Droxz... grijp je kans!quote:
Haha jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
zo heb ik voor mijn doen toch snel gedaan!
Firefox!!quote:
werkt dat niet in IE ? gebruik nooit IE nlquote:
Werkt goed toch?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja dat bedoel ik, al heb ik wel jou methode overgenomen
Alles? *droxz denkt gelijk aan indoorgymen enzo*quote:[+] BloodyLotte (Miss FOK!) - donderdag 21 februari 2008 @ 09:01 [PM] [Fotoboek] [Profiel]
sup, bitch? quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil alles.
Hier ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werkt dat niet in IE ? gebruik nooit IE nl
Ben ik dus niet de enige die die opmerking wilde makenquote:
RAM?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm vandaag weer een ram module in de RMA doen
Ik gebruik beide... Firefox voor m'n niet werk gerelateerde meuk..quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werkt dat niet in IE ? gebruik nooit IE nl
Nee zeker nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die die opmerking wilde maken
Die is meesterlijkquote:
Voor FOK! enzo gebruik ik Opera, voor werk IE hahahahaquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik gebruik beide... Firefox voor m'n niet werk gerelateerde meuk..
En IE voor werk, omdat al die Web Based meuk niet werkt in FireFox
hahaha, ik dacht ik post het een keertje niet.... wordt ik er weer op aangekekenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die die opmerking wilde maken
Thuis en werk laptop - Firefoxquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor FOK! enzo gebruik ik Opera, voor werk IE hahahaha
whaha readyboost usb in zn oorquote:
Vond hem wel toepasselijkquote:
Daar gaan we weerquote:
je vergeet je WIIquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thuis en werk laptop - Firefox
iBook - Safari en Firefox
Gisteren heb ik aardig wat lolcats gepost, was je er nietquote:
Voortaan gewoon doen dusquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ik dacht ik post het een keertje niet.... wordt ik er weer op aangekeken
Nope, niet echt mijn muziek denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie van hier gaat er trouwens naar Pinkpop? Ik heb eergisteren bij Buro Pinkpop m'n kaartje gekocht.Net op tijd!
da's waar! ik heb er wel wat voorbij zien komenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren heb ik aardig wat lolcats gepost, was je er niet
ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie van hier gaat er trouwens naar Pinkpop? Ik heb eergisteren bij Buro Pinkpop m'n kaartje gekocht.Net op tijd!
Ow jah! Opera op de Wiiquote:
ik niet! al wil ik nog steeds graag naar een festival dit jaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Heb een hele verzameling Lolcats op mijn laptopquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar! ik heb er wel wat voorbij zien komen
ga je toch met lotte mee?!quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet![]()
![]()
mn vrienden willen niet
![]()
Welke systemen bedoel je?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
ik snap niks van die systemen hoor, moet je vast of geintresseerd in zijn of jullie werk doen
Helaasch... ik ben er dit keer niet bijquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik had vrij joh. Lekker door Maastricht slenteren. Dinner and a movie. U kent 't wel.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren heb ik aardig wat lolcats gepost, was je er niet
Heb je geen last van haren tussen je toetsen danquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb een hele verzameling Lolcats op mijn laptop
WL heeft nog niet gereageerd..... niet te snel oordelen......quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Jullie zijn saai. Moet ik zonder jullie naar Pinkpop, bahbah.
Dat klinkt niet verkeerd! Naar welke film ben je geweest als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:19 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja ik had vrij joh. Lekker door Maastricht slenteren. Dinner and a movie. U kent 't wel.
Is het gelukt met die drivers? Had je de link nog gezien gister?quote:
Jawel man, en als ik soms mijn cd lade open doe dan schiet er een haarbal uitquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb je geen last van haren tussen je toetsen dan
Niet echt mijn muziekquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Jullie zijn saai. Moet ik zonder jullie naar Pinkpop, bahbah.
*proest*quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel man, en als ik soms mijn cd lade open doe dan schiet er een haarbal uit
Sweeney Todd.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd! Naar welke film ben je geweest als ik vragen mag?
Same herequote:
Geweldige film!!quote:
Of zo'n blazend geluid en een krabbend pootje eruitquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
*proest*
ik zie het voor me.. open je de dvd drive.. hoor je zo'n roggelend geluid
Er zijn geen of te weinig tickets beschikbaar in de door u gekozen categorie.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga je toch met lotte mee?!
Dat valt mij niet eens op, maar mocht je wat willen weten of wat afvragen, ik sta er altijd voor openquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alleen al de namen die hier over de toonbank vliegen
Ken ik niet? Ik ga gelijk even zoekenquote:
quote:
Qua beelden en sfeertje en kostuums, correct. Echt Burton. Maar ze hadden wel wat minder mogen zingen.quote:
Gast, jij staat voor bepaalde dingen open jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt mij niet eens op, maar mocht je wat willen weten of wat afvragen, ik sta er altijd voor open
Johnny Depp in een "musical"quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken ik niet? Ik ga gelijk even zoeken
musicalquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken ik niet? Ik ga gelijk even zoeken
Eigenlijk alles behalve Rap en R&Bquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Naar wat voor muziek luister jij eigenlijk Beller?
Meer wat "oudere" muziek volgens mij, klopt dat?
Ah joh, dat hoort erbijquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Qua beelden en sfeertje en kostuums, correct. Echt Burton. Maar ze hadden wel wat minder mogen zingen.
Ja inderdaad, ik vond het wel vreemd om Depp te zien eerhm..zingenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:34 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Qua beelden en sfeertje en kostuums, correct. Echt Burton. Maar ze hadden wel wat minder mogen zingen.
De oudere stijil RAP kan ik wel waarderen, Public Enemy bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eigenlijk alles behalve Rap en R&B
Rock, 80's, Goa Trance, Klassiek... ik heb een brede stijl qua muziek
Ja maar zo slecht doet hij het geeneensquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vond het wel vreemd om Depp te zien eerhm..zingen
Nederlandstalig, mwah een paar nummers... Klassiek, ongekend daar kan je hard op rijden zegquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
De oudere stijil RAP kan ik wel waarderen, Public Enemy bijvoorbeeld![]()
Voor de rest eigenlijk alles behalve Nederlandstalig, en klassiek... (en de pauperstromingen als Jump Style e.d.)
Nee slecht niet, maar het is wel een rare gewaarwoording.. als je dan nog met Jack Sparrow in je achterhoofd zitquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar zo slecht doet hij het geeneens
Ja dat is waar, maar dat is toch ook met Eddie Murhpy? En die kan echt goed zingenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee slecht niet, maar het is wel een rare gewaarwoording.. als je dan nog met Jack Sparrow in je achterhoofd zit
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ravequote:Op donderdag 21 februari 2008 09:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nederlandstalig, mwah een paar nummers... Klassiek, ongekend daar kan je hard op rijden zeg
En jump styleDoe dan de ouderwetse Rave
Valt het zo op dan?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast, jij staat voor bepaalde dingen open ja
quote:
DOOD AAN ROELVINK!!quote:
Dat klinkt best fout eigenlijk, maar ja, het blijft een film met J.dep.. dat moet bijna wel goed zijn toch?quote:
Eddie Murphy kan briljant zingen, da's echt niet normaal. Moet je Delirious maar eens kijken..quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar dat is toch ook met Eddie Murhpy? En die kan echt goed zingen
Behoorlijkquote:
Ja ontzettend ja! Haha dat stukje met M.J.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eddie Murphy kan briljant zingen, da's echt niet normaal. Moet je Delirious maar eens kijken..
Wonderfull Days 2.05 (Showtek RMX)quote:
Op 1 of andere manier had ik wel verwacht dat jij klassiek zou luisterenquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
quote:
Zelfde golflengte enzo, jeweetschquote:
Hardcorequote:Op donderdag 21 februari 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op 1 of andere manier had ik wel verwacht dat jij klassiek zou luisteren
R&b is gewoon mislukje hiphop, en de hiphop in de US of A lijkt echt nergens meer op hahaha
Trance vind ik niets, dan nog liever oude hardcore ofzo (lekker om op te gamen).
Dood aan zijn bastaard zoon!!quote:
Live @ Londonquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wonderfull Days 2.05 (Showtek RMX)
Geweldig nummer is datquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dood aan zijn bastaard zoon!!
Ik denk alleen dat jij wat ouder bentquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfde golflengte enzo, jeweetsch
Was wel grappig, elke keer als ze weer blij gingen zingen. keken we elkaar zo aan met een blik van "oh god, gaaaaan we weer."quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vond het wel vreemd om Depp te zien eerhm..zingen
Ik ouder? Gast... ik ben 23quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat jij wat ouder bent
Ongekend... ik zou bijna denken dat jij die meuk verzameldquote:
Volgens vind jij een goed boek op zijn tijd ook niet verkeerd?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HardcoreHaha Masters of Hardcore enzo
En serieus? Waarom had je dat verwacht dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |