Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpopquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:49 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Wel leuk dat Alfa je favoriet is trouwens

Ook goed te doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef chansadres het volgende:
Grolsch...

En die mensen mogen van mijn part lekker boven de rivieren blijven.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:28 schreef ioko het volgende:
Wat echter wel grappig is, is dat er in dit topic elk jaar mensen zijn die beginnen te zeuren dat limburg een achterlijke provincie is...

Wij komen den rivier afgedaald, plunderen uw bier, stelen uw vrouwen en keren weder.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:34 schreef Eix het volgende:
[..]
En die mensen mogen van mijn part lekker boven de rivieren blijven.

Jonathan komt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:54 schreef ZoneKill het volgende:
Komt KoRn, ja of nee?

Brand is zelfs beter. Ach, eigenlijk zijn alle Limburgse bieren goedquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpop. Ach, brand is ook goed trouwens. Wat schenken ze op lowlands?

quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:16 schreef chansadres het volgende:
Grolsch...
Hopenlijk heeft hij op tijd een kaartje gekocht. Of heeft ie gewoon 3 dagenkaarten?quote:

Dat kun je blijven hopen, maar hij bevestigd het zelfquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:32 schreef chansadres het volgende:
Dan nogmaals:
[..]
[..]
Hopenlijk heeft hij op tijd een kaartje gekocht. Of heeft ie gewoon 3 dagenkaarten?
(Blijft hopen dat het niet waar is...)

Say it isn't truequote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat kun je blijven hopen, maar hij bevestigd het zelf

Hoaxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:55 schreef Siegfried het volgende:
Jawel hoor, in een interview. MP3'tje vind je hier

maak daar 600.000 Limburgers vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
woehoe je moet dus inwoners van 2 landen 'lenen' om een beetje tot een verstedelijkt gebied te komen wat bij de randstad in de buurt komt, je zal lekker in het niet vallen dan trouwens
Ruhrgebied: 5,7 mln
Aken: 0,5 mln
Luik: 1,0 mln
oftewel je zit met 6,2 mln duitsers, een miljoen belgen en wel een KWART MILJOEN limbo's!![]()
Maar ok on-topic deze discussie is nutteloos, iedereen is gelukkig trots op zn roots, dat dan weer wel

Ik niet, echt niet, maar als Midden-Limburger zeg ik net zo hard dat ik ook never nooit in de Parkstad wil wonen, wat een tuig woont daar zegquote:Op maandag 25 februari 2008 22:13 schreef maartenducrot het volgende:
De randstadWie wil daar nou wonen.

Toch maar één probleemwijk in de top40 (en die stelt niks voor met die in Utrecht of Rotterdam), dus ik denk dat je qua tuiggehalte de Randstad erg onderschat. En daar zijn ze gemiddeld nog hoger opgeleid ook. Dus ik zeg: het valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik niet, echt niet, maar als Midden-Limburger zeg ik net zo hard dat ik ook never nooit in de Parkstad wil wonen, wat een tuig woont daar zeg

Ja, maar als ik in de parkstad kom valt me altijd weer op hoe lelijk die mensen daar kunnen zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Toch maar één probleemwijk in de top40 (en die stelt niks voor met die in Utrecht of Rotterdam), dus ik denk dat je qua tuiggehalte de Randstad erg onderschat. En daar zijn ze gemiddeld nog hoger opgeleid ook. Dus ik zeg: het valt allemaal wel mee.

quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar als ik in de parkstad kom valt me altijd weer op hoe lelijk die mensen daar kunnen zijn

Geef toe, ze kunnen er best lelijk zijn. Maar je hebt ook uitzonderingenquote:

Alfa is er ook te krijgen (voor op de camping dan).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:51 schreef ioko het volgende:
[..]
Als ze dat nou zouden schenken op Pinkpop. Ach, brand is ook goed trouwens. Wat schenken ze op lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |