Euhm laag ¤100,- voor het weekend, maximaal ¤150,-quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:09 schreef brainster het volgende:
Ik heb mijn kaartjeeindelijk.
Een vraagje: wat voor een bedrag kan ik uittrekken aan voedsel en drank, en andere uitgaven?
(ik eet en zuip gemiddeld)

Warme broodjes beenham bij de persareaquote:

Dus jij geeft ze door over het hek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Warme broodjes beenham bij de persarea

Vorige keer een punt van het hek door mijn hand heen, ik denk dat ik dat dit jaar probeer te vermijdenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dus jij geeft ze door over het hek?

Ga jij overwegen om aan het bier te gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:40 schreef Operc het volgende:
is bier goedkoper dan fris?

drinken doe je op de campingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bier op festivals... snap niet dat sommige mensen daar van gaan doen als in: bezopen. Het is simpelweg onmogelijk om daar ook maar aangeschoten van te worden. Niet dat het niet smaakt of zo... het is het beste malt dat je kunt krijgen.

Hoezo? Ik geloof brouwers als ze zeggen dat festivalbier een hoax is!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
bier op festivals... snap niet dat sommige mensen daar van gaan doen als in: bezopen. Het is simpelweg onmogelijk om daar ook maar aangeschoten van te worden. Niet dat het niet smaakt of zo... het is het beste malt dat je kunt krijgen.

Ooit 2 pakken "Bar le Duc" meegenomen, was op zich best lachenquote:Op woensdag 27 februari 2008 01:14 schreef Byte_Me het volgende:
o ja, en vodka meenemen het terrein op en lekker mixen. met een beetje creativiteit is dat best mee te smokkelenvrienden van me kopen altijd van die dozen roze en smokkelen dan de zak die daarin zit halfvol met rose mee

Ik ben echt nog nooit aangeschoten geworden van festivalbier. Toppunt was Extrema Outdoor vorig jaar, drinken drinken drinken en ik voelde me nog zo nuchter als wat. Normaal zou ik met die hoeveelheden bier ongeveer vanzelf omvallen... Maar ach, het was toen een goede dorstlesser (a 2,20 per stukquote:Op woensdag 27 februari 2008 00:29 schreef chansadres het volgende:
[..]
Hoezo? Ik geloof brouwers als ze zeggen dat festivalbier een hoax is!
Kugh kugh placebo-effect kugh kugh

Festival- of evenementenbier is denk ik ook een hoax, het is meer de combi van de hele dag in de buitenlucht zijn, veel in beweging, vaak tussendoor veel snacken, en de mensen om je heen doen ook nou niet heel normaal meestal, waardoor je perceptie anders is en je minder makkelijk beinvloed word door alcoholquote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:

Idemquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wisten jullie dat ik al voor de 11de keer ga![]()

Lui varkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:25 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik kijk wel wat ik meekrijg gesmokkeld op de camping, en anders wordt het toch gewoon bier drinken op het festival.
Maare hoeveel mag je nou precies legaal meenemen?

Ongeveer op 5 maart om 16:03:43.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:01 schreef Ziewoarut het volgende:
Al bekend wanneer de vrijdagkaarten ook uitverkocht zullen gaan raken?

Hmm was t niet 4 maart om 10:56:45?quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ongeveer op 5 maart om 16:03:43.

Nee die was voor de Zondag gereserveerdquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm was t niet 4 maart om 10:56:45?![]()

Ok sorryquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee die was voor de Zondag gereserveerd

Maakt niet uit, kan de beste overkomen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haha, merci!quote:

Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ha leuk, de maandelijkse festivalbier discussie. Jongens en meisjes, het is een fabel, festivalbier bestaat niet, althans er bestaat evenementenbier, maar dat verkopen ze niet op festivals. Als je niet dronken wordt ligt dat dus niet aan het alcoholpercentage van het bier. Punt.

je had je verklaring al gehad:quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Festival- of evenementenbier is denk ik ook een hoax, het is meer de combi van de hele dag in de buitenlucht zijn, veel in beweging, vaak tussendoor veel snacken, en de mensen om je heen doen ook nou niet heel normaal meestal, waardoor je perceptie anders is en je minder makkelijk beinvloed word door alcohol

Komt omdat Limburgers raar zijn, maar die discussie hadden we al gehad.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, leuk.. dan zou het dus moeten liggen aan het feit dat ik veel bier op kan zonder dronken te worden? Wel gek dat ik op festivals, waar ik veel meer drink dan normaal in de kroeg nooit bezopen ben en in de kroeg me al na 3 bier naakt lig in te smeren met poep.... ik wil een verklaring en welnu!

Ik snack niet veel..quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je had je verklaring al gehad:
[..]

Dat ja, alhoewel.......dat naakt insmeren met poep....quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]

haha, idd. dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Ook eindelijk de kaartjes binnen. Welke randjosti heeft dat bedacht, concertkaartjes ter waarde van 275 euro in een envelopje waar je zo kan zien wat erin zit?
Die gast verdient een weekendje in de pisgracht....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |