Porcupine Tree staat geprogrammeerd in de tent, dus ik denk dat ze daar wel goed tot hun recht zullen komen. En sowieso, HMH was fantastisch; dus de wat grotere zalen kunnen ze ook prima aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival. Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan.
lulkoek. grappige lulkoek, dat welquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
lulkoek. grappige lulkoek, dat wel
om 1 ding te noemen: de historiequote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
om 1 ding te noemen: de historie
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep onquote:Op maandag 25 februari 2008 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaakt
HMH was ook wel een uitschieterquote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltje
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
HMH was ook wel een uitschieter
Ik ben toen ook naar Duitsland geweest.
Van die zaaltjes waar ze voor een man of 500 optreden.
Ik sta altijd vooraan en kan ze praktisch aanraken.. Na afloop klets ik altijd even met ze als ze hun gezicht laten zien. Ik heb mailcontact met Steven en John.
Nu gaan ze naar een festival waar 50000 man zijn. Dat vind ik nogal een verschil
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep on![]()
Dat eeuwige vergelijken komt me trouwens goed de strot uit![]()
De ligging... midden in de bewoonde wereldquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Limburg, bewoonde wereld?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De ligging... midden in de bewoonde wereldpolder
+ 10 Kudo00ws.quote:
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederlandquote:
Basisschoolkennis.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |