En de bioscoopquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:48 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Is er ook nog wat te doen na 23.00? Zoals op lowlands?
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
True wordsquote:Op zondag 24 februari 2008 06:10 schreef botar het volgende:
[..]
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...
Vierde keer RATM..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
Zodra ze zekerheid hebben dat die acts komen denk ik. Mensen in spanning houden heeft nu niet veel zin meer, aangezien het toch al uitverkocht is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer gaan ze bekend maken wie er nog meer bijkomen?
Er zijn beide.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:14 schreef MOD het volgende:
Hoe zit het trouwens met de sanitaire voorzieningen?
Schijten we in dixies of is het netjes geregeld zoals op lowlands?
En daarna noobs in de sloot jonassenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en je kunt in een sloot pissen. Dat mis ik op lowlands.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En daarna noobs in de sloot jonassen
geen camping toegangquote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef Siegfried het volgende:
Je kunt nog gewoon 3 dagkaarten kopen
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
*krijgt weer metal-image van iemand die op LL in die strontsloot schoof omdat ie te zat was en iets of iemand aan t zoeken was en de sloot over het hoofd zag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]was misschien een vriend van me. die is met zn zatte kop in zo'n "sloot" geflikkert, al geven wij de voorkeur aan de term pisgeul
vervolgens is ie bij een andere vriend in bed gekropen omdat ie het koud had![]()
ben blij dat dat niet bij mij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan![]()
Nog 95 dagen tot Pinkpop 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef theKiD het volgende:
Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben nu 3x Lowlands geweest en dit word mn 3e keer Pinkpop, maar ik vind Pinkpop qua sanitaire voorzieningen wel achterblijven bij LL, op Lowlands heb je op de campings netjes al die badhuizen, met 'echte' wc's. Op Pinkpop heb ik iedere keer op camping B gestaan, en daar staan toch gewoon een zooitje dixies neergepleurd en niks van een echte voorziening als op Lowlands hoor...
Mooi gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |