Maar het moeten wel artiesten die een Noord en zuidpodium aan kunnen, vandaar de bekendere namen. Er zijn nog 3 slots over voor de tent, ben het zeer met je eens en hoop dat ze daarvoor een paar nieuwe en interessante dingen meenemen...quote:Op zondag 2 maart 2008 23:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hé, ik weet dat het PP is en wat de formule van PP is. Maar goed, met de line-up die er al staat en met de wetenschap dat je toch wel gaat uitverkopen is het toch ook best wel leuk om eens niet nog meer gevestigde middle-of-the-road bands te boeken.....

Niks van aan trekken joh....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. vraag me toch af wanneer Pinkpop eens iets goed doet. Volgens mij is dat onmogelijk.

quote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niks van aan trekken joh....
Dat het uitverkocht is, zal vast wel komen omdat al die mensen niks beter te doen hebben dat weekend,. Immers: het kan niets te maken hebben met dingen die PP goed gedaan zou hebben!

Dezelfde bron zegt dat Alanis er ook niet bij zit!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:24 schreef Fresh777 het volgende:
Morgen worden er 3 of 4 namen officieel naar buiten gebracht.
Melee zit daar niet bij.. Dus Alanis, Jonathan, Sterophonics en ....

dat is gewoon geouwehoer, zo is PP, en dat weet je als je je een beetje verdiept in de festival-scene in NL, Pinkpop heeft altijd in de tent en soms op 3FM stage wat nieuwe jonge bands maar voor de rest is het toch vooral mainstream, en altijd ieder jaar een paar vreselijk commerciele bands ala een Nickelback, Good Charlotte, noem maar op...quote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, zelfs nu 't toch wel volledig gaat uitverkopen toch uitgekauwde meuk blijven programmeren.

quote:Op maandag 3 maart 2008 20:04 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik blij f maar hopen dat eind Maart de vrijdag dagkaarten nog niet zijn uitverkocht, heb dan pas geld namelijk

Isdat eenquote:

Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?quote:Op maandag 3 maart 2008 07:45 schreef chansadres het volgende:
Dus onofficieel nog maar drie bands! Ik heb er zin an.

Dat heeft Jan Smeets gemeldquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:46 schreef HPayne het volgende:
[..]
Alanis op zondag, en de Phonics op zaterdag?

Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zienquote:

Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:58 schreef HPayne het volgende:
[..]
Oke goed nieuws, ik heb alleen een zaterdagkaartje en wil de Phonics wel graag zien

Wordt idd de 3fm tent voor mij dan! Als klapper The Vervequote:Op dinsdag 4 maart 2008 01:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dan krijg je Voicst er ook gratis erbij. Zij openen de tent die dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |