En de bioscoopquote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:48 schreef Sony_Nintendo het volgende:
Is er ook nog wat te doen na 23.00? Zoals op lowlands?
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
True wordsquote:Op zondag 24 februari 2008 06:10 schreef botar het volgende:
[..]
Overkill? T wordt bijna mijn 20e maal Flogging Molly... niks overkill... screw the overkill, leuke bands blijven leuk zat imo...
Vierde keer RATM..quote:Op zondag 24 februari 2008 00:44 schreef CherryLips het volgende:
ik ben er ook bij, eerste keer PP.
vierde keer kaiser chiefs, besef ik nu. beetje overkill.
Zodra ze zekerheid hebben dat die acts komen denk ik. Mensen in spanning houden heeft nu niet veel zin meer, aangezien het toch al uitverkocht is.quote:Op zondag 24 februari 2008 13:17 schreef ryan_atwood het volgende:
wanneer gaan ze bekend maken wie er nog meer bijkomen?
Er zijn beide.quote:Op zondag 24 februari 2008 03:14 schreef MOD het volgende:
Hoe zit het trouwens met de sanitaire voorzieningen?
Schijten we in dixies of is het netjes geregeld zoals op lowlands?
En daarna noobs in de sloot jonassenquote:Op zondag 24 februari 2008 14:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
en je kunt in een sloot pissen. Dat mis ik op lowlands.
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En daarna noobs in de sloot jonassen
geen camping toegangquote:Op zondag 24 februari 2008 15:55 schreef Siegfried het volgende:
Je kunt nog gewoon 3 dagkaarten kopen
quote:Op zondag 24 februari 2008 15:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
*krijgt weer metal-image van iemand die op LL in die strontsloot schoof omdat ie te zat was en iets of iemand aan t zoeken was en de sloot over het hoofd zag
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:09 schreef Byte_Me het volgende:
[..]was misschien een vriend van me. die is met zn zatte kop in zo'n "sloot" geflikkert, al geven wij de voorkeur aan de term pisgeul
vervolgens is ie bij een andere vriend in bed gekropen omdat ie het koud had![]()
ben blij dat dat niet bij mij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan![]()
Nog 95 dagen tot Pinkpop 2008quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef theKiD het volgende:
Hoeveel dagen eigenlijk nog tot PP? *krijgt elke dag meer zin erheen te gaan
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben nu 3x Lowlands geweest en dit word mn 3e keer Pinkpop, maar ik vind Pinkpop qua sanitaire voorzieningen wel achterblijven bij LL, op Lowlands heb je op de campings netjes al die badhuizen, met 'echte' wc's. Op Pinkpop heb ik iedere keer op camping B gestaan, en daar staan toch gewoon een zooitje dixies neergepleurd en niks van een echte voorziening als op Lowlands hoor...
Mooi gesprokenquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Ik had hem pas na 3x lezen doorquote:
Vorig jaar had ik meer gegokt op Solo. Ik denk zelf dat ze niet komen.quote:Op zondag 24 februari 2008 19:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik hoop op Voicst, Hot Chip, en Solo. Weet iemand of er enige kans is op die laatste?
Hm, in mijn ervaringen is camping B toch iets verder dan 10 min. lopen.. Vooral 's avonds als de hele menigte terug keert.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping A is vlak naast het terrein.
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Camping C weet ik niet, nog wat verder weg iig.
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltjequote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Mooie line up.. Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival.
Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan. Dat vind ik wel een beetje jammer majaaaa.. Ben zwaar fan van ze dus ben toch wel blij om ze te zien.
Ik lig meestal ook op Camping B. Puur voor de feesttent. Ben eigenlijk nog nooit naar die bioscoop geweest. Wel betrap ik er met Pinkpop op dat ik eerder bij mijn tent zit met vrienden. Lowlands hang ik veel langer op het terrein en de 24uurs tent.quote:Op maandag 25 februari 2008 08:36 schreef Fuzzysham het volgende:
Camping A is vlak naast het terrein.
Camping B is een kleine 10 minuutjes lopen van het terrein, en de meest toffe vanwege de oa feesttent
Camping C weet ik niet, nog wat verder weg iig.
Was het maar waar..quote:Op zondag 24 februari 2008 12:36 schreef Pink_Floyd het volgende:
Pas als Faithless of Live voor de 4e of 5e keer terugkomen
heb geduld...quote:Op maandag 25 februari 2008 16:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
terug vind pinkpop..
waar blijven die andere namen nou?
Live zal naar alle waarschijnlijkheid op een ander festival afsluiten.quote:Op maandag 25 februari 2008 16:46 schreef vanDinther. het volgende:
[..]
Was het maar waar.. [afbeelding]
Ik ben er voor de eerste keer bij dit jaar [afbeelding] (heel weekend uiteraard)
Porcupine Tree staat geprogrammeerd in de tent, dus ik denk dat ze daar wel goed tot hun recht zullen komen. En sowieso, HMH was fantastisch; dus de wat grotere zalen kunnen ze ook prima aan.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Twinkle20 het volgende:Alleen vraag ik me af wat Porcupine Tree te zoeken heeft op zo'n groot (commercieel) festival. Die band treedt altijd op in kleine intieme zaaltjes waar je een meter van ze af kan staan.
lulkoek. grappige lulkoek, dat welquote:Op zondag 24 februari 2008 17:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Pinkpop blijft op alles, behalve Rage Against The Machine, achter op Lowlands. Maar das niet erg, want ze hebben Rage Against The Machine.
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
lulkoek. grappige lulkoek, dat wel
om 1 ding te noemen: de historiequote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaaktquote:Op maandag 25 februari 2008 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
om 1 ding te noemen: de historie
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep onquote:Op maandag 25 februari 2008 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Hier kan ik een hele lullige opmerking over maken. Maar ik doe het niet, mijn punt is bij deze gemaakt
HMH was ook wel een uitschieterquote:Op maandag 25 februari 2008 15:29 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze stonden in HMH, niet bepaald een klein intiem zaaltje
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
HMH was ook wel een uitschieter
Ik ben toen ook naar Duitsland geweest.
Van die zaaltjes waar ze voor een man of 500 optreden.
Ik sta altijd vooraan en kan ze praktisch aanraken.. Na afloop klets ik altijd even met ze als ze hun gezicht laten zien. Ik heb mailcontact met Steven en John.
Nu gaan ze naar een festival waar 50000 man zijn. Dat vind ik nogal een verschil
quote:Op maandag 25 februari 2008 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach als jij dat denkt, is dat prima hoor... keep on![]()
Dat eeuwige vergelijken komt me trouwens goed de strot uit![]()
De ligging... midden in de bewoonde wereldquote:Op maandag 25 februari 2008 18:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat is er dan beter op Pinkpop dan op Lowlands?
Limburg, bewoonde wereld?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
De ligging... midden in de bewoonde wereldpolder
+ 10 Kudo00ws.quote:
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederlandquote:
Basisschoolkennis.quote:Op maandag 25 februari 2008 21:22 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
parkstad, waar landgraaf ook bijhoort, is een van de meest verstedelijkte gebieden in nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |