd op dat er relatief meer écht lelijke mensen rondlopen, in Kerkrade vind ik dat helemaal het toppuntquote:
Domme mensen zijn gewoon lelijk. Dat er buiten Limburg zoveel knappe mensen schijnen rond te lopen is dat alle slimme Limburgers gedwongen worden Limburg te verlatenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet iedereen natuurlijk, maar het valt me altijd op dat er relatief meer écht lelijke mensen rondlopen, in Kerkrade vind ik dat helemaal het toppunt
Maaruh Pinkpop: zijn er al nieuwe namen bekend?
Helaas moet ik je gelijk geven... Wil ik een baan van beetje niveau moet ik al gauw buiten de provincie kijken. Maar we gaan teveel offtopic...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Domme mensen zijn gewoon lelijk. Dat er buiten Limburg zoveel knappe mensen schijnen rond te lopen is dat alle slimme Limburgers gedwongen worden Limburg te verlaten
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ga ook!
Misschien woon ik hier al veel te lang en is gewoon mijn perceptie van schoonheid naar de klotequote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:19 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Geef toe, ze kunnen er best lelijk zijn. Maar je hebt ook uitzonderingen
* Siegfried komt zelf oorspronkelijk ook uit Z-Limburg
Euhm laag ¤100,- voor het weekend, maximaal ¤150,-quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef brainster het volgende:
Ik heb mijn kaartjeeindelijk.
Een vraagje: wat voor een bedrag kan ik uittrekken aan voedsel en drank, en andere uitgaven?
(ik eet en zuip gemiddeld)
Warme broodjes beenham bij de persareaquote:
Dus jij geeft ze door over het hek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Warme broodjes beenham bij de persarea
Vorige keer een punt van het hek door mijn hand heen, ik denk dat ik dat dit jaar probeer te vermijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus jij geeft ze door over het hek?
Ga jij overwegen om aan het bier te gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:40 schreef Operc het volgende:
is bier goedkoper dan fris?
drinken doe je op de campingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bier op festivals... snap niet dat sommige mensen daar van gaan doen als in: bezopen. Het is simpelweg onmogelijk om daar ook maar aangeschoten van te worden. Niet dat het niet smaakt of zo... het is het beste malt dat je kunt krijgen.
Hoezo? Ik geloof brouwers als ze zeggen dat festivalbier een hoax is!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bier op festivals... snap niet dat sommige mensen daar van gaan doen als in: bezopen. Het is simpelweg onmogelijk om daar ook maar aangeschoten van te worden. Niet dat het niet smaakt of zo... het is het beste malt dat je kunt krijgen.
Ooit 2 pakken "Bar le Duc" meegenomen, was op zich best lachenquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:14 schreef Byte_Me het volgende:
o ja, en vodka meenemen het terrein op en lekker mixen. met een beetje creativiteit is dat best mee te smokkelenvrienden van me kopen altijd van die dozen roze en smokkelen dan de zak die daarin zit halfvol met rose mee
Ik ben echt nog nooit aangeschoten geworden van festivalbier. Toppunt was Extrema Outdoor vorig jaar, drinken drinken drinken en ik voelde me nog zo nuchter als wat. Normaal zou ik met die hoeveelheden bier ongeveer vanzelf omvallen... Maar ach, het was toen een goede dorstlesser (a 2,20 per stukquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geloof brouwers als ze zeggen dat festivalbier een hoax is!
Kugh kugh placebo-effect kugh kugh
Festival- of evenementenbier is denk ik ook een hoax, het is meer de combi van de hele dag in de buitenlucht zijn, veel in beweging, vaak tussendoor veel snacken, en de mensen om je heen doen ook nou niet heel normaal meestal, waardoor je perceptie anders is en je minder makkelijk beinvloed word door alcoholquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Idemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wisten jullie dat ik al voor de 11de keer ga![]()
Lui varkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:25 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik kijk wel wat ik meekrijg gesmokkeld op de camping, en anders wordt het toch gewoon bier drinken op het festival.
Maare hoeveel mag je nou precies legaal meenemen?
Ongeveer op 5 maart om 16:03:43.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Al bekend wanneer de vrijdagkaarten ook uitverkocht zullen gaan raken?
Hmm was t niet 4 maart om 10:56:45?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ongeveer op 5 maart om 16:03:43.
Nee die was voor de Zondag gereserveerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm was t niet 4 maart om 10:56:45?![]()
Ok sorryquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee die was voor de Zondag gereserveerd
Maakt niet uit, kan de beste overkomen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, merci!quote:
Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, de maandelijkse festivalbier discussie. Jongens en meisjes, het is een fabel, festivalbier bestaat niet, althans er bestaat evenementenbier, maar dat verkopen ze niet op festivals. Als je niet dronken wordt ligt dat dus niet aan het alcoholpercentage van het bier. Punt.
je had je verklaring al gehad:quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Festival- of evenementenbier is denk ik ook een hoax, het is meer de combi van de hele dag in de buitenlucht zijn, veel in beweging, vaak tussendoor veel snacken, en de mensen om je heen doen ook nou niet heel normaal meestal, waardoor je perceptie anders is en je minder makkelijk beinvloed word door alcohol
Komt omdat Limburgers raar zijn, maar die discussie hadden we al gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!
Ik snack niet veel..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je had je verklaring al gehad:
[..]
Dat ja, alhoewel.......dat naakt insmeren met poep....quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
haha, idd. dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Ook eindelijk de kaartjes binnen. Welke randjosti heeft dat bedacht, concertkaartjes ter waarde van 275 euro in een envelopje waar je zo kan zien wat erin zit?
Die gast verdient een weekendje in de pisgracht....
Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
haha, idd. dat dacht ik ook al
Dat is de prijs die je betaalt omdat je lui bent en niet ff gewoon een kaartje gaat halen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Ook eindelijk de kaartjes binnen. Welke randjosti heeft dat bedacht, concertkaartjes ter waarde van 275 euro in een envelopje waar je zo kan zien wat erin zit?
Die gast verdient een weekendje in de pisgracht....
Opzicht maakt het voor jou weinig uit, als jij je kaartjes niet ontvangt maken ze ze met 1 telefoontje ongeldig door de barcode te blokkeren, dus de jatter komt het terrein niet op, en ze sturen jou nieuwe toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.
natuurlijk is 99% wel te vertrouwen maar stel er worden 30000 kaarten zo verstuurd, dan is 1% toch een hoop ellende..
Rare beslissingen nemen bedrijven toch..
Ik snap niet waarom jij TicketService zo blijft verdedigen. Ja binnen 1 seconde is het ongedaan gemaakt maar het duurt dagen voordat ze daar uberhaubt iets doen. Mailen lukt niet, bellen kom ik er vaak gewoonweg niet door. Als je een normale envelop gebruikt valt het al veel minder op. Ik hoor iedereen erover klagen. Dit is gewoon crap. Punt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De barcodes van die kaartjes zijn binnen 1 seconde ongeldig gemaakt. Dus aan jatten heb je helemaal niets.
Dat is waar maar een envelop die schreeuwt "HALLO HIER ZITTEN KAARTEN IN" is wat anders. Als je iets besteld van een erotiekshop dan krijg je hem toch ook in een blanco envelop, al weet de postbode best wat er in zit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
alsof de postbodes zo rond deze tijd dan niet snel zat doorhebben dat dat ticketservice enveloppen zijn als er duizenden over de post komen...
Ach, die paar daagjes wachtenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaalt omdat je lui bent en niet ff gewoon een kaartje gaat halen.
Als er daadwerkelijk meer van deze dan van de oude blanco envelopes gejat werden dan waren ze inmiddels vast wel weer teruggeswitched bij Ticketservice zou je toch denken....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is waar maar een envelop die schreeuwt "HALLO HIER ZITTEN KAARTEN IN" is wat anders. Als je iets besteld van een erotiekshop dan krijg je hem toch ook in een blanco envelop, al weet de postbode best wat er in zit.
Waarschijnlijk is de nieuwe envelop een paar cent goedkoper en was de verwerking te automatiseren (geen adres meer nodig op envelop). Oftwel een geld kwestie, maarja als ze diverse malen kaarten moeten blokeren en nieuwe kaarten uitgeven kost dat ook weer extra geld. Maar dat hebben ze natuurlijk al in de belachelijke servicekosten verwerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die paar daagjes wachten.
Natuurlijk hebben de dieven er niet veel aan, maar het is een extra, onnodig risico. En het kan mij toch weer gezeik opleveren omdat ik moet bellen etc. Waarom doen ze dit opeens? Ik bestel al jaren zo tickets, en het werkt prima....
Rare jongens die bedrijven.
Het heeft helemaal niks te maken met wat er gejat word. Het gaat om het imago wat je als bedrijf uitzend. En nu komt het over "ons interesseert je privacy niks". Ze moeten kaartjes gewoon in blanco enveloppen verzenden, waar op de buitenkant niet te zien is wat er in zit. Het is vast ook goedkoper dus die ene paar keren die het fout gaat, maakt niks uit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk meer van deze dan van de oude blanco envelopes gejat werden dan waren ze inmiddels vast wel weer teruggeswitched bij Ticketservice zou je toch denken....
Check!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat kan er wel vanaf voor die 4,80...
Anyway, kaarten binnen, nu rest ons alleen nog afwachten. Vanavond klein voorproefje met Qotsa in de HMH.
Wat een kul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks te maken met wat er gejat word. Het gaat om het imago wat je als bedrijf uitzend. En nu komt het over "ons interesseert je privacy niks". Ze moeten kaartjes gewoon in blanco enveloppen verzenden, waar op de buitenkant niet te zien is wat er in zit. Het is vast ook goedkoper dus die ene paar keren die het fout gaat, maakt niks uit.
Neen!quote:
Hier geloof ik dus echt nog steeds geen reet van. Ga al 12 jaar naar festivals, eet er amper en drink de hele dag door maar ben nog nooit dronken geworden van het bier. Wel krijg ik er een enorme droge keel van en last van mijn maag, wat ik met normaal bier nooit heb. Verder smaakt het bier precies zoals bijvoorbeeld in een voetbalstadion, waar ook evenementbier wordt getapt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, de maandelijkse festivalbier discussie. Jongens en meisjes, het is een fabel, festivalbier bestaat niet, althans er bestaat evenementenbier, maar dat verkopen ze niet op festivals. Als je niet dronken wordt ligt dat dus niet aan het alcoholpercentage van het bier. Punt.
S_B is een hoax, een illusie veroorzaakt door Mojo om vooral geen vragen te stellen over de hedendaagse festivalcultuur!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:27 schreef peterfan het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt nog steeds geen reet van. Ga al 12 jaar naar festivals, eet er amper en drink de hele dag door maar ben nog nooit dronken geworden van het bier. Wel krijg ik er een enorme droge keel van en last van mijn maag, wat ik met normaal bier nooit heb. Verder smaakt het bier precies zoals bijvoorbeeld in een voetbalstadion, waar ook evenementbier wordt getapt.
Dus sorry S_B; ik geloof er geen reet van en vraag me af waarom jij daar zo stellig over bent.
Het maakt ook weinig uit, maar als ze op de site zetten "de kaarten worden verstuurd in een blanco envelop" en vervolgens zie je duidelijk de opmaak van een concertkaartje in het venster verschijnen is dat een beetje krom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Opzicht maakt het voor jou weinig uit, als jij je kaartjes niet ontvangt maken ze ze met 1 telefoontje ongeldig door de barcode te blokkeren, dus de jatter komt het terrein niet op, en ze sturen jou nieuwe toe.
Allemaal beetje overbodig, ze zouden ze ook gewoon in een blanco envelop met adres sticker erop kunnen versturen, maar zoals hier eerder gezegd, alsof de postbodes zo rond deze tijd dan niet snel zat doorhebben dat dat ticketservice enveloppen zijn als er duizenden over de post komen...
Hoi!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
S_B is een hoax, een illusie veroorzaakt door Mojo om vooral geen vragen te stellen over de hedendaagse festivalcultuur!
Deze enveloppen gebruikt ticketmaster toch al een hele tijd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.
natuurlijk is 99% wel te vertrouwen maar stel er worden 30000 kaarten zo verstuurd, dan is 1% toch een hoop ellende..
Rare beslissingen nemen bedrijven toch..
dat is al langer zo dan januari, volgens mij sinds oktober of november.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nope, eerst waren ze geheel afgesloten, en vanaf januari ofzo zit er een kijkvenstertje in met een kaartje v ticketmaster met het adres. Alleen door de kleuren vh adresticket kan je duidelijk zien dat het om concertkaartjes gaat...
Dan nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is al langer zo dan januari, volgens mij sinds oktober of november.
Wiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef Fresh777 het volgende:
Terwijl jullie je leuk druk aan het maken zijn over hoe de kaartjes verstuurd worden, heeft een band zichzelf bevestigd namelijk Melée.
Hmmm ok, dacht al een jaar ofzo. Ik bestel blijkbaar te vaak kaartjes want ben het al zo gewendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nope, eerst waren ze geheel afgesloten, en vanaf januari ofzo zit er een kijkvenstertje in met een kaartje v ticketmaster met het adres. Alleen door de kleuren vh adresticket kan je duidelijk zien dat het om concertkaartjes gaat...
Hebben ze dat bij Giel gezegd of zo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef Fresh777 het volgende:
Terwijl jullie je leuk druk aan het maken zijn over hoe de kaartjes verstuurd worden, heeft een band zichzelf bevestigd namelijk Melée.
OMGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Melee wie? Zelfs de muziek zegt me niks.. Ik hoor het al, echt grote namen nog die er gaan komen![]()
The Police kende ook niemand toen ze in 1979 op pinkpop stondenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Melee wie? Zelfs de muziek zegt me niks.. Ik hoor het al, echt grote namen nog die er gaan komen![]()
Was dat maar zo gebleven, The Police zou ik nu ook liever niet kennen, Stingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
The Police kende ook niemand toen ze in 1979 op pinkpop stonden
Iemand die zo reageert, lol!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG1 naam kent ie niet en gelijk worden de andere namen ook voor jou onbekenden?
Wat een zielige instelling![]()
Wacht nou gewoon rustig af... Achteraf kun je (ver)oordelen. Vooraf is gewoon dom!
Nouja volgens mij waren er 6 serieuze geruchten, er blijven dus nog 2 plekjes over voor de wat "mindere" bands.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:43 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert, lol!![]()
Als ach je eerst hoort met wat voor namen er nog gesmeten werd voor de open plekken (Alanis, The Offspring, ga zo maar ff door met wat er allemaal stond in de andere topics) en je hoort daar nu niets meer over, maar wel over Melee![]()
Achhhhhh het wachten duurt lang op de volledige lijst he, afwachten dus maar
Leuke muziek. Goed voor in de tent van zaterdag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ik geloof dat wij meestal rond een uur of 9 al in de trein vanuit Delft zitten voor een redelijke plek op Camping B.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:36 schreef Zwommes het volgende:
Ik woon in de omgeving van Den Haag, en ik vraag me af, hoelaat moet ik op vrijdag vertrekken om nog een redelijke plek op de camping te hebben? (het liefst camping A of B). Alvast bedankt voor de tips!
Ah Bedankt, zo vroeg is dat niet, is goed te doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij meestal rond een uur of 9 al in de trein vanuit Delft zitten voor een redelijke plek op Camping B.
Ik las het netquote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef Dupje het volgende:
Stereophonics zouden zichzelf hebben bevestigd op t concert wat ze deze avond gaven.
Hoorde het ook net van een vriend die erbij was. Ik ben er wel blij mee, want kon niet mee naar het concert vanavond.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef Dupje het volgende:
Stereophonics zouden zichzelf hebben bevestigd op t concert wat ze deze avond gaven.
Ik vind de Stereophonics en Alanis geen uitgekauwde meuk hoor...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, zelfs nu 't toch wel volledig gaat uitverkopen toch uitgekauwde meuk blijven programmeren.
Ik geloof niet dat de termen verrassend, vernieuwend of orgineel opgaan voor ook maar 1 van de 2.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Stereophonics en Alanis geen uitgekauwde meuk hoor...
Who gives a fuck... Stereophonics zijn altijd goed... Alanis mag na zoveel jaar ook wel een keertje terugkomen, ik heb haar sowieso nog nooit live gezien...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de termen verrassend, vernieuwend of orgineel opgaan voor ook maar 1 van de 2.
Een vierde keer RATM is ook vrij uitgekauwd zullen we maar zeggen dan...alleen Faithless en Live kunnen dat onderhand overtreffen qua uitgekauwdheid...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, zelfs nu 't toch wel volledig gaat uitverkopen toch uitgekauwde meuk blijven programmeren.
Maar het moeten wel artiesten die een Noord en zuidpodium aan kunnen, vandaar de bekendere namen. Er zijn nog 3 slots over voor de tent, ben het zeer met je eens en hoop dat ze daarvoor een paar nieuwe en interessante dingen meenemen...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, ik weet dat het PP is en wat de formule van PP is. Maar goed, met de line-up die er al staat en met de wetenschap dat je toch wel gaat uitverkopen is het toch ook best wel leuk om eens niet nog meer gevestigde middle-of-the-road bands te boeken.....
Niks van aan trekken joh....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. vraag me toch af wanneer Pinkpop eens iets goed doet. Volgens mij is dat onmogelijk.
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks van aan trekken joh....
Dat het uitverkocht is, zal vast wel komen omdat al die mensen niks beter te doen hebben dat weekend,. Immers: het kan niets te maken hebben met dingen die PP goed gedaan zou hebben!
Dezelfde bron zegt dat Alanis er ook niet bij zit!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Fresh777 het volgende:
Morgen worden er 3 of 4 namen officieel naar buiten gebracht.
Melee zit daar niet bij.. Dus Alanis, Jonathan, Sterophonics en ....
dat is gewoon geouwehoer, zo is PP, en dat weet je als je je een beetje verdiept in de festival-scene in NL, Pinkpop heeft altijd in de tent en soms op 3FM stage wat nieuwe jonge bands maar voor de rest is het toch vooral mainstream, en altijd ieder jaar een paar vreselijk commerciele bands ala een Nickelback, Good Charlotte, noem maar op...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:04 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik blij f maar hopen dat eind Maart de vrijdag dagkaarten nog niet zijn uitverkocht, heb dan pas geld namelijk
Isdat eenquote:
Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?quote:Op maandag 3 maart 2008 07:45 schreef chansadres het volgende:
Dus onofficieel nog maar drie bands! Ik heb er zin an.
Dat heeft Jan Smeets gemeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef HPayne het volgende:
[..]
Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?
Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zienquote:
Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zien
Wordt idd de 3fm tent voor mij dan! Als klapper The Vervequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |