Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:39 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
haha, idd. dat dacht ik ook al

Dat is de prijs die je betaalt omdat je lui bent en niet ff gewoon een kaartje gaat halen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Ook eindelijk de kaartjes binnen. Welke randjosti heeft dat bedacht, concertkaartjes ter waarde van 275 euro in een envelopje waar je zo kan zien wat erin zit?
Die gast verdient een weekendje in de pisgracht....

Opzicht maakt het voor jou weinig uit, als jij je kaartjes niet ontvangt maken ze ze met 1 telefoontje ongeldig door de barcode te blokkeren, dus de jatter komt het terrein niet op, en ze sturen jou nieuwe toe.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.
natuurlijk is 99% wel te vertrouwen maar stel er worden 30000 kaarten zo verstuurd, dan is 1% toch een hoop ellende..
Rare beslissingen nemen bedrijven toch..

Ik snap niet waarom jij TicketService zo blijft verdedigen. Ja binnen 1 seconde is het ongedaan gemaakt maar het duurt dagen voordat ze daar uberhaubt iets doen. Mailen lukt niet, bellen kom ik er vaak gewoonweg niet door. Als je een normale envelop gebruikt valt het al veel minder op. Ik hoor iedereen erover klagen. Dit is gewoon crap. Punt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De barcodes van die kaartjes zijn binnen 1 seconde ongeldig gemaakt. Dus aan jatten heb je helemaal niets.

Dat is waar maar een envelop die schreeuwt "HALLO HIER ZITTEN KAARTEN IN" is wat anders. Als je iets besteld van een erotiekshop dan krijg je hem toch ook in een blanco envelop, al weet de postbode best wat er in zit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
alsof de postbodes zo rond deze tijd dan niet snel zat doorhebben dat dat ticketservice enveloppen zijn als er duizenden over de post komen...

Ach, die paar daagjes wachtenquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is de prijs die je betaalt omdat je lui bent en niet ff gewoon een kaartje gaat halen.

Als er daadwerkelijk meer van deze dan van de oude blanco envelopes gejat werden dan waren ze inmiddels vast wel weer teruggeswitched bij Ticketservice zou je toch denken....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is waar maar een envelop die schreeuwt "HALLO HIER ZITTEN KAARTEN IN" is wat anders. Als je iets besteld van een erotiekshop dan krijg je hem toch ook in een blanco envelop, al weet de postbode best wat er in zit.

Waarschijnlijk is de nieuwe envelop een paar cent goedkoper en was de verwerking te automatiseren (geen adres meer nodig op envelop). Oftwel een geld kwestie, maarja als ze diverse malen kaarten moeten blokeren en nieuwe kaarten uitgeven kost dat ook weer extra geld. Maar dat hebben ze natuurlijk al in de belachelijke servicekosten verwerkt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, die paar daagjes wachten.
Natuurlijk hebben de dieven er niet veel aan, maar het is een extra, onnodig risico. En het kan mij toch weer gezeik opleveren omdat ik moet bellen etc. Waarom doen ze dit opeens? Ik bestel al jaren zo tickets, en het werkt prima....
Rare jongens die bedrijven.

Het heeft helemaal niks te maken met wat er gejat word. Het gaat om het imago wat je als bedrijf uitzend. En nu komt het over "ons interesseert je privacy niks". Ze moeten kaartjes gewoon in blanco enveloppen verzenden, waar op de buitenkant niet te zien is wat er in zit. Het is vast ook goedkoper dus die ene paar keren die het fout gaat, maakt niks uit.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als er daadwerkelijk meer van deze dan van de oude blanco envelopes gejat werden dan waren ze inmiddels vast wel weer teruggeswitched bij Ticketservice zou je toch denken....

Check!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:08 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dat kan er wel vanaf voor die 4,80...
Anyway, kaarten binnen, nu rest ons alleen nog afwachten. Vanavond klein voorproefje met Qotsa in de HMH.

Wat een kul.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks te maken met wat er gejat word. Het gaat om het imago wat je als bedrijf uitzend. En nu komt het over "ons interesseert je privacy niks". Ze moeten kaartjes gewoon in blanco enveloppen verzenden, waar op de buitenkant niet te zien is wat er in zit. Het is vast ook goedkoper dus die ene paar keren die het fout gaat, maakt niks uit.

Neen!quote:

Hier geloof ik dus echt nog steeds geen reet van. Ga al 12 jaar naar festivals, eet er amper en drink de hele dag door maar ben nog nooit dronken geworden van het bier. Wel krijg ik er een enorme droge keel van en last van mijn maag, wat ik met normaal bier nooit heb. Verder smaakt het bier precies zoals bijvoorbeeld in een voetbalstadion, waar ook evenementbier wordt getapt.quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, de maandelijkse festivalbier discussie. Jongens en meisjes, het is een fabel, festivalbier bestaat niet, althans er bestaat evenementenbier, maar dat verkopen ze niet op festivals. Als je niet dronken wordt ligt dat dus niet aan het alcoholpercentage van het bier. Punt.

S_B is een hoax, een illusie veroorzaakt door Mojo om vooral geen vragen te stellen over de hedendaagse festivalcultuur!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:27 schreef peterfan het volgende:
[..]
Hier geloof ik dus echt nog steeds geen reet van. Ga al 12 jaar naar festivals, eet er amper en drink de hele dag door maar ben nog nooit dronken geworden van het bier. Wel krijg ik er een enorme droge keel van en last van mijn maag, wat ik met normaal bier nooit heb. Verder smaakt het bier precies zoals bijvoorbeeld in een voetbalstadion, waar ook evenementbier wordt getapt.
Dus sorry S_B; ik geloof er geen reet van en vraag me af waarom jij daar zo stellig over bent.

Het maakt ook weinig uit, maar als ze op de site zetten "de kaarten worden verstuurd in een blanco envelop" en vervolgens zie je duidelijk de opmaak van een concertkaartje in het venster verschijnen is dat een beetje krom.quote:Op donderdag 28 februari 2008 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Opzicht maakt het voor jou weinig uit, als jij je kaartjes niet ontvangt maken ze ze met 1 telefoontje ongeldig door de barcode te blokkeren, dus de jatter komt het terrein niet op, en ze sturen jou nieuwe toe.
Allemaal beetje overbodig, ze zouden ze ook gewoon in een blanco envelop met adres sticker erop kunnen versturen, maar zoals hier eerder gezegd, alsof de postbodes zo rond deze tijd dan niet snel zat doorhebben dat dat ticketservice enveloppen zijn als er duizenden over de post komen...

Hoi!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
S_B is een hoax, een illusie veroorzaakt door Mojo om vooral geen vragen te stellen over de hedendaagse festivalcultuur!

Deze enveloppen gebruikt ticketmaster toch al een hele tijd?quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is echt debiel vind ik. Opeens beslist er iemand dat dit wel zo makkelijk is. jaren worden die dingen gewoon in normale enveloppen verstuurd, en nu kan elke postbode zien dat er dure kaarten inzitten.
natuurlijk is 99% wel te vertrouwen maar stel er worden 30000 kaarten zo verstuurd, dan is 1% toch een hoop ellende..
Rare beslissingen nemen bedrijven toch..

dat is al langer zo dan januari, volgens mij sinds oktober of november.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nope, eerst waren ze geheel afgesloten, en vanaf januari ofzo zit er een kijkvenstertje in met een kaartje v ticketmaster met het adres. Alleen door de kleuren vh adresticket kan je duidelijk zien dat het om concertkaartjes gaat...

Dan nogquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is al langer zo dan januari, volgens mij sinds oktober of november.

Wiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef Fresh777 het volgende:
Terwijl jullie je leuk druk aan het maken zijn over hoe de kaartjes verstuurd worden, heeft een band zichzelf bevestigd namelijk Melée.

Hmmm ok, dacht al een jaar ofzo. Ik bestel blijkbaar te vaak kaartjes want ben het al zo gewendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Nope, eerst waren ze geheel afgesloten, en vanaf januari ofzo zit er een kijkvenstertje in met een kaartje v ticketmaster met het adres. Alleen door de kleuren vh adresticket kan je duidelijk zien dat het om concertkaartjes gaat...

Hebben ze dat bij Giel gezegd of zo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef Fresh777 het volgende:
Terwijl jullie je leuk druk aan het maken zijn over hoe de kaartjes verstuurd worden, heeft een band zichzelf bevestigd namelijk Melée.

OMGquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Melee wie? Zelfs de muziek zegt me niks.. Ik hoor het al, echt grote namen nog die er gaan komen![]()

The Police kende ook niemand toen ze in 1979 op pinkpop stondenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Melee wie? Zelfs de muziek zegt me niks.. Ik hoor het al, echt grote namen nog die er gaan komen![]()

Was dat maar zo gebleven, The Police zou ik nu ook liever niet kennen, Stingquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:46 schreef Numbie het volgende:
[..]
The Police kende ook niemand toen ze in 1979 op pinkpop stonden

Iemand die zo reageert, lol!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG1 naam kent ie niet en gelijk worden de andere namen ook voor jou onbekenden?
Wat een zielige instelling![]()
Wacht nou gewoon rustig af... Achteraf kun je (ver)oordelen. Vooraf is gewoon dom!

Nouja volgens mij waren er 6 serieuze geruchten, er blijven dus nog 2 plekjes over voor de wat "mindere" bands.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:43 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert, lol!![]()
Als ach je eerst hoort met wat voor namen er nog gesmeten werd voor de open plekken (Alanis, The Offspring, ga zo maar ff door met wat er allemaal stond in de andere topics) en je hoort daar nu niets meer over, maar wel over Melee![]()
Achhhhhh het wachten duurt lang op de volledige lijst he, afwachten dus maar

Leuke muziek. Goed voor in de tent van zaterdag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:39 schreef Kidney_Bean het volgende:

Ik geloof dat wij meestal rond een uur of 9 al in de trein vanuit Delft zitten voor een redelijke plek op Camping B.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:36 schreef Zwommes het volgende:
Ik woon in de omgeving van Den Haag, en ik vraag me af, hoelaat moet ik op vrijdag vertrekken om nog een redelijke plek op de camping te hebben? (het liefst camping A of B). Alvast bedankt voor de tips!

Ah Bedankt, zo vroeg is dat niet, is goed te doen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:32 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij meestal rond een uur of 9 al in de trein vanuit Delft zitten voor een redelijke plek op Camping B.

Ik las het netquote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef Dupje het volgende:
Stereophonics zouden zichzelf hebben bevestigd op t concert wat ze deze avond gaven.

Hoorde het ook net van een vriend die erbij was. Ik ben er wel blij mee, want kon niet mee naar het concert vanavond.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef Dupje het volgende:
Stereophonics zouden zichzelf hebben bevestigd op t concert wat ze deze avond gaven.

Ik vind de Stereophonics en Alanis geen uitgekauwde meuk hoor...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, zelfs nu 't toch wel volledig gaat uitverkopen toch uitgekauwde meuk blijven programmeren.

Ik geloof niet dat de termen verrassend, vernieuwend of orgineel opgaan voor ook maar 1 van de 2.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind de Stereophonics en Alanis geen uitgekauwde meuk hoor...

Who gives a fuck... Stereophonics zijn altijd goed... Alanis mag na zoveel jaar ook wel een keertje terugkomen, ik heb haar sowieso nog nooit live gezien...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de termen verrassend, vernieuwend of orgineel opgaan voor ook maar 1 van de 2.

Een vierde keer RATM is ook vrij uitgekauwd zullen we maar zeggen dan...alleen Faithless en Live kunnen dat onderhand overtreffen qua uitgekauwdheid...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, zelfs nu 't toch wel volledig gaat uitverkopen toch uitgekauwde meuk blijven programmeren.

Maar het moeten wel artiesten die een Noord en zuidpodium aan kunnen, vandaar de bekendere namen. Er zijn nog 3 slots over voor de tent, ben het zeer met je eens en hoop dat ze daarvoor een paar nieuwe en interessante dingen meenemen...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, ik weet dat het PP is en wat de formule van PP is. Maar goed, met de line-up die er al staat en met de wetenschap dat je toch wel gaat uitverkopen is het toch ook best wel leuk om eens niet nog meer gevestigde middle-of-the-road bands te boeken.....

Niks van aan trekken joh....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. vraag me toch af wanneer Pinkpop eens iets goed doet. Volgens mij is dat onmogelijk.

quote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks van aan trekken joh....
Dat het uitverkocht is, zal vast wel komen omdat al die mensen niks beter te doen hebben dat weekend,. Immers: het kan niets te maken hebben met dingen die PP goed gedaan zou hebben!

Dezelfde bron zegt dat Alanis er ook niet bij zit!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Fresh777 het volgende:
Morgen worden er 3 of 4 namen officieel naar buiten gebracht.
Melee zit daar niet bij.. Dus Alanis, Jonathan, Sterophonics en ....

dat is gewoon geouwehoer, zo is PP, en dat weet je als je je een beetje verdiept in de festival-scene in NL, Pinkpop heeft altijd in de tent en soms op 3FM stage wat nieuwe jonge bands maar voor de rest is het toch vooral mainstream, en altijd ieder jaar een paar vreselijk commerciele bands ala een Nickelback, Good Charlotte, noem maar op...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:

quote:Op maandag 3 maart 2008 20:04 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik blij f maar hopen dat eind Maart de vrijdag dagkaarten nog niet zijn uitverkocht, heb dan pas geld namelijk

Isdat eenquote:

Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?quote:Op maandag 3 maart 2008 07:45 schreef chansadres het volgende:
Dus onofficieel nog maar drie bands! Ik heb er zin an.

Dat heeft Jan Smeets gemeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef HPayne het volgende:
[..]
Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?

Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zienquote:

Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zien

Wordt idd de 3fm tent voor mij dan! Als klapper The Vervequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |