Ik had hem pas na 3x lezen doorquote:
Vorig jaar had ik meer gegokt op Solo. Ik denk zelf dat ze niet komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop op Voicst, Hot Chip, en Solo. Weet iemand of er enige kans is op die laatste?
Hm, in mijn ervaringen is camping B toch iets verder dan 10 min. lopen.. Vooral 's avonds als de hele menigte terug keert.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping A is vlak naast het terrein.
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Camping C weet ik niet, nog wat verder weg iig.
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltjequote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie line up.. Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival.
Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan. Dat vind ik wel een beetje jammer majaaaa.. Ben zwaar fan van ze dus ben toch wel blij om ze te zien.
Ik lig meestal ook op Camping B. Puur voor de feesttent. Ben eigenlijk nog nooit naar die bioscoop geweest. Wel betrap ik er met Pinkpop op dat ik eerder bij mijn tent zit met vrienden. Lowlands hang ik veel langer op het terrein en de 24uurs tent.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping A is vlak naast het terrein.
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Camping C weet ik niet, nog wat verder weg iig.
Was het maar waar..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pas als Faithless of Live voor de 4e of 5e keer terugkomen
heb geduld...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
terug vind pinkpop..
waar blijven die andere namen nou?
Live zal naar alle waarschijnlijkheid op een ander festival afsluiten.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef vanDinther. het volgende:
[..]
Was het maar waar.. [afbeelding]
Ik ben er voor de eerste keer bij dit jaar [afbeelding] (heel weekend uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |